globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: meziplyn při podřazování
 
8.7.2010 v 11:33
Zdravím všechny,

mám takový dotaz, na který se mi tady zatím nikde nepodařilo najít jednoznačnou odpověď, a tak zakládám nové téma.

Jde o to, že když jsem v autoškole jezdil na suzuki GS500 a při podřazování jsem házel meziplyn, tak jsem dostal od učitele pojeb, že jezdim jak na simsonu a že tim meziplynem ničim motor.

Teď mám týden svoje GSko a chci se zeptat, jak to s tim meziplynem je, protože když podřazuji a otáčky spadnou na 2 tis. a kopnu tam nižší rychlost a vylítnou třeba na 7 tis. tak mi to příjde, že to pro ten motor je pecka nebo se mýlím?

Předem všem díky za rady a přeji hodně km bez problémů

1 reakcí na tento příspěvek meziplyn při podřazování

8.7.2010 v 21:18 | Nahoru | #1
ty voe taky mám 307 a dávat meziplyn mě teda nikdy nenapadlo

(reakce na) meziplyn při podřazování

8.7.2010 v 21:26 | Nahoru | #2

posmiros>ty voe taky mám 307 a dávat meziplyn mě teda nikdy nenapadlo

no vidis, a pritom Rampa89 mluvi dokonce jeste o soucasnem brzdeni

posmiros>ale stejně to nechápu proč přidávat plyn když člověk potřebuje zpomalit

treba proto, ze zpomalovani je postupna zmena rotacni rychlosti kdezto prerazeni skokova a navic otacky motoru padaji mnohem rychleji nez otacky kol pri brzdeni
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist