globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: meziplyn při podřazování
 
8.7.2010 v 11:33
Zdravím všechny,

mám takový dotaz, na který se mi tady zatím nikde nepodařilo najít jednoznačnou odpověď, a tak zakládám nové téma.

Jde o to, že když jsem v autoškole jezdil na suzuki GS500 a při podřazování jsem házel meziplyn, tak jsem dostal od učitele pojeb, že jezdim jak na simsonu a že tim meziplynem ničim motor.

Teď mám týden svoje GSko a chci se zeptat, jak to s tim meziplynem je, protože když podřazuji a otáčky spadnou na 2 tis. a kopnu tam nižší rychlost a vylítnou třeba na 7 tis. tak mi to příjde, že to pro ten motor je pecka nebo se mýlím?

Předem všem díky za rady a přeji hodně km bez problémů

1 reakcí na tento příspěvek meziplyn při podřazování

8.7.2010 v 11:55 | Nahoru | #1
Tak děkuji mnohokrát za odpovědi, už v tom mám tak nějak jasno, spíš mě děsilo to, co mi říkal učitel v autoškole, mlel něco o tom, že tim vrknutím plynu se motor ničí, že prý je to proti pohybu pístů nebo co

(reakce na) meziplyn při podřazování

8.7.2010 v 11:59 | Nahoru | #2

horcicka.o>Tak děkuji mnohokrát za odpovědi, už v tom mám tak nějak jasno, spíš mě děsilo to, co mi říkal učitel v autoškole, mlel něco o tom, že tim vrknutím plynu se motor ničí, že prý je to proti pohybu pístů nebo co


by me zajimalo jak muze byt neco proti pohybu pistu pist se hybe s klikovkou takze i kdyz jde zrovna z horni uvrate dolu tak pujde dolu akorat o to rychleji jak vrknes plynem,pokud se nemylim
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist