mám takový dotaz, na který se mi tady zatím nikde nepodařilo najít jednoznačnou odpověď, a tak zakládám nové téma.
Jde o to, že když jsem v autoškole jezdil na suzuki GS500 a při podřazování jsem házel meziplyn, tak jsem dostal od učitele pojeb, že jezdim jak na simsonu a že tim meziplynem ničim motor.
Teď mám týden svoje GSko a chci se zeptat, jak to s tim meziplynem je, protože když podřazuji a otáčky spadnou na 2 tis. a kopnu tam nižší rychlost a vylítnou třeba na 7 tis. tak mi to příjde, že to pro ten motor je pecka nebo se mýlím?
Předem všem díky za rady a přeji hodně km bez problémů
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) meziplyn při podřazování
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) meziplyn při podřazování
Číkus>Woko_O> co když potřebuješ akcelerovat, třeba při předjíždění ?
s DR650 toho dneska moc nepredjedes:) a navic k cemu podrazovat kdyz to na posledni kvalt jede 140:)
woko, neber to moc vazne, je to jen takovy rejpnuti:)
kamos taky kdysi moje TL popisoval slovy "jo na V2 nemusis radit, teda muzes, ale neni to nic platny" :)
Číkus>Woko_O> co když potřebuješ akcelerovat, třeba při předjíždění ?
kdyz potrebuju akcelerovat pri predjizdeni tak akceleruju..Za prvy nejezdim jak magor takze predjizdim kdyz dojizdim auto ktery jede mensi rychlosti jen tim ze si drzim dal svoji rychlost a co se tyce podrazeni a pridani plynu..ver tomu nebo ne ale umim to i bez meziplynu..meziplyn sem nikdy nepouzival jelikoz je to podle me zbytecny..assassin:mas pravdu ze ta svine moc nejede takze na zadny predjizdeni to moc neni..ale jednou sem s ni jel asi 150 a ten pocit byl takovej..no... jako 150 na jednovalci..zadna slast..