globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 929 vs 1000rr protože?..
14.6.2010 v 17:47
Ahoj všem, po 3 letech se super moto cbr 600f se divam po nove a bud chci 929 a nebo 1000rr. Jezdim na motorce kazdy den do prace, vikendu na vylety ročně najedu kolem 13000. Ovšem rad si zajezdim pořadně zazavodit s kamošema rad jezdim po zadnim atd..
pro 929- cena, dily, spolehliva..?
1000rr- vzhled, sila motoru( to že pro nekoho nejede mi nevadi na každou moto upravuju převody)
je to muj sen rok 04, 05 krasne moto, tlumič řizeni a vlastně vše.. minus je cena vykon oproti konkurenci

Otazka co bude spolehlivějši? slyšel sem na 929 že maji převodovku z masla, maji nejake decke nemoci ty moto? o regulatorech nemluvim to je prvni co vymenim.. jaky mate na ty moto nazor? chci si koupit moto třeba už na 10 let.. jake nejčastejši poruchy ma 1000rr?

ostatni sem vyřadil-954 poddimenzované ( převrtaná929 přidiraji se prostředni valce), gsxr 1000 určitě super motorka ale už je to jak to měla honda ma ji upe každej a když nekam přijedete je to samy gsxr.. ri pičovoe bych se bal že při dopadu z wheelie se mi utrhne podsedlak a praskne rafek.. a ZX 10r nechci menit brzdy a podvozek atd.. a ta reklama tady.. Prosim komentaře k vyběru díky, na cbr 1000 se již jezdim divat koupit bych chtěl do podzimu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

25.6.2010 v 15:21 | Nahoru | #1

Bubrak ZX10R>No ona B12 je dost pridusena, vem si ze to je motor z GSXR1100 ktery melo pres 140 koni, navic je to 1200cc. Vim, ze staci vymenit vyfuk a jeste mozna nejaka drobnost a z tech 100 koni je razem kolem 120-130. Nejakej Dynojet Stage 3 a par veci navic tech 160 klidne muze najit. No ale kdovi kolik to doopravdy bylo.

Stejne to musi bejt zasah do motoru jako krava. Vejfuk a dynojet bych rek ze da tak maximalne 15 koni a spis ani to ne. To spis vymena celejch karburatoru. A tusim ze jsem tady cetl jak GSXRoll prestavoval ten svuj stroj a tusim ze B12 ma oproti GSXR1100 jinou celou hlavu. To znamena vacky a ventily. Urcite ma taky tezsi kliku a myslim ze u B12 se v suzuki ani nicim takovym jako je vyssi hmotnost rotacnich casti nezabejvali a to bude na ceste ke 160 konim prekazka... Kdyz nad tim tak premejslim tak jako konstrukcne na to ten motor asi ma aby to vydrzel ale bylo by snad i levnejsi nabastlit na to preplnovani. Jinak se mi tem 160 konim nechce moc verit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

25.6.2010 v 15:25 | Nahoru | #2
pylot> Zkus zrovna pročíst články od Rolla. Jen výfuk z R1 v banditu probudil přes pět koní. K tomu skoro žádný B12 v sérii nemá 100koní, ale spíš tak 105. Takže ano, dynojet stage3+výfuk+přímé sání může přihodit pěkné stádečko. Plus jak říkáš, B-12 má jinou hlavu. Ukázalo se, že je hodně efektivní použít vačky z gsx-r 750. A to už v kombinaci právě s třeba odlehčenými písty, upravenou klikou a možná i zvýšením komprese se můžeme bavit o hooodně zajímavých číslech.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hesd tlumič řízení cbr 1000rr Honda CBR 1000RR Fireblade octy 0 19.5.2024 v 20:20 octy
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Dynojet Honda CBR 1000RR Fireblade Chmelda1 6 19.4.2024 v 18:54 Chmelda1
Zvýšené volnoběžné otáčky Honda CBR 1000RR Fireblade AlbiAlbi 24 8.4.2024 v 11:28 AlbiAlbi
Cbr nebo big bang Honda CBR 1000RR Fireblade karloss200 1 4.1.2024 v 18:55 RTSbike


TOPlist