globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Velká spotřeba oleje
 
27.6.2010 v 09:36
Ahoj. Chtěl bych se zeptat kolik km najedete na nadržku oleje ? Protože já na ni najedu 300-350 km a celej litr oleje je pryč :( (Nikde mi to neteče ) Byl jsem s tým v servisu a tam mi řekli že skusit vyměnit čerpadlo. Nevíte čím by to mohlo ještě být a kolik tak muže stát to čerpadlo ? (Při nejhorším budu míchat olej do nadrže :( ) Děkuju za rady :)

Velká spotřeba oleje

27.6.2010 v 10:01 | Nahoru | #1
jakou mas spotrebu a jakej stroj

Velká spotřeba oleje

27.6.2010 v 10:04 | Nahoru | #2
Podle fotky to bude Honda NSR 125R ...

Velká spotřeba oleje

27.6.2010 v 10:31 | Nahoru | #3
mas dvoutakt a tam platí kdo maže ten jede :) a je možnost že máš čerpadlo špatně nastavené - ale na druhou stranu by to muselo jít vidět podle kouře z výfuku

Velká spotřeba oleje

27.6.2010 v 10:31 | Nahoru | #4
heh to musí být kouřová clona když jedeš
čerpadlo jsem našel na netu za 350 kč www.demoto.cz/stranka/index.php
holt vynecháš jeden olej mno :D a místo toho koupíš čerpadlo :)

Naposledy editováno 27.06.2010 10:32:20

Velká spotřeba oleje

27.6.2010 v 11:28 | Nahoru | #5
ja sem na ten olej maximalne tak dojel 650 Km vic ani prd

EDIT:ale taky zalezelo jak si tomu daval

Naposledy editováno 27.06.2010 11:29:24

1 reakcí na tento příspěvek Velká spotřeba oleje

27.6.2010 v 12:08 | Nahoru | #6
a to si vem , že máš dvoutakt...já sem na tom stejně

(reakce na) Velká spotřeba oleje

27.6.2010 v 12:43 | Nahoru | #7

hlemejzd999>a to si vem , že máš dvoutakt...já sem na tom stejně

jojo... taky mam pocit že si Sršník občas po protáhnutí komínu lehce modře odfoukne...

Velká spotřeba oleje

27.6.2010 v 13:20 | Nahoru | #8
Pokud to čerpadlo nemá štel šroubek a nechceš ho měnit a chceš dávat oil do nádrže-tak jen pár věcí.Měl by si ucpat tu dírku kudy čerpadlo tlačí olej do karburace a to čerpadlo na klice odpojit.Povětšinou je to hoňený od osy klikovky ozubeným kolečkem.Bejvá to pod zapalováním.Bál bych se to tam nechat běhat bez oleje.Čert ví co by to udělalo po nějaké době.Když půjdeš po hadičkách,tak Tě to k němu dovede. Prostě buď musíš vyhodit ozubené kolečko na čerpadle nebo na klice.Nebo celé čerpadýlko,pokud jeho šrouby nedrží ještě něco jinýho,nebo vzňiklá díra po něm ničemu nevadí.U skůtra by šel vítr od ventilátoru pro chlazení a hlavně bordel do zapalování.Já ta čerpadla nemám taky rád.Derbi skůtra jsem zadřel jen proto že vystřelilo pidi guferko na jeho osičce a místo aby tlačilo oil do karbce to šlo pod zapalování.Nic mu nebylo,ale nechal jsem ho skontrolovat odborníkem ze Střelských Hoštic.Fajn pán,ale od té doby si dělám raděj všechno sám.Ničeho se neboj.Čemu nerozumíš-naštuduj.Čeho se bojíš že neposkládáš nafoť a zakresli.Dělaj to jen lidi.Buď maj šikmí oči a nebo jsou opálený trochu jinak,ale jde to.Nejhorší na všem je zjistit co se povolit musí a co je zbytečné.Hlavně by Ti po montáži nemělo zbejvat moc součástek.No a když zbudou,tak to ber tak že soudruzi z Japonska se předhánějí kdo nový model uvede na trh o 1/2kg. lehčí použitím kosmických materiálů a ty to dokážeš frk mrk.Jak to májí jiné potvory-netuším.U Jawy se to odpojovalo ihned,ale to bejvala čerpadýlka ještě v plenkách.Je to o pohodlí.Vem si že dneska né na každý benzínce Ti někdo naleje trochu oleje a vozit ho s sebou není zrovna fajn,když na to není prostor.

Velká spotřeba oleje

3.10.2010 v 12:35 | Nahoru | #9
Když jezdíš jak prase, a že tak jezdíš, tak se nemužeš divit že ti ten olej vydrži 300km...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist