globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: meziplyn při podřazování
 
8.7.2010 v 11:33
Zdravím všechny,

mám takový dotaz, na který se mi tady zatím nikde nepodařilo najít jednoznačnou odpověď, a tak zakládám nové téma.

Jde o to, že když jsem v autoškole jezdil na suzuki GS500 a při podřazování jsem házel meziplyn, tak jsem dostal od učitele pojeb, že jezdim jak na simsonu a že tim meziplynem ničim motor.

Teď mám týden svoje GSko a chci se zeptat, jak to s tim meziplynem je, protože když podřazuji a otáčky spadnou na 2 tis. a kopnu tam nižší rychlost a vylítnou třeba na 7 tis. tak mi to příjde, že to pro ten motor je pecka nebo se mýlím?

Předem všem díky za rady a přeji hodně km bez problémů

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) meziplyn při podřazování

8.7.2010 v 17:48 | Nahoru | #1

assassin>u motorkovejch prevodovek si moc "meziplynem" nepomuzes, ono to taky neni meziplyn jakej se k tomu co popisujes pouziva u nesynchronizovanejch prevodovek nakladaku treba.. tam das pri prerazeni neutral, pustis spojku, vrknes plynem a preradis...

tady je to spis jen zvyseni otacek motoru na ty jaky tam budou pri podrazeni.. aby se po prerazeni motor prilis neroztacel a necuklo to...

vrknuti plynem pri podrazovani je normalni a nicemu nevadi. ale obcas nechapu lidi na modernich masinach co dojizdi ke krizovatce a "vrkaj" plynem asi 100x nebo kdyz stoji na svetlech tak to furt turuji jako fichtla, kde se to muselo protoze nedrzel volnobeh...


pravda, meziplyn se dával, aby jsi šetřil převodovku, což znamená dávat meziplyn na neutrálu. Kde jej chceš vzít na motce !?

(reakce na) meziplyn při podřazování

9.7.2010 v 08:38 | Nahoru | #2

pijanst>pravda, meziplyn se dával, aby jsi šetřil převodovku, což znamená dávat meziplyn na neutrálu. Kde jej chceš vzít na motce !?



no vzdyt pisu ze to neni meziplyn v puvodnim slova smyslu....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist