globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 929 vs 1000rr protože?..
14.6.2010 v 17:47
Ahoj všem, po 3 letech se super moto cbr 600f se divam po nove a bud chci 929 a nebo 1000rr. Jezdim na motorce kazdy den do prace, vikendu na vylety ročně najedu kolem 13000. Ovšem rad si zajezdim pořadně zazavodit s kamošema rad jezdim po zadnim atd..
pro 929- cena, dily, spolehliva..?
1000rr- vzhled, sila motoru( to že pro nekoho nejede mi nevadi na každou moto upravuju převody)
je to muj sen rok 04, 05 krasne moto, tlumič řizeni a vlastně vše.. minus je cena vykon oproti konkurenci

Otazka co bude spolehlivějši? slyšel sem na 929 že maji převodovku z masla, maji nejake decke nemoci ty moto? o regulatorech nemluvim to je prvni co vymenim.. jaky mate na ty moto nazor? chci si koupit moto třeba už na 10 let.. jake nejčastejši poruchy ma 1000rr?

ostatni sem vyřadil-954 poddimenzované ( převrtaná929 přidiraji se prostředni valce), gsxr 1000 určitě super motorka ale už je to jak to měla honda ma ji upe každej a když nekam přijedete je to samy gsxr.. ri pičovoe bych se bal že při dopadu z wheelie se mi utrhne podsedlak a praskne rafek.. a ZX 10r nechci menit brzdy a podvozek atd.. a ta reklama tady.. Prosim komentaře k vyběru díky, na cbr 1000 se již jezdim divat koupit bych chtěl do podzimu
Předchozí
1... 17 18 19 20
Následující

929 vs 1000rr protože?..

25.6.2010 v 00:06 | Nahoru | #571
Grassi souhlas,i Honda umí udělat mašinu s koulema,stejně jako Aprilie,BMW,apd...
takže na značce to není...neuznávám hlášky typu Honda je hujda,erjednapičovole,atd..
Neznám značku co by neudělala mašinu s koulema..asi tak..

(reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

25.6.2010 v 00:11 | Nahoru | #572

Bubrak ZX10R>SPcko bych klidne doma mit moh



Odvolavam.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

25.6.2010 v 06:56 | Nahoru | #573

GRASSEL>jen kopíruji text z jiného vlákna abych to znova nepsal co se týče Hondy

prackarr> no přesně jsem čekal jakej Honďák se toho chytne jenže já to teď vůbec nemyslel jako narážku bylo to myšleno prostě tak že je to prostě značka "for all".
No hele mě už to připadá že Honďáci jen hledaj argumenty na neduhy Hondy. Tím chci říct to že když ti někdo řekne že nejede tak mu řekneš.....

1- protože Honda nejde po výkonu ale podvozku, brzdách atd. (do roku 2000 bych se o podvozku Hondy moc nebavil)
2- jenže je oproti ostatním značkám spolehlivá (no o spolehlivosti Hondy tu bylo napsáno dost a vím o ní taky dost ze svého hodně blízkého okolí takže budu hodně hodnej když řeknu že je minimálně stejně spolehlivá jako ostatní značky tenkrát se k tomu vyjadřil i třeba assassin který o tom řekl taky svoje - k tý spolehlivosti)

No asi takhle, fakt mi to příjde úplně stejný jako když řekneš Bubrakovi že ti to brzdí a on ti na to odpoví, k čemu ti jsou brzdy když ti to nejede?!

Taky bych mohl říct že Honda je značka která je ve sportech pozadu oproti jinejm. Například CBR 900 rr a její 16kový kolo, k tomu vpředu vidlice která se táhla od roku nebreč a dávali jí na svojí "královnu třídy" ?! No a to nemluvím o tom jak to fungovalo........ oproti konkurenci.
Brzdy taky nic moc oproti konkurenci. A to nemluvím o výkonu záměrně když teda Hondu nezajímá výkon. Myslím že až od roku 2000 můžou Honďáci říkat, Hondě jde o brzdy a podvozek, ne výkon. No je to hezký ale fakt je to spíš jako argument protože jim nic jinýho nezbývá.

A teprve až teď díky fárošovi 08-09 můžete říct že Honda vede (když nepočítám bávko) ano, dávám za pravdu. Jel jsem na něm a je ve všech směrech příjemnej a fakt to i jede. Přesto vyhrává jen o malej kousek a v některých vodách třeba ani ne. ZX10 08-09 taky funguje, jede a brzdy má super, GSXR taky.......
Hele Honda umí udělat motorku která stojí za to, například SP1-2, tam je vidět že (i když to nejede) tak na ní dali to nejlepší co bylo možný. No a novej fároš podle mě v litrech taky vede (funguje prej úplně stejně jako K9-10 akorát ta má díky těm kravskejm vejfuckům nadváhu, jinak by to bylo vyrovnaný) No a ta ZX10 je myslím taky dost "podobná" fárošovi....
Spekulativní vzhled jestli hnusná nebo hezká, super brzdy, podvozek atd.

Každopádně ani bych se nedivil kdyby i Honda chtěla sundat Bávko takže uvidíme.



Když se mě zeptáš,kolik koní má ZX10 či CBR co mám v garáži,ani přesně nevím,protože to vůbec neřeším. Mám motorky proto,že mě baví na nich jezdit,ne proto,abych měl tu nejlepší,nejsilnější,nejhezčí a já nevím jaký ještě nej.
I na tom "nejhorším" Japonci na našich silnicích zajedu daleko méně,než co by mě mohl nabídnout a myslím,že nejen já,ale každý. i ti slavní rovinkáři,co se tu neustále mastí přes kozy.
Psal jsi a bubrák taky,že vás serou kecy honda je honda apod. Pokud jsou reakcí kecy typu,kde máš regulátor a honda nejede,je to úplně to stejný. Mě vadí a nevadí ani jedno,ani druhý. Pokud to napíše někdo ze srandy,dá se obojímu zasmát,ale číst to tady denodenně jak bibli,tak už mě to přijde dost trapný. Neříkám,ty píšeš vcelku objektivně a až na nějaké drobnosti přesně,ale vždycky se na takovou řeč nabalí horda netových blbečků,co s toho udělají marast. Kteří psát nebudu,přihlásí se sami. Jako včera.
Rád si sem zajdu něco přečíst,rýpnout,pobavit,ale jistě mi dáš zapravdu,že žvásty některých degénů se nedají vůbec číst. Konkretizovat nebudu,oni,jak jsem psal,dolezou sami. A o smyslu pro humor to není,ten si myslím,že v tomto roli nehraje.
Myslím,že pochopíš,jak to myslím.

(reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

25.6.2010 v 09:53 | Nahoru | #574
prackarr> tak s tímhle příspěvkem se naprosto ztotožňuju......
Co se týče výkonu tak ten už mě taky opravdu nezajímá protože už to všechno jede jako svině a dneska se ty motorky fakt hrozně podobaj tou jízdou a taky mi jde o celkovej pocit z tý motorky což je samozřejmý

Co se týče některých lidí tak třeba Bubraka znám osobně a fizzera taky, abych řekl pravdu tak ani nevím jestli v realu se vůbec zmínili o Hondě
No a k těm rovinkářům tak mám ten samej názor ale třeba Bubrak na férovku řekne že zatáčky neumí a že se bojí a teda pro mě tohle má docela respekt vzhledem k tomu že to sám přizná namísto jinejch který v zatáčkách jezděj ještě hůř a nadávaj na rovinkáře nebo mluvěj o tom jak je nebaví rovinka a jak řežou zatáčky

2 reakcí na tento příspěvek 929 vs 1000rr protože?..

25.6.2010 v 10:01 | Nahoru | #575
grassel,prackarr: to sedi, ostatne reci nekterych typu "GSXR ma na horsi podvozek nez R1" moc nechapu, o funkci, nastaveni podvozku atd neco malo vim a neco uz sem uz i najezdil.. ale na silnici poznam tak mozna to ze jedna motorka je trochu "jina" nez druha. Soudit lepsi/horsi podvozek muzou lidi co na tom na okruhu zajedou nakej rychlej cas a na druhe moto v klidu o vterinu lepsi. V ostatnich pripadech je to jen papouskovani nakyho testu z casaku. Tohle je ale to same nebo jeste horsi mezi autickarema...treba proflaklej "na hovno" podvozek jednickovy oktavky.. jo ten podvozek neni nic moc, v extremu zadni naprava ulitne bokem.. ale znam tak 2-3lidi co dokazou jet takovou "kudlu" aby to poznali.. ale odborniku co to hlasa je bezpocet...

929 vs 1000rr protože?..

25.6.2010 v 10:02 | Nahoru | #576
ahoj

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

25.6.2010 v 10:17 | Nahoru | #577
assassin> přesně tak, spíš si myslím že ty lidi hodnotěj seriovej nebo rozhašenej podvozek. Ono zas v některých případech je lepší že ten podvozek nechaj bejt

Každopádně třeba GSXR jak píšu i u K1-2 má v serii podvozek nastavenej jen na takovou svižnější jízdu ale já jsem si ho okamžitě nechal přitvrdit a je to pecka. V serii jsem jel a když jsem to poslal do zatáčky ve velký rychlosti tak si tím přetížením dost sedla a dost hnusně se zhoupla. GSXR seriový nastavení i u K6 teda fakt nic moc....
Třeba Honda tohle fakt umí a i proto si myslím že se vedou řeči o tom jak je podvozek dobrej protože ho umí nastavit kompromisně ale dobře........
Ale jinak ty podvozky jsou úrovně jak jedna prdel u všech. No a když jezdíš na okruhu tak stejně většinou měníš v předu pružinu, vzádu centrál a podobný věci......

929 vs 1000rr protože?..

25.6.2010 v 10:25 | Nahoru | #578
Tak se nakonec shodneme na tom, že se tu píšou jen dojmy a můžeme to ukončit

Kde by se pak ale kecalo o pytlíkovinách, že..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

25.6.2010 v 10:36 | Nahoru | #579

assassin>grassel,prackarr: to sedi, ostatne reci nekterych typu "GSXR ma na horsi podvozek nez R1" moc nechapu, o funkci, nastaveni podvozku atd neco malo vim a neco uz sem uz i najezdil.. ale na silnici poznam tak mozna to ze jedna motorka je trochu "jina" nez druha. Soudit lepsi/horsi podvozek muzou lidi co na tom na okruhu zajedou nakej rychlej cas a na druhe moto v klidu o vterinu lepsi.



No vidis, prackarr nadava, ze tu porovnavame vykon, v kterym je Honda horsi (i kdyz ta posledni uz ne), ale sam porovnava podvozek.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

25.6.2010 v 10:37 | Nahoru | #580

GRASSEL>
Ale jinak ty podvozky jsou úrovně jak jedna prdel u všech. No a když jezdíš na okruhu tak stejně většinou měníš v předu pružinu, vzádu centrál a podobný věci......



Za tohle te prackarr sezere.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

25.6.2010 v 11:00 | Nahoru | #581

Bubrak ZX10R>No vidis, prackarr nadava, ze tu porovnavame vykon, v kterym je Honda horsi (i kdyz ta posledni uz ne), ale sam porovnava podvozek.



nooo otazka je jak je to porovnavani objektivni.. ze jedna v danem useku udela 220misto 215 muze byt chyba tachace, tah v riditkach muze zaviset na posezu a prevodech a to jestli jde na zadni na 3ku nebo na 4ku je zalezitosti i geometrie podvozku a muze mit vliv i nastaveni centralu treba... tzn "objektivne" taky jen kecy aby rec nestala:) pokud to clovek nemeri tak dojmy muzou byt vselijake.. treba me v porovnani VTR(storm) vs TL taky prisel storm ze nejede a pak v porovnani motorka vedle motorky byl stejne rychlej.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

25.6.2010 v 11:09 | Nahoru | #582

assassin>nooo otazka je jak je to porovnavani objektivni.. ze jedna v danem useku udela 220misto 215 muze byt chyba tachace, tah v riditkach muze zaviset na posezu a prevodech a to jestli jde na zadni na 3ku nebo na 4ku je zalezitosti i geometrie podvozku a muze mit vliv i nastaveni centralu treba... tzn "objektivne" taky jen kecy aby rec nestala:) pokud to clovek nemeri tak dojmy muzou byt vselijake.. treba me v porovnani VTR(storm) vs TL taky prisel storm ze nejede a pak v porovnani motorka vedle motorky byl stejne rychlej.



Ale jo, na tomhle se shodnu, to je videt treba na sprintech. Tech faktoru je milion.

Spis me jde o ten princip, ze kdyz nekdo nadava nekomu za to, ze porovnava vykon, a sam pritom porovnava podvozek, tak si dost protireci a jeho kecy nemaj vyznam, obzvlast kdyz dal zlehcuje dalsi reakce tim, ze dopredu rekne 'ze se potrefena husa ozve' aby vlastne radsi nikdo nereagoval.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

25.6.2010 v 11:43 | Nahoru | #583
assassin> mam dotaz nemá nahodou TL 92 kw a VTR 72??to by mělo být znát ne?ale nevím nikdy sem na nich nejel jen se ptám

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

25.6.2010 v 11:49 | Nahoru | #584

stasaa>assassin> mam dotaz nemá nahodou TL 92 kw a VTR 72??to by mělo být znát ne?ale nevím nikdy sem na nich nejel jen se ptám



TLS 92, VTR ruzne(oni to udavali podle ruznejch smernic) ale max tusim nejak kolem 80kW ... kazdpadne v realu na kole bude u VTR kolem 100koni kdyz jo dobre, u TL mozna tak max o deset vic.. to na silnici nepoznas, mozna na maximalce ze jedno pojede po pul hodine o 5vic:)

(reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

25.6.2010 v 11:53 | Nahoru | #585
assassin> ok díky za objasnění

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

25.6.2010 v 11:55 | Nahoru | #586

Bubrak ZX10R>Ale jo, na tomhle se shodnu, to je videt treba na sprintech. Tech faktoru je milion.

Spis me jde o ten princip, ze kdyz nekdo nadava nekomu za to, ze porovnava vykon, a sam pritom porovnava podvozek, tak si dost protireci a jeho kecy nemaj vyznam, obzvlast kdyz dal zlehcuje dalsi reakce tim, ze dopredu rekne 'ze se potrefena husa ozve' aby vlastne radsi nikdo nereagoval.



kdyz u sprintu hraje roli zase ridic.. v pribrami jsme sprintovali kazdou chvili, byl tam kluk s upravenym banditem, prej 160koni a tomu sem vzdy ujel o pul drahy (jezdilo se dole na tom kratkym) .. pak prijel stryc na velkym fazeru a ten mi dal dylku moto.. fazer 140ps, bandit160ps, moje TL bude mit kolem 100koni,jede mi to asi hur nez ostatnim:)
takze o vykonech si moc nedelam iluze:)

(reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

25.6.2010 v 13:33 | Nahoru | #587
[quote]Flyer> [img] moc dobrej vkus Tohle je nadhera

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

25.6.2010 v 13:48 | Nahoru | #588
[quote]Flyer> [img]

929 vs 1000rr protože?..

25.6.2010 v 13:50 | Nahoru | #589
Hm tak mi nejde zkopirovat ... je to ta Rizla

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

25.6.2010 v 15:00 | Nahoru | #590

assassin>kdyz u sprintu hraje roli zase ridic.. v pribrami jsme sprintovali kazdou chvili, byl tam kluk s upravenym banditem, prej 160koni a tomu sem vzdy ujel o pul drahy (jezdilo se dole na tom kratkym) .. pak prijel stryc na velkym fazeru a ten mi dal dylku moto.. fazer 140ps, bandit160ps, moje TL bude mit kolem 100koni,jede mi to asi hur nez ostatnim:)
takze o vykonech si moc nedelam iluze:)

Bandit se 160 konema? Dyt v serii ma kolem 100 koni ne? To ten motor musel bejt budto preplnovanej a nebo totalne celej prekopanej. To si neumim predstavit.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

25.6.2010 v 15:10 | Nahoru | #591

pylot>Bandit se 160 konema? Dyt v serii ma kolem 100 koni ne? To ten motor musel bejt budto preplnovanej a nebo totalne celej prekopanej. To si neumim predstavit.



No ona B12 je dost pridusena, vem si ze to je motor z GSXR1100 ktery melo pres 140 koni, navic je to 1200cc. Vim, ze staci vymenit vyfuk a jeste mozna nejaka drobnost a z tech 100 koni je razem kolem 120-130. Nejakej Dynojet Stage 3 a par veci navic tech 160 klidne muze najit. No ale kdovi kolik to doopravdy bylo.

(reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

25.6.2010 v 15:12 | Nahoru | #592

Bubrak ZX10R>No ona B12 je dost pridusena, vem si ze to je motor z GSXR1100 ktery melo pres 140 koni, navic je to 1200cc. Vim, ze staci vymenit vyfuk a jeste mozna nejaka drobnost a z tech 100 koni je razem kolem 120-130. Nejakej Dynojet Stage 3 a par veci navic tech 160 klidne muze najit. No ale kdovi kolik to doopravdy bylo.


Dá se to prý, ale pak ten bandit prý taky papá i trávu kolem cesty... Gsx-roll by asi věděl víc.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

25.6.2010 v 15:21 | Nahoru | #593

Bubrak ZX10R>No ona B12 je dost pridusena, vem si ze to je motor z GSXR1100 ktery melo pres 140 koni, navic je to 1200cc. Vim, ze staci vymenit vyfuk a jeste mozna nejaka drobnost a z tech 100 koni je razem kolem 120-130. Nejakej Dynojet Stage 3 a par veci navic tech 160 klidne muze najit. No ale kdovi kolik to doopravdy bylo.

Stejne to musi bejt zasah do motoru jako krava. Vejfuk a dynojet bych rek ze da tak maximalne 15 koni a spis ani to ne. To spis vymena celejch karburatoru. A tusim ze jsem tady cetl jak GSXRoll prestavoval ten svuj stroj a tusim ze B12 ma oproti GSXR1100 jinou celou hlavu. To znamena vacky a ventily. Urcite ma taky tezsi kliku a myslim ze u B12 se v suzuki ani nicim takovym jako je vyssi hmotnost rotacnich casti nezabejvali a to bude na ceste ke 160 konim prekazka... Kdyz nad tim tak premejslim tak jako konstrukcne na to ten motor asi ma aby to vydrzel ale bylo by snad i levnejsi nabastlit na to preplnovani. Jinak se mi tem 160 konim nechce moc verit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

25.6.2010 v 15:25 | Nahoru | #594
pylot> Zkus zrovna pročíst články od Rolla. Jen výfuk z R1 v banditu probudil přes pět koní. K tomu skoro žádný B12 v sérii nemá 100koní, ale spíš tak 105. Takže ano, dynojet stage3+výfuk+přímé sání může přihodit pěkné stádečko. Plus jak říkáš, B-12 má jinou hlavu. Ukázalo se, že je hodně efektivní použít vačky z gsx-r 750. A to už v kombinaci právě s třeba odlehčenými písty, upravenou klikou a možná i zvýšením komprese se můžeme bavit o hooodně zajímavých číslech.

(reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

25.6.2010 v 15:31 | Nahoru | #595

Bludevil>pylot> Zkus zrovna pročíst články od Rolla. Jen výfuk z R1 v banditu probudil přes pět koní. K tomu skoro žádný B12 v sérii nemá 100koní, ale spíš tak 105. Takže ano, dynojet stage3+výfuk+přímé sání může přihodit pěkné stádečko. Plus jak říkáš, B-12 má jinou hlavu. Ukázalo se, že je hodně efektivní použít vačky z gsx-r 750. A to už v kombinaci právě s třeba odlehčenými písty, upravenou klikou a možná i zvýšením komprese se můžeme bavit o hooodně zajímavých číslech.

No a to co pises uz jsou presne ty upravy ktery musej dohromady stat docela peknej balik. Jako jestli do toho nekdo sel tak klobouk dolu ja proti takovejmhle upravam nic nemam ba spis naopak. Ale Rikam si ze vymacknout z motorku 60% navic... No proste se mi tomu jen uplne nechce verit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

25.6.2010 v 16:07 | Nahoru | #596
hluska> je nádherná, dokonalá [img]

(reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

25.6.2010 v 16:16 | Nahoru | #597
[quote]Flyer>hluska> je nádherná, dokonalá [img] se....

(reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

25.6.2010 v 20:12 | Nahoru | #598

Bubrak ZX10R>Za tohle te prackarr sezere.


To se velmi mýlíš...
Předchozí
1... 17 18 19 20
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Dynojet Honda CBR 1000RR Fireblade Chmelda1 6 19.4.2024 v 18:54 Chmelda1
Zvýšené volnoběžné otáčky Honda CBR 1000RR Fireblade AlbiAlbi 24 8.4.2024 v 11:28 AlbiAlbi
Cbr nebo big bang Honda CBR 1000RR Fireblade karloss200 1 4.1.2024 v 18:55 RTSbike
Quickshifter SC59 Honda CBR 1000RR Fireblade kain80 3 13.12.2023 v 20:11 kain80


TOPlist