mám takový dotaz, na který se mi tady zatím nikde nepodařilo najít jednoznačnou odpověď, a tak zakládám nové téma.
Jde o to, že když jsem v autoškole jezdil na suzuki GS500 a při podřazování jsem házel meziplyn, tak jsem dostal od učitele pojeb, že jezdim jak na simsonu a že tim meziplynem ničim motor.
Teď mám týden svoje GSko a chci se zeptat, jak to s tim meziplynem je, protože když podřazuji a otáčky spadnou na 2 tis. a kopnu tam nižší rychlost a vylítnou třeba na 7 tis. tak mi to příjde, že to pro ten motor je pecka nebo se mýlím?
Předem všem díky za rady a přeji hodně km bez problémů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) meziplyn při podřazování
FiZzeR>mačkej brzdu dvěma prstama a uvidíš jak to jde krásně
právě že máčkám 2 prstama a nejde mi to
jak na to musis vychytat sam, ja to delam tak, ze 2ma prstama brzdim a do toho jakoby dlani oprenou o plyn vrknes, jde to i treba jen palcem ale tam mi to nejak obcas klouze po heftu nebo to neumim, no at ti poradi ostatni...
2ALL: u ctyrvalu je pred zatackou (kdyz je cas) lepsi podrazovat postupne po jednom kvaltu nebo dva dolu najednou a vetsi vrknuti? Koukal jsem na youtube na videa z okruhu a dost casto podrazuji po jednom, ale je to samozrejme casove delsi... Ted dost casto skopavam 2 najednou a jde to v klidu, ale spis me zajima proc nekteri kopou po jednom kvaltu (ne nebyl to dvouval).