globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Strikacka vs karbec
 
27.5.2007 v 14:33
resim v sobe dlouhodobe dilema jestli je ta strikacka opravdu krok dopredu...co si o tom myslite vy??? :D

1 reakcí na tento příspěvek Strikacka vs karbec

27.5.2007 v 14:53 | Nahoru | #1
kdysi dávno se to tu taky řešilo. Vstřikování-přesné precizní-hůř se opravuje, dražší ladění, ale zas čistá práce-nacvaknout konektor. Karbec: jednoduchá kce, snadná oprava - musí se seřizovat, při laděné se musí rozebrat a zas dát do kupy. Když se něco posere, karbec se dá provizorně opravit, ale se stříkačkou je konec. tak asi tak

(reakce na) Strikacka vs karbec

27.5.2007 v 18:31 | Nahoru | #2
Kubát>dobry no po technicky strance veci v tom mam jasno neboj(nejsem takovy nemehlo jak vypadam) :D ...ptam se pouze a jen na vase nazory...je to neco jako diskuze o tom co je lepsi ;)

Strikacka vs karbec

27.5.2007 v 18:48 | Nahoru | #3
karbec je vzhledove hezci ale pokud nejedes nekam do ugandy a jen se proste projizdis po evrope a nijak zvlast to ani neminis ladit (u strikacky to byva drazsi ale jde to stejne) tak strikacka je praktictejsi.... ale stejne je ta trubka s malym bazmekem hnusna jak noc tfuj :puke: :lol:

Strikacka vs karbec

27.5.2007 v 20:54 | Nahoru | #4
a já zas říkám "zlatá stříkačka" - karburátor patří minulosti

Strikacka vs karbec

27.5.2007 v 21:01 | Nahoru | #5
a ja si myslím že pokud ta motorka jede tak je jedno jestli stříkačku nebo karbec :D

1 reakcí na tento příspěvek Strikacka vs karbec

28.5.2007 v 09:45 | Nahoru | #6
Stříkačka má jednu nevýhodu, nedokáže dát dostatek paliva při rychlé akceleraci, karburátor toto zvládá. Stříkačka je zase úspornější.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Strikacka vs karbec

28.5.2007 v 09:51 | Nahoru | #7
chalco>>
jakto? to snad záleží na naladění.
navíc se dneska těžko porovnává moderní motorka se stříkačkou vs stará motorka s karbcem protože tenkrát se neumělo tak dobře počítat a simulovat hoření paliva ale zase nic nenutilo výrobce omezovat se ekologií.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Strikacka vs karbec

28.5.2007 v 10:46 | Nahoru | #8
karf>Stříkačka se tá hojně využívat u silničních a cestovních motorek, ale těžko najdeš teréní motorku se stříkačkou. Prostě na něco je lepší karbec a na něco stříkačka. Všechno má své výhody a nevýhody. Měl jsem možnost porovnat litrový Varadero s karbecem a se stříkačkou. S karbecem má o něco vyšší spotřebu, ale lepší zátah od spodu.

(reakce na) Strikacka vs karbec

28.5.2007 v 11:49 | Nahoru | #9
chalco>>
hm. zkoušel jsem najít a má jí jen nějaký scherco a gas gas.
ten rozdíl u varadera bych tipoval spíš právě na euro2 (nevím, co plní karburátorový varadero, ale stříkačkový plní "skoro" euro3)...u TL1000 a SV1000 (třeba) je stejnej motor a průběh odlišnej.

1 reakcí na tento příspěvek Strikacka vs karbec

28.5.2007 v 12:28 | Nahoru | #10
taky jsem ještě slyšel že stříkačka má někdy problém ve velmi nizkých otáčkách, kdyz je otevřeno málo plynu, takze bud dávkuje nebo nedávkuje. kdežto u karburátor tohle nehrozí

(reakce na) Strikacka vs karbec

28.5.2007 v 12:37 | Nahoru | #11
chalco> Souhlasím, u jednohrnku je pro mě osobně lepší karbec, vynechám techniku, ladění a podobně, pokud budu brát jen jízdu, tak prostě KTM s karburátorem oproti XT a BMW se stříkačkou je mi příjemnější, ale je to subjektivní, já vím. Stejně se to časem nacpe všude, to je mi jasný.

1 reakcí na tento příspěvek Strikacka vs karbec

2.6.2007 v 09:37 | Nahoru | #12
u supersportů už jen stříkačka díky bohu *yes* :D , do terénu karbec *yes*

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Strikacka vs karbec

13.6.2007 v 09:56 | Nahoru | #13
Obecne receno strikacka je uspornejsi, avsak nedokaze pokryt rychlou akceleraci, nedejboze v nizkych otackach. To souvisi take s ekologii: strikacky jsou ponekud "pristrizeny", u karbecu se to donedavna neresilo: proste pridas plyn a karbec ti tam hrste paliva kolik chces. U cestovniho stroje bych tedy sel do strikacky, jinak ne: staci ze ji mam v plechovce

(reakce na) Strikacka vs karbec

13.6.2007 v 10:28 | Nahoru | #14
Verdan>
ale až po tom co ti podtlak otevře druhou škrtící klapku , tohle co jsi napsal platí pro přímý karboše
u jednoduchý srříkačky (bez lambdy , průtoku vzduchu a já envim čeho) se mě nástup zdá rychlejší

(reakce na) Strikacka vs karbec

13.6.2007 v 10:46 | Nahoru | #15
Lada.s>>
Taky mám takovej pocit. RFo s karbcema bylo v pohodě, tady u GSXRa mám přesně ten pocit co popisuješ, když jedu tak nějak pomaleji a na hodně málo plynu, tak to jakoby jeden na volnoběh, pak to toršičku přidá a zase jede na volnoběh a to vubec s rukou nijak nekroutim.

Strikacka vs karbec

13.6.2007 v 10:56 | Nahoru | #16
tak na strikacce se toho moc nesere...zase ale chybi kouzlo sytice na riditkach, nutnost zahrivat aby to jelo a chybi i nejakej citelnější nákop v urcitem pasmu otacek..ale prakticky je vstrikovani proste lepsi...clovek motorku vic ovlada a muze si dovolit vic....

Strikacka vs karbec

13.6.2007 v 22:52 | Nahoru | #17
me se libej karbeci...to je maso :D strikacka je moc pokrok..karbec je surovej a to se mi uibi
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist