Téma: Motoalarmy
 
28.6.2010 v 19:18
Takže jsem se právě rozhodl, že se v dnešní posrané době kdy si nemůže být člověk ničím jistý, dám do řádného zabezpečení motorky. A jeden z těchto kroků je motoalarm. Zámek jeden mám, druhý budu kupovat a teď jsem si vybral nějaké motoalarmy a potřebuju zkušenosti majitelů. Chtěl bych slyšet názory na spotřebu el. energie u těchto dvou typů. Jak je to s tím dosahem, montáží, jaké jsou negativa při používání motoalarmu, případně tip na jiný od někoho odzkoušený motoalarm. Předem díky za odpovědi!!!!!

Ten první je: MOTOALARM TWO WAY s pegerem
výbava:ks LCD ovladači a dálkovým startem. Určeno pro napájení 12V. Instalace vhodná do jakéhokoliv motocyklu či skůtru s palubním napětím 12V. Ovladače typu LCD s podsvícením pracuji nejen jako vysílač pro alarm, ale i přijímač v případě narušení motocyklu. Dosah je cca 800 - 1000m dle zástavby. Při narušení polohy motocyklu dojde nejen k hlasitému houkání výkonné sirény, blikání směrovek, ale na Vašem přijímači typu LCD (v dodávce 2 kusy), se rozbliká ikona motocyklu a ovladač vibruje a vydává písklavý tón. Akustickou signalizaci ovladače lze vypnout a používat pouze vibrační signalizaci.
cena: 2208 Kč.

Ten druhý je: Jablotron GT-970
výbava:Motoalarm GT 970 je dodáván se dvema dálkovými ovladaci. Streží vstup klícku zapalování, spínac sedla ci stojánku a má integrovaný náklonový detektor. Veškerá elektronika, záložní baterie i siréna jsou integrovány v tele motoalarmu, které je chráneno proti stríkající vode a vyniká velmi malými rozmery. Motoalarm má imobilizacní relé pro blokování funkcí motocyklu. Motoalarm GT-970 má velmi nízké hodnoty odberu proudu a speciální garážový režim, který pri delší parkování významne šetrí baterii (méne než 0,02mA). Výrobce doporucuje odbornou servisní montáž.
cena: 3790 Kč.

1 reakcí na tento příspěvek Motoalarmy

29.6.2010 v 10:07 | Nahoru | #1
při koupi berte v úvahu následující:

1) odběr v aktivním režimu
2) možnost přepnutí po určité době do úsporného režimu
3) záložní baterie (i když se to nezdá, je to poměrně velký +)
4) náklonové čidlo, který si při aktivaci zapamatuje aktuální polohu a počítá s ní - odpadá nastavování velkého rozptylu čidla kvůli parkování v různých polohách
5) pager - nikdy nepočítejte s dosahem pageru, který udává výrobce. je to měřený za ideálních podmínek (např. přímá viditelnost, žádný zdi, počasí atd..)
6) ideálně dva nezávislé okruhy imobilizéru
7) možnost připojení gps modulu - přeci jen je dosah podstatně jiný než u pageru
8) ... to je asi vše, co mě v tuhle chvíli napadá...

když jsem uvažoval o alarmu, našel jsem jeden, který splňuje skoro vše výše uvedené -až na ten GPS modul. akorát ta cena nebyla pro mě příliš user-friendly a tak jsem to zavrhnul a koupil lepší řetěz...

(reakce na) Motoalarmy

29.6.2010 v 12:03 | Nahoru | #2
Slam> No vidíš! A mě by určitě zajímalo, který sis ty vybral a kolik stál. A co říkáš ty na ty dva co jsem vybral já! Hovno tomu rozumím.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist