globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zadřená klikovka na viragu 535
15.6.2010 v 12:21
Ahoj lidi,tak se mi na dálnici podařilo zadřít klikový hřídel na mé motce.Jaké mám pocity raději ani nebudu říkat,zkuste si to představi sami.V servisu mi řekli,že oprava by se nevyplatila a bylo by lepší sehnat jiný motor.Je to ale typ 3BR.Může mi dát někdo typ?Děkuji
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadřená klikovka na viragu 535

16.6.2010 v 21:06 | Nahoru | #31
Horgen> neházej flintu do žita, až budeš vědět co motoru je, tak zavolej do http://www.pavlicekmotordily.cz/ věřím, že ti dokážou pomoci jak ospoustě jiných motorkářů před tebou Z osobní zkušenosti mohu potvrdit, že to, co opraví, je kvalitnější než originál

Cena za holou opravu kliky - srovnání, přebroušení, plazmové nanesení kluzného povrhu, vyjde u nich vážně levně.

(reakce na) Zadřená klikovka na viragu 535

16.6.2010 v 23:39 | Nahoru | #32
c.j.: Problém je v tom, co jsem popisoval - zatímco dostat motor z Viraga ven je záležitost na počkání, rozebrat ho tak, aby se člověk dostal ke klice, je porod. Pak je otázka, jestli se ty servismanovy hodiny, které nad tím stráví, vyplatí.

1 reakcí na tento příspěvek Zadřená klikovka na viragu 535

16.6.2010 v 23:51 | Nahoru | #33
No s viragem žádné zkušenosti nemám, z japonských motorek jsem měl několikrát rozebrané motory z GPZ 600R a zas takový problém to nebyl. Jedno odpoledne trvalo ho dostat ven a rozložit, druhé složit a zamontovat.. Motor Viraga by měl být jednodušší, žádná voda, žádné trubky, žáden vodní a olejový chladič, do jednoho válce nasadit jen jeden píst, není nutno laborovat a přidržovat kroužky (bez přípravku) na čtyřech pístech v jednom bloku. Virago určitě bude mít zase své úsaklí, ale určitě se najde někdo, kdo to rozhodí a pak složí za rozumný peníz.. Většina motoservisů se do toho vůbec nechce pouštět.. Dokonce když jsem měl Kawu, tak motor mi nechtěl rozhodit ani autorizovaný servis za jejich nekřesťanské prachy..

(reakce na) Zadřená klikovka na viragu 535

17.6.2010 v 00:08 | Nahoru | #34
c.j.: Viz tohle
http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=89416&fid=5&pgr=1#goto4116137
V-twin má proti řaďáku nevýhodu, že hromada věcí je dvakrát: Rozvoďáky, napínáky, vačky, hlavy... Ale největší průšvih je to dělení karterů a kuličková ložiska, která bez stahováků a nahřívání nesundáš a nenasadíš. Výhoda je, že je tak snadno člověk nezničí ani při nedostatku oleje, ale při rozebírání a skládání - zlaté lágry a horizontální dělení!

Zadřená klikovka na viragu 535

17.6.2010 v 00:10 | Nahoru | #35
hm, zlatá jawa, tam si člověk vystačí se šroubovákem a plotýnkovým vařičem

Zadřená klikovka na viragu 535

17.6.2010 v 20:04 | Nahoru | #36
To Horgen: Rozhodne dej vedet, jak jsi pochodil. A drzim palce

Zadřená klikovka na viragu 535

17.6.2010 v 20:09 | Nahoru | #37
No,chvíli jsem měl opravdu chutˇto zabalit a prodat na díly.Ale budu hledat dál.Ta rada s broušením se mi zdá stále víc aktuální a finančně schůdná.Popřípadě čekat na to až se na netu objeví jetý motor 3BR.Uvidím,jak múj nebožtík vypadá a jestli to půjde spravit,dodali jste mi energii díky!

Zadřená klikovka na viragu 535

17.6.2010 v 21:45 | Nahoru | #38
tak tam dej nějakej motor skoro stejnej a přeraž na 3BR (nech ale jeho číslo), čísla motorů už se neevidujou a že ti "někdo na burze prodal 3BR motor se změněnym číslem" nikdo zjišťovat nebude.

Zadřená klikovka na viragu 535

17.6.2010 v 22:56 | Nahoru | #39
Ne jedné GPZ, co jsem měl, byla 3x broušená klikovka - vždy čep třetího válce. Přitom každým broušením klesá pevnost až o 25% (jestli si vzpomínám dobře), jelikož majitel šetřil jak šlo, tak se použily a upravily šály z autobusu (zadara).. A jela jak drak

Zadřená klikovka na viragu 535

1.9.2010 v 13:06 | Nahoru | #40
Ahoj,chci jen dát vědět,jak jsem dopadl s opravou klikovky.po všem hledání a porovnávání jsem ji nechal v servisu v Hradci,když už tam stejně byla a dohodl se na ceně asi do 27-28000kč,včetně výměny rozvodových řetězů.Je tam nová klika, ložiska, těsnění.Cena se bohužel nakonec vyšplhnula na 31780,-kč.Po velmi opatrném zajíždění 1000km jsem vyměnil olej a filtr.Žádné šupinky.Mám ale malý problém s hlučnoctí-cvakáním.Vačkový hřídel má vůli a tak se s tím prý nedá nic dělat,jen vyměnit hlavy,na což nemám prachy ani náhodou.Nemůže dojít kvůli těm vůlím ke snížení tlaku oleje a k dálšímu prúseru?Díky za názory.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Virago výkon a trysky Yamaha XV 535 Virago CubaLibre 5 17.4.2024 v 12:28 zetka125
Nehádže iskru Virago 536 Yamaha XV 535 Virago Denyd 1 14.4.2024 v 19:30 Kolja73
hladina karburátorů Yamaha XV 535 Virago Sieg 4 30.3.2024 v 21:00 Sieg
XIV Velká Virago Vyjížďka 2024 se ... [1 ... 346, 347] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... rancher 10401 24.2.2024 v 11:46 rancher
schopný opravář na Chomutovsku Yamaha XV 535 Virago Pavel3319 5 8.2.2024 v 09:21 TaťusPájus


TOPlist