mám takový dotaz, na který se mi tady zatím nikde nepodařilo najít jednoznačnou odpověď, a tak zakládám nové téma.
Jde o to, že když jsem v autoškole jezdil na suzuki GS500 a při podřazování jsem házel meziplyn, tak jsem dostal od učitele pojeb, že jezdim jak na simsonu a že tim meziplynem ničim motor.
Teď mám týden svoje GSko a chci se zeptat, jak to s tim meziplynem je, protože když podřazuji a otáčky spadnou na 2 tis. a kopnu tam nižší rychlost a vylítnou třeba na 7 tis. tak mi to příjde, že to pro ten motor je pecka nebo se mýlím?
Předem všem díky za rady a přeji hodně km bez problémů
1 reakcí na tento příspěvek meziplyn při podřazování
A heel and toe (předplyn během brzdění) jsem se v autě byl nucen naučit, když mi nedržel volnoběh. Dojíždím do křižovatky krokem, stojím na brzdě, vymáčklou spojku, protože potřebuju vyřadit a část nohy na plynu aby to nezdechlo.
Číkus>V autě "předplyn" dávám při akčnější jízdě taky, na motorce vždy.
A heel and toe (předplyn během brzdění) jsem se v autě byl nucen naučit, když mi nedržel volnoběh. Dojíždím do křižovatky krokem, stojím na brzdě, vymáčklou spojku, protože potřebuju vyřadit a část nohy na plynu aby to nezdechlo.
No tohle je motodiskuze jako kráva - Renault, Peugeot, Fiat (-:
Jinak ten "heel and toe" neumím, dávám to tam přes left toe a right toe .-) A na motce při podřazování předplyn (-: téměř vždy..