globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)
20.6.2010 v 02:17
...vsem, jez ucarovaly S-portovní motorrady z Říše!


sem tam nejake fotecky z projizdeni ci popijeni ;o)

Naposledy editováno 16.08.2016 22:54:42
Anketa: eSko je muj první boxer?
ano
81%
13
ne
19%
3
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 17
Následující

1 reakcí na tento příspěvek R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

20.6.2010 v 09:39 | Nahoru | #1
Masakr stroje,úplně jiný než všechny kolem Vytáhnu ze svýho vlákna jedno co jsem nedávno našel na netu...:

[img]

R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

20.6.2010 v 11:07 | Nahoru | #2
Je to zajimave BMW zamě unas necasto vídany stroj bych aji rek.

(reakce na) R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

20.6.2010 v 13:18 | Nahoru | #3
Ďuričko> no to je mazlik...takhle nejak si ji snad jednou taky vymazlim....sice uz ji mam 2roky a ru i o vikendu na doplnky, ale porad ne a ne dosetrit. Alespon jsem nasel svody + koncovku, kterou tam dam ;o)

[img]

R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

20.6.2010 v 13:19 | Nahoru | #4
detail

[img]

R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

20.6.2010 v 13:22 | Nahoru | #5
a nebo Laser...ten je zas odzkousenej a fascinuje me, jak je vedenej 2trubkama narozdil od ostatnich ;o)

[img]

R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

20.6.2010 v 19:27 | Nahoru | #6
koupil jsem ho sice už v září 2008, ale najel jsem s ním teprve 3500km (stavěl jsem barák), zezačátku jsem byl drobet rozpačitej z toho jak je všechno jiný, zároveň jsem totiž přesedl z řadového čtyřválu na dvouvál, taky mě moc nenadchlo rozlámaný ozubení v hrušce kardanu, ale musím říct, že ho mám čím dál raději a to hlavně kvůli podvozku a brzdám, jediný doplněk který jsem instaloval jsou plastové padáky od Touratechu a jsem za ně rád, páč jsem si s nima štrejchnul v Mostě

R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

20.6.2010 v 22:09 | Nahoru | #7
zdar lidi... radost za tohle vlakno...
odkaz na tuning
a tohle... je lahudka

3 reakcí na tento příspěvek R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

20.6.2010 v 22:48 | Nahoru | #8
To M-TEC vytuněný S jsem prohlížel už mockrát.

Moc se mi z něj líbí ta kovaná kola a Wössner písty s ojnicemi. Ale kde na to vzít a nekrást

Mimochodem, neví někdo co se změní na motoru, když se nahradí origo písty a ojnice vážící 2,4 kg za kované 1,8 kg?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

20.6.2010 v 23:15 | Nahoru | #9
J!Rka> bude to lehci?

1 reakcí na tento příspěvek R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

20.6.2010 v 23:30 | Nahoru | #10
Caues lidi, co rikate na HPE vyfuky????

(reakce na) R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

21.6.2010 v 00:11 | Nahoru | #11
kavisek> vim o nich...to vozi ten, co jsi od nich kupoval masinu....me osobne se nelibi, prijdou mi, jak na fiata ........neboli, jak z auta

Co ten Tvuj Akr? Jsi to nakonec zrusil?

Naposledy editováno 21.06.2010 00:12:23

1 reakcí na tento příspěvek R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

21.6.2010 v 04:23 | Nahoru | #12
dobrý vlákno hlavně to nesmíme nechat umřít! chtělo by to nějakou společnou projížďku a pokec u nealko pivka. koukam že je tu dost lidu z phy a okolí. zimič a já to máme taky coby kamenem dohodil. bysme si je mohli navzajem voslintat, tedy ty Ska

(reakce na) R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

21.6.2010 v 07:31 | Nahoru | #13
johnyboy> to mohl říct řetízek...

Jinak výfuk bych dneska kupoval komplet Akrapoviče (za ty prachy co to jde sehnat skvělá volba), případně kombinaci Akrap + HPE svod ... kdybych ovšem neměl svého lahodného Zarda + HPE Nějak se mi prostě líbí velká oválná koncovka a výfuk vedený pod motorem je taky boží

R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

21.6.2010 v 10:37 | Nahoru | #14
Rozhodně Zard nic chromovýho

(reakce na) R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

21.6.2010 v 12:17 | Nahoru | #15

J!Rka>To M-TEC vytuněný S jsem prohlížel už mockrát.

Moc se mi z něj líbí ta kovaná kola a Wössner písty s ojnicemi. Ale kde na to vzít a nekrást

Mimochodem, neví někdo co se změní na motoru, když se nahradí origo písty a ojnice vážící 2,4 kg za kované 1,8 kg?



nižší váha jde rychleji roztočit a zastavit, takže bude rchlejší odezva na otočení plynovou rukojetí

(reakce na) R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

21.6.2010 v 12:31 | Nahoru | #16

J!Rka>To M-TEC vytuněný S jsem prohlížel už mockrát.

Moc se mi z něj líbí ta kovaná kola a Wössner písty s ojnicemi. Ale kde na to vzít a nekrást

Mimochodem, neví někdo co se změní na motoru, když se nahradí origo písty a ojnice vážící 2,4 kg za kované 1,8 kg?



rozhodne se tim rozhodi vyvazeni.. tzn se musi cela soustava znovu vyvazit a to uz chce nekoho kdo vi co dela... jinak nizsi hmotnosti /mensi setrvacne hmoty... umozni rychlejsi rozbihani, vyssi maximalni otacky.. tzn se souvisejicimi upravami posunout kroutici moment nahoru a dosahnout vetsi vykon... hur to ale pojede dole...

2 reakcí na tento příspěvek R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

21.6.2010 v 12:31 | Nahoru | #17
me se libi HP2 sport... chtel bych testnout jak vypada 130ps z boxera v realu...

(reakce na) R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

21.6.2010 v 12:38 | Nahoru | #18

assassin>me se libi HP2 sport... chtel bych testnout jak vypada 130ps z boxera v realu...



to bych si taky nechal líbit, ale naživo jsem ji viděl jenom v Autecu

(reakce na) R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

21.6.2010 v 13:11 | Nahoru | #19

assassin>me se libi HP2 sport... chtel bych testnout jak vypada 130ps z boxera v realu...



na pohled to jede jako prase ...to jsme byli s kámošem v Mostě,přijel kluk,že je tam prvně jestli mu ukážem stopu,já jsem se hned distancoval ,ale kolega že jo, ve 2.kole už jsme ho neviděli ani ve vracáku ,tl dá na motor bez problémů...je to 12ka

(reakce na) R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

21.6.2010 v 17:08 | Nahoru | #20
Jack82> jasny oslintat bysme měli...
Malej srazek holky bychom mohli prubnout :)

3 reakcí na tento příspěvek R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

21.6.2010 v 18:32 | Nahoru | #21
Ďuričko: když se podíváš na výsledky boxer cupu, tak i poladěný eSko umí pojet v poho HP2 Sport. 130k i víc tam maj běžně na zadnim kolem, max je asi 138HP, tzn. na motoru kolem 150, masakr! ono HP2 i R1200S udělá TL hlavně podvozkově a brzdama, o motoru to až tak moc není, i když samozřejmě krouťák to má někde jinde. Vzpomínam si když vyjela TL-S, jak jsem z ní byl vysranej, jenže to už je ňákejch 13, 14 let... pokrok nezastavíš

(reakce na) R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

21.6.2010 v 21:45 | Nahoru | #22
Jack82> mam dotaz, kdyz jsem pred 2rokama resil koupi dalsi masiny, tak jsem zvazoval presne tu sportku, co jsi mel nebo R1200R. Pak jsem to byl prubnout a krom takovych veci, jako, ze se mi noha nevesla na stupacku neboli pata sedele na stupacce spolujezdce, celkove takove forove zpracovani a jeste rada kamarada, co dela v servisi v Aspiritu, jsem nakonec skoncil u bmw....pravda, sel jsem si pro R1200R, ale kdyz mi v autecu udelali cenu na eSko, nevahal jsem ani minutu...... jak bys porovnal sportku a eSko, preci jen si na sportce dost nalital...ptam se jen ze zvedavosti, zda jsem se tenkrat rozhodnul spravne....teda ja vim, ze jsem se rozhodnul spravne, ale stejne... ale zas se musi priznat, ze pro spulujezdce je urcite lepsi sportka nebo ne?

R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

22.6.2010 v 08:46 | Nahoru | #23
Jack82, johnyboy> taky by mě zajímalo porovnání těch dvou mašin, protože jsem taky vybíral jednu z nich. Tenkrát ještě 2ventil guzzi.

Kamarád má novou 4ventilovou a moc si jí pochvaluje, ale těžko říct, protože jsem na tom a on mi v zatáčkách zatím moc nestíhal.

1 reakcí na tento příspěvek R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

22.6.2010 v 10:18 | Nahoru | #24
Chlapi jak je to u vás s maximálkou ? V Jackově profilu čtu 250. Mě se to tedy přes 200 rozpohybovává už jenom zvolna, to by musela být dlouhá rovina abych to vyzkoušel. Po dálnici nejezdím, takže jsem to ještě nezkusil. V Mostě na cílovce jsem byl rád, že jsem se dostal na nějakých 214. Je fakt, že v poslední 20ti minutovce mi odešly svíčky takže to pak už tak nejelo.

(reakce na) R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

22.6.2010 v 10:24 | Nahoru | #25
Jack82> potvrzuji, že tele v Rku ani s pancířema tak dobře nebrzdí, na akceleraci jsem ho tedy neudělal ale na brzdy kdykoliv

R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

22.6.2010 v 12:50 | Nahoru | #26
Maximálku tachometrových 260 a potom mám otáčky v červeném poli. Hodně tomu pomohly svody, otevřená koncovka a RB, předtím se mi o omezovači na 6 mohlo jenom zdát Ale kolik je reálná (GPS) rychlost jsem si nikdy nezměřil a tachometr mi kecá cca 10 %.

K tomu brzdění ... na okruhu jsem si fakt užíval dávat na brzdy každého prďolu, který mě před tím vzal na motor na cílovce - asi jediná hmatatelná výhoda spojení teleleveru, ležatého motoru a dlouhé motorky. Nízké těžiště a nepotápějící se vidle

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

22.6.2010 v 19:12 | Nahoru | #27

Jack82>Ďuričko: když se podíváš na výsledky boxer cupu, tak i poladěný eSko umí pojet v poho HP2 Sport. 130k i víc tam maj běžně na zadnim kolem, max je asi 138HP, tzn. na motoru kolem 150, masakr! ono HP2 i R1200S udělá TL hlavně podvozkově a brzdama, o motoru to až tak moc není, i když samozřejmě krouťák to má někde jinde. Vzpomínam si když vyjela TL-S, jak jsem z ní byl vysranej, jenže to už je ňákejch 13, 14 let... pokrok nezastavíš



Jo,no já si netroufam nějak komplexně srovnávat TL s tím vaším Bávem,jasně,je to nová motorka,takže by logicky měla být jinde...myslim že to co jsem psal výše,tak je přímo zážitek z mostecký cílovky.Ono když je člověk pověšenej na plynu co to jde a vidí že to bávo ještě tlačí a viditelně ujíždí...myslim že tam to bylo o motoru hlavně a navíc já nejsem žádnej pilot

Jo jinak myslim že pilot toho BMW je právě J!Rka,možná vzpomene

(reakce na) R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

22.6.2010 v 21:05 | Nahoru | #28
Ďuričko> no to je jiná tvý esko je výkonem srovnatelný, já mluvil o erku, jo a Jirka má poladěno
Jirko to tvý poladěný bych potřeboval zkusit akorát se bojim že pak vytuneluju rodinný rozpočet

2 reakcí na tento příspěvek R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

22.6.2010 v 23:12 | Nahoru | #29
Zdarec, super pokec...mám radost....johnyboy mi sice zdrbnul koncovku ale me se moc libi a ten zvuk.....akrapa mi 2x odlozili dodani tak jsem je poslal kamsi.....popravde jsem celkem rad.....pardon panove ale akrap mi prijde divnej ted myslim ten zvuk.....ale je to indi vindi je to jasny.....proti gustu zadny disputat.....jinak bych ocenil srazek nebo malou projizdku aspon na krivoklat nebo tak a dat rec....Zatim P.

2 reakcí na tento příspěvek R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

23.6.2010 v 00:36 | Nahoru | #30
midloch: těch 250 to dalo naprosto s přehledem, asi na kilometru a něco, žádný mega dlouhý rozjíždění, podle mě by to dalo tak těch 255-260 tacho podle jak by fouklo. Věřím těm 243 v TP, němečkové jsou na to precízy. Pak už je stejně omezovač, takže to je o ničem, spíš jde o pružnost. Mám tam ten Akrap, kterej pár kobylek ve vršku dá. Pokud ti to nejede moc přes 200, tak je někde chybka, 2 kila by měla dát už 4ka.

johnyboy: Sportka 2V je skvělá motorka, kdo tvrdí že ne ten kecá. neni to dělo ale kafíčko se slušnym středem, hodně pozornosti a mechanického zvuku. se seriovou koncovkou je tak o 100% hlučnější než BMW s otevřeným Akrapem. Nikdy jsem z ní nevymáčk o moc víc jak 215, ale tacho téměř nekecalo. Od 120 do ca 190 na 6ku velmi slušná akcelerace. Ty stupačky byly na 2 věci, ale pokud bys je vyměnil za ty z Brevy, nemáš problém. Ano, se spolujezdcem se okopáváš, nemůžeš jet plné špičky, nebo ti musí mitfára udělat místo. Ale na cestování pecka, 600km za den ve 2 se 3 kufry naprosto v pohodě. Sportka je asi nejlepší a neuniverzálnější Guzzi co se kdy dělala. Má ukrutný charisma a fun faktor. Baví tě jet i pomalu. Rozhodně jsi neudělal chybu žes šel rovnou do eSka, ale ani já naprosto nelituji že jsem jí měl a udělal bych to znova stejně, nikdy na mojí asi už jedinou zkušenost s MOTO GUZZI nezapomenu. A taky byla za super peníze, 245 s ABS. O eSku jsem tehdy neuvažoval kvuli spolujezdci, líbilo se mi spíš GTR 1400, ale na něj jsem nedosáhl finančně. Dnes jsem rád, protože budu pár let asi jezdit opět sólo. R1200S je zatím nejlepší strojek na kterém jsem jel
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 17
Následující
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kolísání otáček BMW R 1200 GS, BMW R 1200 C, BMW R 1200 RT, BMW R 12... StB 19 18.8.2023 v 21:53 StB
Otáčky nad volnoběh BMW R 1200 R, BMW R 1200 S PlusOne 20 15.7.2023 v 16:45 MedWed
Význam zkratky BMW GS BMW K 1200 LT, BMW R 1200 GS, BMW K 1200 RS, BMW R 1... PanCajicek 26 15.7.2023 v 10:16 400xr
Plech mezi lamely do spojky na BMW ... BMW R 1200 GS, BMW R 1200 C, BMW R 1200 RT, BMW R 12... Rudolf 5 17.3.2023 v 17:59 Rudolf
BMW R1200S - voda v oleji [1, 2, 3, 4] BMW R 1200 S PlusOne 104 2.6.2022 v 05:15 Ivos


TOPlist