globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: meziplyn při podřazování
 
8.7.2010 v 11:33
Zdravím všechny,

mám takový dotaz, na který se mi tady zatím nikde nepodařilo najít jednoznačnou odpověď, a tak zakládám nové téma.

Jde o to, že když jsem v autoškole jezdil na suzuki GS500 a při podřazování jsem házel meziplyn, tak jsem dostal od učitele pojeb, že jezdim jak na simsonu a že tim meziplynem ničim motor.

Teď mám týden svoje GSko a chci se zeptat, jak to s tim meziplynem je, protože když podřazuji a otáčky spadnou na 2 tis. a kopnu tam nižší rychlost a vylítnou třeba na 7 tis. tak mi to příjde, že to pro ten motor je pecka nebo se mýlím?

Předem všem díky za rady a přeji hodně km bez problémů

1 reakcí na tento příspěvek meziplyn při podřazování

8.7.2010 v 20:33 | Nahoru | #1
Vrkám, fakt to tam padá plynuleji a spojka se dá pustit rychle bez jakýhokoliv škubání. Při prudkým brždění je to těžší, ale zase učí se to snáz než překonat pud sebezáchovy v autě, kde se při meziplynu před zatáčkou brzdí a mačká plyn jednou nohou a to je teprve ródeo, ale když se to člověk naučí, tak to funguje - já se furt učím...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) meziplyn při podřazování

8.7.2010 v 20:53 | Nahoru | #2

Rampa89>Vrkám, fakt to tam padá plynuleji a spojka se dá pustit rychle bez jakýhokoliv škubání....

jo, to je ono...

Rampa89>... Při prudkým brždění je to těžší, ale zase učí se to snáz než překonat pud sebezáchovy v autě, kde se při meziplynu před zatáčkou brzdí a mačká plyn jednou nohou a to je teprve ródeo, ale když se to člověk naučí, tak to funguje - já se furt učím...

tjn, ale jde to jen s plynovym pedalem z podlahy

EDIT: radkovani

Naposledy editováno 08.07.2010 20:54:04
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist