globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo
Ahoj, zakládám tohle téma pro snažší sdílení zkušeností, tipů, rad a otázek u těhle skvělejch strojů. Před lety jsme psal adminům, zda by nezaložili CB900 F2 kategorii na webu a dnes už je nás tam 11. Občas vídám zprávu s dotazem, nebo někdo píše do profilu. Tady na fóru to snad půjde mnohem rychleji a naše eFka budou jen prospívat.



Jinak k věci:
cb900 f2 ZDE v motodatabázi
cb900 f/f2 ZDE v bazaru

Manuál používám: Haynes Honda CB 750/900 dohc Fours (78-84) v angličtině
online haynes
techbooks
online cb900c/f US manual

Dokumentace: Mikrofiše mám přímo k F2 (včetně F), což je vzácnost a děkuju MCH za pomoc a odborníkům v Sazce za jejich zdigitalizování a ochotu.
od MuZ bagio: cb900f2c
Moje mikrofiše ke stažení (preview je scan 2MB list, plná verze je scan 5MB list..oboje to samé obsahem): cb900f2b

Díly: ebay.de, MCH Honda Praha...a další

Informace a zkušenosti: jednoznačně nejlepší zdroj informací je americké fórum na http://www.cb1100f.net/ , budete překvapení, že nejen Češi mají zlaté ruce

Dopis z Hondy ohledne rozmeru pneumatik
https://drive.google...Z2M/view?usp=sharing

Pokud byste cokoliv potřebovali rád pomůžu, poradím, najdu, přeložím, doporučím...


Naposledy editováno 17.05.2020 15:08:30

Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

13.1.2014 v 13:58 | Nahoru | #211
Zdar pánové v novém roce... výměna podložek jde fuckt pěkně (ten přípravek je i v manuálu, který jsem přidal do archívu), horší je jejich cena, pokud potřebujete silnější...K.

Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

13.1.2014 v 14:34 | Nahoru | #212
Pro mě to posledně bylo...sundat nádrž, povolit kapotáž, odmontovat víko motoru, odmontovat víko alternátoru...točit s klikou do stavu, kdy rozvodový řetěz je maximálně předepnutý....změřit lérama vůli (pro jistotu 2-3x)...vyjmout podložku, změřit, spočítat změnu...objednat ji, čekat dny...vyměnit ji :/ nechce se mi strašně!

Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

16.1.2014 v 08:58 | Nahoru | #213
Já zatím podložky jen zeslaboval, což je chvilka na magnetce....kde objednáváš podložky, když je třeba (jedna mě asi čeká)...pořád lepší podložka než celé zdvihátko (to má N Primera), tam musí i vačky ven....

Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

26.1.2014 v 14:06 | Nahoru | #214
Honda MCH, Sárkány Attila...mohl bys sjet na magnetce ty mé, nebo kdo by mi to udělal v Praze?

Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

27.1.2014 v 06:19 | Nahoru | #215
To obroušení problém není, ale do Práglu to mám 150 km... K.

Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

23.2.2014 v 16:36 | Nahoru | #216
Zdarec,

Chci udělat na mým Boldoru primární řetěz. Řahtá to jak sviňa a při volnoběhu to není stabilní.
Nedělali jste to někdo? Jde mi o díly co jste používali. Origo řetěz stojí cca 5500,- resp. ho za to můžu mít. Ale pořád je to podle mě zbytečně moc.
Mám čekat ještě jiný díly na výměnu (kluznou lištu atd...)?

Dřík.

Naposledy editováno 23.02.2014 16:44:42

Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

24.2.2014 v 10:08 | Nahoru | #217
Tohle jsem ještě nedělal. Zkus se podívat zda to nedělá nějaká fajn firma...třeba D.I.D..levněji?

2 reakcí na tento příspěvek Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

26.2.2014 v 09:48 | Nahoru | #218
to už jsem hledal a nic. Asi ale nebudu experimentovat a vezmu ten originál. Mám ho levněji, tak to nebude taková rana a budu mít jistotu.

(reakce na) Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

26.2.2014 v 14:36 | Nahoru | #219
Dřík> Ahoj ja menil primární řetěz i s kolama ozubenýma ...někde jsem slyšel že je to lepší že můžou být i ty kola opotřebovany....a taky jsem si všiml že mi ten řetěz moc držel v zadní rozetě a nevypadaval volne....tak jsem to vyměnil cely.... díly jsem obědna Z www.wemoto.cz maximalní spokojenost i když jsem tam volal a chtěl něco na motorku co neměli v nabídce tak se mi po tom podívali ....fakt ochotní...ale konkretne kterej řetez bych se musel podívat.....

(reakce na) Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

26.2.2014 v 14:52 | Nahoru | #220
Dřík> http://www.wemoto.c..._900_f2b_sc01/82-83/ za 5000 bys tam měl i řetěz s oběma ozubenyma kolama což je podle mě lepší než jen řetěz samotnej....jak už jsem řikal mě to škobání dělala i zadni rozeta.....

1 reakcí na tento příspěvek Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

28.2.2014 v 10:26 | Nahoru | #221
Nevím jestli si rozumíme. Já sháním primární řetěz, což je řetěz uvnitř motoru z kliky na převodovku.
Našel jsem tam našel jen toto:
http://www.wemoto.cz...cture/primary_chain/
sadu žádnou.

(reakce na) Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

28.2.2014 v 12:06 | Nahoru | #222
Dřík> aha moje chyba.... primární řetěz jsem také měnil a kupoval z těch stránek a i ty dva menčí co jsou u vaček....

Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

28.2.2014 v 21:01 | Nahoru | #223

Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

1.3.2014 v 10:19 | Nahoru | #224
origo díly beru přes kamoša, to problém není...takže partsdepot nepotřebuju. Jen jsem chtěl zjistit, zda někdo nemá zkušenosti s replikou.

Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

20.3.2014 v 10:47 | Nahoru | #225
Zdar pánové, tak už probouzíte stroje?

1 reakcí na tento příspěvek Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

23.3.2014 v 09:14 | Nahoru | #226
Já zatím čekám na díly a budu pískovat a stříkat motor :)

(reakce na) Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

23.3.2014 v 23:08 | Nahoru | #227
Já jsem zadřel na jaře klikovku tak ted jsem ji dal spravit tak čekám až to bude...taky budu stříkat motor hlinikové díly už mam vyleštěné....a taky jsem pískoval motor před rokem...ted jak složím motor tak ho nastříkam celej protože jsem před rokem stříkal díly jednotlive a moc se mi to nelíbilo že bava bila v drážkách a podobny večech kde by mohla vadit...

1 reakcí na tento příspěvek Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

25.3.2014 v 14:34 | Nahoru | #228
Co jsi použil za barvu? Já jsem objednal sprej Motip na motory.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

13.4.2014 v 19:20 | Nahoru | #229
Zdravím kolegové,kdyby měl někdo zájem o výšivku,tak můžu zajistit na Vámi poslané triko atd. Cena za vyšití je 150,-kaček








1 reakcí na tento příspěvek Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

13.4.2014 v 19:30 | Nahoru | #230
Neřešili jste někdo gufero pod řetězovým kolečkem bez rozdělání motoru?? Dík za nápady

(reakce na) Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

13.4.2014 v 22:30 | Nahoru | #231
Dřík> mě to stříkal strejda přímo nějakou barvou s častečkama hliníku aby motornebil moc obalenej a nepřehříval se ....bych to jedine pak musel zjistit...ale před tím jsem koupil ve spreji a ta barva jak se motorzahral tak poustela a kdyz se polila benzinem tak poustela ...nejhorsi co jsem kdy mel...a byla to přimo na to nejaka vypalovaci...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

13.4.2014 v 23:00 | Nahoru | #232
s.hooper> jak jsem skladal motor tak jsem ho tam nechtic nejak skripla a pak mi to kolem nej teklo...musis ho proderavet sroubovakem nebo necim ostry a dostat ho ven ale je tostuzene nejakym pliskem takze to jde tezko...a pak to novy naklepnec pomoci nejake vetsi trubky ale baha at ho tam davas stejne...vymenit to jde :D bez rozdelani motoru ,me se to teda povedlo...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

14.4.2014 v 07:30 | Nahoru | #233
Jacky99> To co popisuješ je mi všechno jasný,jenže zrovna Boldor to má vyřešeno trošku jinak,gufero má na sobě zajišťovací kroužek a bez rozdělání motoru ho (gufero)tam nedostaneš,teda pokud mu ten kroužek neobrousíš,protože je větší než otvor pro něj

Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

14.4.2014 v 08:10 | Nahoru | #234
vypalovaci barva je na pikaču,protože samotným ohřatím motoru se nevypálí. motor musíš dát do trouby ale zas hrozí spečení gufer nebo těsnění. na motor stačí i obyč.autolak nebo syntetika, zase tak horkej není
na ČZ mám na litinovém válci leta syntetiku a drží.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

14.4.2014 v 13:17 | Nahoru | #235
s.hooper> no to gurero nema na sobe nic protoze za ním je ložisko a to ma zajíšťovací kroužek a vlastně to není kroužek ale půl kroužek:) samotny gufero nemá na sobě nic ale 100%si ted nejsu..ale ve stredu mi prijde konecne opravená klikovka s oběma pulkama motoru tak se kuknu...ale to gufero fakt nic nemá podle mě.....ale až se kouknu tak to 100% řeknu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

14.4.2014 v 17:22 | Nahoru | #236
Jacky99> mám to gufero doma,tak vím co říkám,je to dvojitý gufero který se skládá ze dvou částí,ložisko tam je, to je jasný,ale před ložiskem je drážka pro to gufero který má ten rantl aby ho tlak nevytlačil ven,na hřídeli je díra pro mazání,v guferu je takovej labyrint když se to složí ty dva kusy do sebe a na tom větším je rantl pro zajištění,gufero se tam dává když je to rozpůlený,proto se ptám jestli to někdo neřešil nějak úspěšně bez půlení bloku motoru.Novější motory jako třebas CBR atd. už to tak debilně nemají. Tady je fotka toho gufera




1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

15.4.2014 v 03:16 | Nahoru | #237
s.hooper> ja mám toto http://www.wemoto.c...tput_shaft_oil_seal/ ta drážka tam bej nemusí a to gufero se ti nevytlačí ....jezdil jsem stim rok a ani kapka nekapla....jen se nesmí to gufero zarvat moc dozadu jinak ucpes díru na mazání co je v hřídeli a pak to teče(povedlo se mi to) zarovnaš to s okrajem a hotovo a nic neřešíš.....težší je ho dostat ven než dovnitř uvidíš :) fakt to skus a uvidíš mě se to povedlo až na 2 pokus..ale jde to...

(reakce na) Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

15.4.2014 v 03:23 | Nahoru | #238
s.hooper> stím tryčkem ....asi před 3 rokama v Brně na burze bylo takovy nadherny tryčko na rukávech mělo napsany honda cb 900 f boldore a ve predu taky velkym i s obrázkem motorky...dodnes lituju že jsem si ho nekoupil....kdyby někdo o nějakym věděl ať se klidně ozve...

(reakce na) Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

15.4.2014 v 19:54 | Nahoru | #239
Jacky99> Jo wemoto znám,obyčejný gufero co stojí běžně 50 kaček ti prodají za 260,-a to na tom obrázku neodpovídá skutečnosti kterou ti pak pošlou,lepší koupit nějaky silikonový modrý nebo červený a vyzkoušet. Od takových firem raděj dál....Řešil jsem starty po zimě a letos konečně bez problémů ,člověk se furt učí

1 reakcí na tento příspěvek Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

30.4.2014 v 01:53 | Nahoru | #240
zdravím vespolek,
potřeboval bych se boldorářů zeptat jakou máte baterku, sháním nějakou pěkně maličkou..
na netu jsem se dočetl, že by měl být startovací proud 190A a kapacita 14Ah, nyní tam mám klasickou kyselinovou s touto kapacitou.. dle prodejce má však tahle startovací proud 150-170Ah
já bych nejraději pořídil gelovku páč jsem započal přestavbu a potřebuji jí někam nacpat.. když jsem se tu u nás ptal tak při st. proudu 190A a kapacitě 10Ah je to strašná krabice.
Pak tam pán měl ještě krásnou malou ale jen 175A.. při porovnání čísel a za předpokladu, že tvrzení o startovacím proudu je u té kyselinové pravdivé mi vychází, že tam tu malou se st. proudem 175 můžu dát.. Ale raději bych slyšel nějaký názor.. abych jí za těžkou vatu nekoupil a pak mi to neumřelo..
Díky
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Netesne gufero za pastorkem [1, 2] Honda CB900 F2 Bol d'Or Buttermann 57 8.2.2024 v 20:39 jasot
tecou karburatory po synchronizaci,... Honda CB900 F2 Bol d'Or Kilek 26 6.9.2023 v 21:09 Kilek
Nebezi 3 valce ze 4, rano bylo vse ok Honda CB900 F2 Bol d'Or Kilek 24 21.5.2022 v 06:56 t_freedom
Střílení do výfuku - Honda CB 900 B... Honda CB900 F2 Bol d'Or Baggio10 11 30.9.2021 v 22:52 Baggio10
Predni vidle tecou [1, 2] Honda CB900 F2 Bol d'Or Buttermann 32 22.9.2021 v 13:10 Zdenalbenal


TOPlist