globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: meziplyn při podřazování
 
8.7.2010 v 11:33
Zdravím všechny,

mám takový dotaz, na který se mi tady zatím nikde nepodařilo najít jednoznačnou odpověď, a tak zakládám nové téma.

Jde o to, že když jsem v autoškole jezdil na suzuki GS500 a při podřazování jsem házel meziplyn, tak jsem dostal od učitele pojeb, že jezdim jak na simsonu a že tim meziplynem ničim motor.

Teď mám týden svoje GSko a chci se zeptat, jak to s tim meziplynem je, protože když podřazuji a otáčky spadnou na 2 tis. a kopnu tam nižší rychlost a vylítnou třeba na 7 tis. tak mi to příjde, že to pro ten motor je pecka nebo se mýlím?

Předem všem díky za rady a přeji hodně km bez problémů

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) meziplyn při podřazování

8.7.2010 v 13:33 | Nahoru | #1

FiZzeR>mačkej brzdu dvěma prstama a uvidíš jak to jde krásně


právě že máčkám 2 prstama a nejde mi to

(reakce na) meziplyn při podřazování

8.7.2010 v 19:45 | Nahoru | #2
posmiros> ja se to taky teprv defakto ucim, i kdyz pravda nechapu to, ale pri vetsim brzdeni mi to vrknuti plynem jde krasne (uspesnost 99,9%), ale kdyz si lehce pribrzdim, tak vrknu malo...

jak na to musis vychytat sam, ja to delam tak, ze 2ma prstama brzdim a do toho jakoby dlani oprenou o plyn vrknes, jde to i treba jen palcem ale tam mi to nejak obcas klouze po heftu nebo to neumim, no at ti poradi ostatni...

2ALL: u ctyrvalu je pred zatackou (kdyz je cas) lepsi podrazovat postupne po jednom kvaltu nebo dva dolu najednou a vetsi vrknuti? Koukal jsem na youtube na videa z okruhu a dost casto podrazuji po jednom, ale je to samozrejme casove delsi... Ted dost casto skopavam 2 najednou a jde to v klidu, ale spis me zajima proc nekteri kopou po jednom kvaltu (ne nebyl to dvouval).
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist