mám takový dotaz, na který se mi tady zatím nikde nepodařilo najít jednoznačnou odpověď, a tak zakládám nové téma.
Jde o to, že když jsem v autoškole jezdil na suzuki GS500 a při podřazování jsem házel meziplyn, tak jsem dostal od učitele pojeb, že jezdim jak na simsonu a že tim meziplynem ničim motor.
Teď mám týden svoje GSko a chci se zeptat, jak to s tim meziplynem je, protože když podřazuji a otáčky spadnou na 2 tis. a kopnu tam nižší rychlost a vylítnou třeba na 7 tis. tak mi to příjde, že to pro ten motor je pecka nebo se mýlím?
Předem všem díky za rady a přeji hodně km bez problémů
1 reakcí na tento příspěvek meziplyn při podřazování
horcicka.o>Tak děkuji mnohokrát za odpovědi, už v tom mám tak nějak jasno, spíš mě děsilo to, co mi říkal učitel v autoškole, mlel něco o tom, že tim vrknutím plynu se motor ničí, že prý je to proti pohybu pístů nebo co
by me zajimalo jak muze byt neco proti pohybu pistu pist se hybe s klikovkou takze i kdyz jde zrovna z horni uvrate dolu tak pujde dolu akorat o to rychleji jak vrknes plynem,pokud se nemylim