globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: meziplyn při podřazování
 
8.7.2010 v 11:33
Zdravím všechny,

mám takový dotaz, na který se mi tady zatím nikde nepodařilo najít jednoznačnou odpověď, a tak zakládám nové téma.

Jde o to, že když jsem v autoškole jezdil na suzuki GS500 a při podřazování jsem házel meziplyn, tak jsem dostal od učitele pojeb, že jezdim jak na simsonu a že tim meziplynem ničim motor.

Teď mám týden svoje GSko a chci se zeptat, jak to s tim meziplynem je, protože když podřazuji a otáčky spadnou na 2 tis. a kopnu tam nižší rychlost a vylítnou třeba na 7 tis. tak mi to příjde, že to pro ten motor je pecka nebo se mýlím?

Předem všem díky za rady a přeji hodně km bez problémů

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) meziplyn při podřazování

8.7.2010 v 13:04 | Nahoru | #1

Číkus>Woko_O> co když potřebuješ akcelerovat, třeba při předjíždění ?



s DR650 toho dneska moc nepredjedes:) a navic k cemu podrazovat kdyz to na posledni kvalt jede 140:)

woko, neber to moc vazne, je to jen takovy rejpnuti:)

kamos taky kdysi moje TL popisoval slovy "jo na V2 nemusis radit, teda muzes, ale neni to nic platny" :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) meziplyn při podřazování

8.7.2010 v 13:08 | Nahoru | #2
assassin> aha, tak jsem si to možná popletl, trabanta ani wartburga jsem nikdy nevlastnil a ani neřídil

no, třeba když bude chtít předjíždět cyklistu nebo traktor...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist