Téma: Zdravit skútry nebo ne ?
 
10.6.2010 v 08:18
Zdarec,

několikrát sem se na svých vyjížďkách setkal s věcí, ke které nevim, jak se mám postavit. Pozdravil mě skútr. Osobně nejsu zastáncem těchto "strojů", je to pro mě něco jako osedlaná židla, navíc na tom jezdí jak normální borci, tak maminy do práce a babičky po městě, takže po několika zkušenostech, kdy mě skútr nepozdravil, sem se rozhodl, že se na ně vy.eru.
Zdravím jen ty chlapíky, kteří mají už ty objemnější stroje, na ty pocukávače nemám nervy.

Jak se k tomu stavíte vy? Třeba změním názor...

Uzavřeno 17.06.2010 v 15:10 uživatelem johny5

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zdravit skútry nebo ne ?

15.6.2010 v 18:28 | Nahoru | #1

pedal>Camča_v> ja na pole nebo do lesa a klidně i na cestu necestu, ty však do te škarpy, smiř se prostě s tim, že nemaš obsah nad litr a neponižuj ostatni nemaš na to stejně jako ten namyšlený, zamindračkovaný chudak prckarr, mistr světa amoleta



Svou úroveň jsi již prokázal - jak zde,tak i ve své enduroškole, atd - primitiv, jako ty, pro mě není soupeř, proto tě budu nadále velkoryse přehlížet
A abys nepošel úplně tupej, tak to,čím tu argumentuješ, není obsah, nýbrž objem, navíc zdvihový, tupče

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zdravit skútry nebo ne ?

15.6.2010 v 21:30 | Nahoru | #2
Camča_v> ty budeš mit asik podobnou nemoc jako pan prackarr ja vim, že sem uplný tupec a musel si mě poučit jakej je rozdil mězi oběmem a obsahem tveho motoru, nicméně nepřevyšuje tvuj vysněný litr marode, ani dyby si se podělal ale to budeš asi muset poučovat celej svět dam ti malej přiklad, jeden, pač ostatni příklady si najdi kde chceš, v novinach na netu fšude kolem tebe troubo použiva se naprosto fšude slovo jak oběm motoru tak obsah motoru
Technická data
typ, rok výroby Honda CBR 1000F - N, 1992
motor čtyřdobý, řadový, vodou chlazený čtyřválec umístěný napříč v rámu
vrtání x zdvih 77.0 x 53.6
obsah 998 ccm
rozvod DOHC, čtyři ventily na válec
příprava směsi 4 karburátory Keihin 38,5 mm
alternátor 390 W
akumulátor 12 V, 14 Ah
výkon 74 kW (100 k) při 9000 ot./min.
kroutící moment 88 Nm při 6000 ot./min.
primární převod ozubeným soukolím 1:1,786)
spojka lamelová v olejové lázni, hydraulicky ovládaná
převodovka mechanická, šestistupňová:I.- 1:2,750;
IV.- 1:1,368; II.- 1:2,067;
V.- 1:1,174; III.- 1:1,647;
VI.- 1:1,045;

sekundundární převod řetězem (1:2,470)
rám dvojitý páteřový z ocelových trubek
zavěšení předního kola teleskopická vidlice, 41 mm
zavěšení zadního kola kyvná vidlice, centrální pružící a tlumící jednotka
brzdy vpředu dvojitá kotoučová 300 mm, dvoupístkové třmeny
brzdy vzadu jednoduchá kotoučová 260 mm, dvoupístkový třmen
pneu vpředu 120/70 R 17
pneu vzadu 170/60 R 17
délka 2260 mm
šířka 740 mm
výška 1200 mm
rozvor 1505 mm
výška sedla 780 mm
světlá výška 135 mm
suchá hmotnost 230 kg
pohot. hmotnost 264 kg
užitečná hmotnost 192 kg
obsah palivové nádrže 22 l

ja argumentuju tim že si uplna piča pokud pohrdaš lidma co jezděj na slabších motorkach, možna sem primiťák, ale snad o aspoň torchu menčí piča než si ty, zustaň ve své škarpě a nevylezej s tama ty drne dokud se nenaučiš važit si lidí jezdicich třeba na babetě pač ty jim nesahaš ani po kotníky i dyby si jezdil na raketoplanu, pokud mě chceš přehlížet budu leda rád, ale pokus se jiným způsobem než do teďka, skus to tak, že budeš už držet piču anebo budeš mluvit normalně
Téma je zamknuto


TOPlist