Uzavřeno 20.02.2011 v 16:10 uživatelem tucet
Otevřeno 20.02.2011 v 16:11 uživatelem tucet
1 reakcí na tento příspěvek R6 - první motorka
jeste v verybuzimu: na 190 budes mozna ted stejne obratnej jak Che na 160..ale zacatecnik, kterej k tomu prijde a bude to mit v hlave milionkrat srovnany bez jakych koli zkusenosti ne.a to je to o co tu de
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka
špilas>chlapci chlapci...moc rad bych se zapojil do diskuze...ale momentalne v praci vydelavam strasne moc penez, o kterry me pripravilo GSo tim, ze to je investice nahovno.mimochodem 2 ze 3 motorek, ktery sem mel se mi podarilo prodat tezce nad porizovaci cenou...a to v radech i pres 40%.treti sem prodal za nakupku. timto musim smazat dalsi strasnej blabl, ze to sou nevydareny investice.Myslim si ze pro me byly a jsou vydareny dodnes..jak financne, tak tim co mi to prineslo.
jeste v verybuzimu: na 190 budes mozna ted stejne obratnej jak Che na 160..ale zacatecnik, kterej k tomu prijde a bude to mit v hlave milionkrat srovnany bez jakych koli zkusenosti ne.a to je to o co tu de
Zase omyl,já se nechci nikterak vyvyšovat nad jezdecký umění Cheho,jenom tvrdím,že rozdíl v ovladatelnosti není nikterak dramatický.Oni asi i konstruktéři závodních strojů vědí,proč tam nedávají tenké užovky.Ještě ke všemu je třeba zhodnotit styčnou plochu pneu s asfaltem a dovolím si tvrdit,že SS guma (190) tu styčnou plochu nebude mít o tolik větší než cesťák (160),se kterým se dá najet 20.000 a je tvrdej jako puk.To je u mě daleko nebezpečnější,než potenciál motoru.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Prasklý první válec -Yamaha R6 1999 Yamaha YZF-R6 | hanssik19 | 9 | 30.5.2024 v 12:06 Filipuč |
KDE přídělat klíč NA yamaha R6 V Č.... Yamaha YZF-R6 | ki | 7 | 29.5.2024 v 16:44 zetor |
Záhada s baterií Yamaha YZF-R6 | Hašlik | 11 | 16.5.2024 v 15:27 pavelgl1 |
Volnobeh Yamaha YZF-R6 | sete111 | 1 | 27.4.2024 v 09:38 kokoška. |
Označení ložisek v kyvné vidlici Yamaha YZF-R6 | Hašlik | 4 | 25.4.2024 v 10:03 Slow |