prodal jsem SRADa a jako další mašinu jsem se rozhodnul pro RSV, myšlenka kupovat v jednadvaceti GSX-R 750, nebo litra mě opustila, bylo by to pořád to samý jako šestka, jen by se krouťák a výkon dostavil v nižšších točkách.
Začínám se poohlížet po modelovém ročníku 2001-2003, v origo barvách. Na internetu je nabídka poměrně chudá, na motoinzerci je sposta zmatlanin a bastlů, na tipmotu to není o moc lepší a ceny jsou o poznání víš, navíc to člověk musí přihlásit a povyměňovat po italech prakticky první poslední, takže dovoz kupovat už podruhé nechci.
Moje cenová hladina se pohybuje mezi 60-75tis za normální verzi, R-ko pro mě nemá smysl
Motorku bych chtěl koupit s laďákem, ideálně i se svodama a EPROMem, koupit to se sériovým laufem a pak později kupovat laďák se mi moc nechce. líp když ty peníze investoval už předchozí majitel
zaujal mě tenhle inzerát, mám to blízko a brzo se na tuhle holku zajedu mrknout
http//www.motoinzerce.cz/motorky/aprilia/407418-rsv-mille-1000.html
Chtěl bych se zeptat znalců, ohledně téhle barevné kombinace? to je nějaká závodní replika? předpokládám že ty bílé nálepky značek jsou neorigo a měly by jít sloupnout
zaráží mě, že tahle RSV nemá na přední masce po stranách ty dvě křidélka co mění tok vzduchu, mají tam být, nebo je model 2001 nemá? přitom podsedlovka je už ta novější...
výfuk je tam od Akrapoviče(pokud to není jen nálepka ), dá se nějak zjistit jestli je tam ten čip s změněnou palivovou mapou, nebo naopak origo? ten EPROM je v řídící jednotce v nějaké patici, zřejmě to nejde jentak zjistit, musí se rozdělávat ŘJ??
ohledně klasických závad...všechny RSV v inzerátech mají na budíku kolem 30tkm, volnoběžka se sere kolem 25tkm...jak se to projevuje když je načatá nebo před smrtí? nějaké lupání př startování a podobně?
Zavzdušňující se zadní brzda mě netrápí, spojka by se u tohohle modela zavzdušňovat neměla, to je specialita 2004+
Ohledně spojky, prasklá membrána antihopu způsobí jeho nefunkčnost, takže zavřu plyn a zadní kolo se blokne? pokud antihop funguje správně tak by k tomu dojít nemělo, nebo ne v takové míře.
Dá se na hydraulické spojce nějak poznat míra opotřebení lamel jako na spojce tažené lankem?
slyšel jsem taky něco o hrubší převodovce a občasnému hledání jedničky při rozjezdu...? zatím na bikách co jsem jezdil byly převodovky OK, řazení bez rázů, přesné, žádné falešné neutrály nebo vypadávání kvaltů(teda kromě ZXR ) tak mám bobky aby mě to nezklamalo
na hodně inzerátech jsem si všimnul zabarvení předních i zadního kotouče, je to normální, třeba tady je to vidět
http://www.motoinzerce.cz/motorky/aprilia/413365-rsv-mille-1000.html
mimochodem, tohle RSV se mi designově líbí, ale je trochu z ruky.
piště rady, prolezl jsem celé fórum, ale rád se od majitelů něco dozvím, moc mi to pomůže
1 reakcí na tento příspěvek RSV Mille..kupuju, rady?
Nicméně RSV je moc dobrá motorka a má mnoho co nabídnout. Bohužel se z ní stala tuctovka vzhledem k ceně a má jí fakt už hodně lidí.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV Mille..kupuju, rady?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV Mille..kupuju, rady?
Je spousta motorek v origo super stavu a nepoznáš že to je motorka která od 0km lítala po okruhu.
1 reakcí na tento příspěvek RSV Mille..kupuju, rady?
Tak ale která motorka už je dnes úplně "nedostupná"? Voxan, NCR, atd. Podívej kolik jezdí Ducati...
Tak i motorka, která lítala okruh nemusí být horší než ta, co okruh neviděla, ale to je nám jasný
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV Mille..kupuju, rady?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV Mille..kupuju, rady?
GRASSEL>NickSlaughter> mě to povídat nemusíš, moje RSV byla bejvalá okruhovka a taky jela o dost líp než jiný RSV ale myslel jsem to tak že když je někdo blbej a čumí jen na vzhled tak ne vždycky to je správně.
No jasně a jak dopadla Pokud by si RSV kupovall s tím, že u tebe zůstane, tak do budoucna mají cenu jen originál kousky
Kupoval jsem jí s tím že mi zůstane a proto jsem si jí taky udělal podle sebe a dal do ní 56 tisíc. Protože u motorky která mi zůstane je mi kupní hodnota u pr.... ale zajímá mě hodnota osobní a osobní pocit když jí nikdy nebudu prodávat.
Naposledy editováno 27.06.2010 17:43:46
1 reakcí na tento příspěvek RSV Mille..kupuju, rady?
1 reakcí na tento příspěvek RSV Mille..kupuju, rady?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV Mille..kupuju, rady?
GRASSEL>NickSlaughter> já se taky nikde nezmínil o tom že je to důvod jí nemít ale to kouzlo jaký měla dřív se ztratilo, dřív to byla fakt rarita jí potkat. Jestli překopávku nebo ne je každýho věc, kdo chce ať si to koupí, kdo ne ať se na to vysere. Ovšem já se přikláním k tomu koupit motorku která celkově funguje než čumět jen na vzhled......
Je spousta motorek v origo super stavu a nepoznáš že to je motorka která od 0km lítala po okruhu.
absolutni blbost , okruhovky dostvaji mnohem lepsi servis nez ty co jezdi ti poulicni zavodnici , radsi motorku z okruhu ktera bude mit 3x svarene plasty nez original v "super stavu" se stocenym tachometrem
2 reakcí na tento příspěvek RSV Mille..kupuju, rady?
Volnobežka, moje moto ma nalitano 60tkm ani jedno jsem ji nemenil(mam na ni najeto cca25) a obcas to prestane tocit jako kdyz je vybita baterka ale na druhej pokus chytne hned,ale to prej dela kazdymu:)
zadni brzda se nezavzdusnuje ale je moc blizko vyfukovym svodum a spise se prehriva takze dost vadne,ale kdyz se zavzdusni je to prdel ji odvzdusnit musis sundat trmen a otocit ho -odvzdusnovak je na blbem miste= ital:)
Antihopp: Když ti praskne membrana antihopu tak to poznas hned ze ti mototorka zacne strasne hulit protoze je ovladanej podlakem ze sani rizenej el.mag.ventilem takze ti to zacne cucat olej z motoru primo do sani-stalo se mi to minuly tyden 3litry na 150km nez jsem dojel domu-nova membrana 1440kč
spojka: menil jsem ji cca pred mesicem normalne to nepoznas jen kdyz zacnes vytahovat kvalty tak na 5-6ku zacne klouzat takze nejde dostat na maximalku u me nesla vic jak 220-230 ale i tak vic jak 255 jsem zni nedostal:) mam 90kg tak mozna po diete pude vic:))
řazení: občas se stava ze kdyz je olitana spojka blbe se radi neutral,jinak me obcas tam spadne falesnej neutral kdyz tam dam kvalt tak nejak "ležérně" ale kvylty jako takovy mi nikdy nevypadavaj. razeni je tak nejak stejny jako u ostatnich motorek akorat mi pride ze sestka je od 230vys jinak se to rozmotava tejden...
a ty kotouče zalezi jak kdo jezdil ja mam japonsky KBA litinovy a nemam snema nejmensi problem vzadu origo a i tak pohoda
jinak se klidne ptej ,obcas jezdim do tabora tak muzem dat spicha pokecat akdyz se m budes libit tak i projet
1 reakcí na tento příspěvek RSV Mille..kupuju, rady?
Z těch dvou co máš linky bych tu 1. asi nebral, bude řekl bych starší než 2001.
Ta druhá je moc pěkná vzhledově, tak jí projeď. Ale cena je asi trochu výš.
Jak už tady někdo řekl, klidně mrkni na nějaký Falco, jede taky hodně slušně!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV Mille..kupuju, rady?
pajachovancu>GRASSEL> myslím že to neni až tak uplně pravda. Bývám v takové prdeli u hranic se slovákama a každý motorkář z tadyma co znám když kupuje tak chce origo stav (max. laďák ale to enom výjmečně) a to včetně mňa. Myslím že doba tuzingu už pomalu ale jistě končí...
ano, všichni to chtěj ale jak už jsem řekl za minimální cenu. Origo stav se tady necení tak jako jinde že za opravdu nepadlou motorku dáš o 10-30tis. víc papírů ale chceš to za tu samou cenu nebo maximálně třeba o 5tis.kč víc a pak stejně dojde k tomu že smlouváš nebo se dotičného snažíš stáhnout. Takový ty kupci v ČR který se snažej stáhnout cenu způsobama
- budu muset kupovat novou gumu, tahle je sjetá
- destičky se budou muset za 2000km měnit a budu je muset kupovat
- řetězovka není nic moc takže jí budu muset koupit
- tady to je škráblý
a bla bla bla
Klucí neučte mě prosím znát prodejce a kupce v ČR, myslím že s tím mám větší zkušenosti a zažil jsem to opravdu mockrát.
Béďa>absolutni blbost , okruhovky dostvaji mnohem lepsi servis nez ty co jezdi ti poulicni zavodnici , radsi motorku z okruhu ktera bude mit 3x svarene plasty nez original v "super stavu" se stocenym tachometrem
přesčti si znova o čem jsem mluvil. Mě zase nezajímá jestli motorka jezdila nebo nejezdila na okruhu, nezajímá mě ani co je na tacháči ale zajímá mě jak to funguje jako celek. Mimochodem některý okruhovky dostávaj to co maj ale vím o lidech který na okruhu měněj olej ve stejných intervalech jako je to v papírech. Mě to říkat nemusíš, moje RSV jezdila na okruhu.
1 reakcí na tento příspěvek RSV Mille..kupuju, rady?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV Mille..kupuju, rady?
GRASSEL>ano, všichni to chtěj ale jak už jsem řekl za minimální cenu. Origo stav se tady necení tak jako jinde že za opravdu nepadlou motorku dáš o 10-30tis. víc papírů ale chceš to za tu samou cenu nebo maximálně třeba o 5tis.kč víc a pak stejně dojde k tomu že smlouváš nebo se dotičného snažíš stáhnout. Takový ty kupci v ČR který se snažej stáhnout cenu způsobama
- budu muset kupovat novou gumu, tahle je sjetá
- destičky se budou muset za 2000km měnit a budu je muset kupovat
- řetězovka není nic moc takže jí budu muset koupit
- tady to je škráblý
a bla bla bla
Klucí neučte mě prosím znát prodejce a kupce v ČR, myslím že s tím mám větší zkušenosti a zažil jsem to opravdu mockrát.
fakt že jo, tyhle kecy kupujících jsou nejvíc trapný. Mě volala holka, že chce moje Falco, který jem inzeroval za 60, rovnou do telefonu chtěla slevu na 55 :) tak sem jí řekl, ať se nejdřív přijede podívat a projet. Ani nepřijela, pak jsem viděl v databázi co si koupila :)) Sice dostala slevu na 55, ale motorka docela křeč...každej svýho štěstí strůjce
GRASSEL>mimochodem já dávám sice motorce čočku ale každej tu čuměl jak idiot když jsem řekl že každej rok jde na komnpletní servis včetně podtlaků, ventilů a úplně kompletní kontroly motorky. A radši se ani nebudu zmiňovat kolik mě každej rok ta motorka stojí.
ano , ja znam lidi kteri meni pokazdem zavode olej a filtr , tj nejakych 500- 600 km , proste radsi okruhovku s omlacenyma plastama ...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 208, 209] Aprilia RSV 1000 | WenCa | 6248 | 28.2.2024 v 16:15 doveda |
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 15 | 29.12.2022 v 17:29 assassin |
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 13 | 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie |