bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: tuning R1200S
16.6.2010 v 13:16
Ahoj! Tak se oficiálně hlásím jako další "pacient" co ho napadl vir jménem R1200S Mám tam Akrapa slip-on a trošičku mi to bere spodek a střed. Ale zase to má krásnou špičku od 6 do 8,5 tis., o ten nástup bych nerad přišel. Jak to máte vy v sérii, na pocit? Taky je to kolem 5 tis.ot. "mrtvý" a pak kopanec na 6ti? Byly mi nabízeny svody Akrapovič asi za 17tis., což mi přijde dost. Graf s nima viz. dole. Přidávaj dost krouťáku i kobyl ve středním pásmu, ale špičku to pak moc nemá. Pak jsem koukal na HPE svody, ale myslím že na Akrapa nepasují. Origo svody se mi popravdě vůbec nelíbí, jsou takový moc "barokní", moc dlouhý, eckelhaft.
No a mazec je pak řídící jednotka, nechápu jak, ale prej komplet koncovka se svodama a Rapid Bike nebo Power Commander davaj zusammen až 130 PS a 125 Nm na kole. Staci se podivat na stránky mTec nebo S-boxer forum. Páč i se svodama se motáme pořád max kolem 110-115 PS na kole, i když Akrapovič uvádí asi 116, čemuž moc nevěřím.
Napiště vaše zkušenosti s tuningem Ska. A taky mě zajímají zkušenosti s gumama, mám tam z výroby Metz M1 a nejsou špatný, ale zase žádná hitparáda. pokukuju po M5, ale chtělo by to nějaký zkušenosti. Nebo jaký jiný pryže na Sko? Díky za odpovědi


tuning R1200S

16.6.2010 v 17:05 | Nahoru | #1
Ahoj,

ja jsem tam dal koncovku HPE a svody Remus (puvodne jsem chtel komplet HPE, ale svody mi nepasovaly do krytu pod motor). V otackach kolem 4-5 tis to jeste ubralo, nahore o neco pridalo. Uz mam objednany PCIII a ladeni, do konce mesice by to mohlo byt hotove, tak dam info.

Co se tyka pneu, mam orig. Michelin Pilot Power a funguji dobre na suchu i mokru na cestach i na okruhu, najeto 6 tis., do 8 jeste vydrzi.

M.

[img]

tuning R1200S

16.6.2010 v 19:56 | Nahoru | #2
Cus, koukni na tyhle stránky. Je tam boxer cup fórum. Pokud umíš německy, najdeš tam spousty zajímavých informací.

1 reakcí na tento příspěvek tuning R1200S

19.6.2010 v 02:40 | Nahoru | #3
merick, tak to je masakr, že svody ještě ubraly krouťák Ten akrap koncovka taky něco ubral, ale velmi decentně. nemuzu porovnávat, protože jsem nejl na sérii. Vršek je fajn, ale kolikrát ho na Sku použiješ? já jezdím z 90% do 5000ot., většinou stačí i na velmi svižnou jízdu. Ale je fakt že to tam občas pošlu a dost mě ta špička baví. sere mi to na dálnici, kde bud jedeš do 150 (=5000ot.) nebo nad 180 (=6000ot.). mezi tim je to takový divný a nepříjemný vibrace

tuning R1200S

19.6.2010 v 02:43 | Nahoru | #4
Akrap samotná koncovka /obr.dole/
Akrap komplet se svody /obr.nahoře/

[img]

Naposledy editováno 19.06.2010 02:46:03

1 reakcí na tento příspěvek tuning R1200S

19.6.2010 v 03:27 | Nahoru | #5
merick: koukám že máš karbon blatníček Ilmberger od Wunderlicha, moc pěkný, funguje aspoň a nejde voda do tlumiče a na nohy? má mi přijít každým dnem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tuning R1200S

23.6.2010 v 13:13 | Nahoru | #6
Jack82> Blatník funguje dobře, tlumič je čistý, voda jde trochu pod sedlo na koncovku výfuku a dole na svod, jinak super.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tuning R1200S

23.6.2010 v 22:07 | Nahoru | #7
Jack82>
Nejlepší tuning R1200S je K1200S, jede dole i nahoře a navíc nevibruje...

(reakce na) tuning R1200S

24.6.2010 v 01:40 | Nahoru | #8

Váňa>Jack82>
Nejlepší tuning R1200S je K1200S, jede dole i nahoře a navíc nevibruje...



ty aby sis nepřisadil když já rád 2 válce. a káčko je proti eRku nevohrabaný, těžký. seděl jsem na něm v krámě, to je jak busa nebo ZZR. a navíc se mi vůbec ale vůbec nelíbí Kup si ho ty a pak mi ho pučíš abych ti mohl "závidět" a pochválit jo?

tuning R1200S

24.6.2010 v 11:17 | Nahoru | #9
grafům na M-TEC vůbec nevěř ... mají tam promíchané výkony na kole a na motoru a občas to mají i tak hodně nadsazené.

Každopádně je blbost hnát se za max výkonem ... na to sis neměl pořizovat vzduchem chlazený dvouválec
Mě svody, koncovka a RB (laděný u Murárika) hodně vyhladily průběh krouťáku v nízkém a středním pásmu (díra kolem 5 tisíc je téměř pryč) a výkon neklesá až do 8500 (takže mi to dává o kousek širší využitelné pásmo otáček).

tuning R1200S

24.6.2010 v 13:52 | Nahoru | #10
J!RKA: nechci e hnát za absolutním výkonem, na to jsem si opravdu mohl koupit K1200R/S. Jde mi spíš o průběh a to pásmo 4750-6000, kde bych se rád pohyboval, ale takhle to moc nejde. Musím dost řadit /pokud jedu do 5000/, nebo to zbytečně trápim nad 6000. vyhladit to, tak si chrochtám. Nebylo by od věci někde na letišti si ty mašiny na chvíli prohodit abych věděl jak se to změní se svodama a říd.jednotkou a ty bys mi mohl říct tvý pocity z toho jak to mám teď

(reakce na) tuning R1200S

24.6.2010 v 13:53 | Nahoru | #11

merick>Jack82> Blatník funguje dobře, tlumič je čistý, voda jde trochu pod sedlo na koncovku výfuku a dole na svod, jinak super.



to jsem potřeboval slyšet, že se těch 6500 za to vyplatí

tuning R1200S

24.6.2010 v 13:56 | Nahoru | #12
J!RKA: zkus sem hodit svý křivky výkonu a krouťáku, pokud to neni tajemství a máš je k dispozici, opravdu by mě to zajímalo. Díky

1 reakcí na tento příspěvek tuning R1200S

24.6.2010 v 14:20 | Nahoru | #13
Problém s křivkama je ten, že to mám jenom vytisknuté na papíře a změřený výkon mám jenom před a po instalaci řídící jednotky. Takže to bude asi dost k ničemu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tuning R1200S

25.6.2010 v 09:39 | Nahoru | #14

J!Rka>Problém s křivkama je ten, že to mám jenom vytisknuté na papíře a změřený výkon mám jenom před a po instalaci řídící jednotky. Takže to bude asi dost k ničemu



tak to je škoda

(reakce na) tuning R1200S

25.6.2010 v 10:15 | Nahoru | #15

Jack82>tak to je škoda



Ani ne, do "K-tuningu" to bude mít stejně hodně daleko...

[URL=

tuning R1200S

16.9.2012 v 08:04 | Nahoru | #16
jaktozto novopeceny majitel se ptam... jak vypada tuning R1200S po 2 letech?
Je nejaky progress?

1 reakcí na tento příspěvek tuning R1200S

17.9.2012 v 13:37 | Nahoru | #17
Měl bych na prodej funkční řídící jednotku RapidBike III s kabeláží pro BMW R1200 a palivovou mapou odladěnou pro HPE svody a Zard výfuk.

Na motorce teď jezdí většinu času táta nebo přítelkyně a ti větší výkon zrovna nedocení.

(reakce na) tuning R1200S

6.10.2012 v 22:14 | Nahoru | #18
J!Rka> diky za tip... ale nemam mam svody i koncovku seriovou, takze to nevyuziju... treba ostatni?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kolísání otáček BMW R 1200 GS, BMW R 1200 C, BMW R 1200 RT, BMW R 12... StB 19 18.8.2023 v 21:53 StB
Otáčky nad volnoběh BMW R 1200 R, BMW R 1200 S PlusOne 20 15.7.2023 v 16:45 MedWed
Význam zkratky BMW GS BMW K 1200 LT, BMW R 1200 GS, BMW K 1200 RS, BMW R 1... PanCajicek 26 15.7.2023 v 10:16 400xr
Plech mezi lamely do spojky na BMW ... BMW R 1200 GS, BMW R 1200 C, BMW R 1200 RT, BMW R 12... Rudolf 5 17.3.2023 v 17:59 Rudolf
BMW R1200S - voda v oleji [1, 2, 3, 4] BMW R 1200 S PlusOne 104 2.6.2022 v 05:15 Ivos


TOPlist