globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Moje první moto(stočená) - zkušenost Autotracer
 
10.6.2010 v 00:02
Nechci, aby to teď vypadalo jako reklama, ale chtěl bych se s Váma podělit o to, jak jsem si koupil první mašinu a jak byla stočená :) Nějakou dobu jsem hledal 650 Transalpa a přišlo mi logický, že nejlíp asi pořídim v autorizované prodejně. V jedné nejmenované jsem si vybral, ročník 2004 v komisi, najeto jen 11000km(starší pán, nejezdil s ní, my ho známe, určitě to je ok, pravidelně u nás servisovaná a bla bla). Stroj vypadal vcelku ok, tak jsem ho koupil a večer jsem si chtěl uzavřít online pojištění a na té stránce byla i reklama na Autotracer od Cebie, člověk zadá VIN a na stránce se ukáže, kolik výsledků to našlo(zda není kradená, co je to za typ, první uvedení do provozu, ale to nejduležitější - někdy to dokáže zjistit historii tachometru - buď podle servisů nebo podle přistavení na STK). Tak jsem zaplatil online něco kolem 500,- a ukázalo mi to i zadní stranu velkého techničáku a stav vývoje tachometru - 2006 20000km, 2008 11000km(nevím proč, ale ukazuje to asi zaokrouhleně). Tak jsem napsal odstoupení, do Cebie jsem zavolal, jestli by mi řekli, odkud ty údaje konkrétně v tomhle případě jsou - STK. Prodejcovi jsem to ukázal, nevěřil a chtěl mě uzemnit protokolem o STK z roku 2008 a světe div se - motorka už tak měla míň, než na protokolu(asi o 200km). Původní majitel všechno popřel a prodejce mi nebyl schopný doložit servis(přitom před koupí mi sliboval, že pokud majitel nedodá servisku, tak mi jí vydají a doplní po pravdě údaje...). Tak to byla moje první motorka a to jsem na ní ani nejel. Nakonec jsem si vybral V-Stroma z Itálie, u něj Autotracer historii tachometru nenašel a radši to ani nechci vědět :) Zkoušel jsem tam dát i VIN z auta, tam pro změnu bylo záznámů 6. Odkaz sem dávat nebudu, ale na googlu to není problém najít.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moje první moto(stočená) - zkušenost Autotracer

14.6.2010 v 19:19 | Nahoru | #1

Ondrero>Taky nechápu co lidi viděj na najetých kilometrech.
Když jsem si pořizoval mašinu,tak jediné co mě zajímalo byl zvuk motoru,stav brzd,tlumičů a podvozku obecně.Aby nikde nebyla vůle a zásah kutila.
Ať má motorka třeba 1000000Km,když si člověk ohlídá co je potřeba,není co řešit.



Tady ale nejde o brzdy a podobně, ale spíš o to ,že nevíš kdy kdo dělal rozvody a ventily,jak jsou na tom vodítka a jak je na tom třeba převodovka (žadící segmenty,západky převodů) protože tam dochází taky k velkému opotřebení. Navíc se dnes dělá spousta přípravků do oleje, co ti tak sklidní motor, že fakt budeš myslet ,že je to funglovka. Při příští výměně se pak nestihneš divit, co je to za rachot. Brzdy a tlumiče si zrepasuješ za hubičku, ale než by někdo děla rozvoďák a ventili, spojku a pod. za 15 tis, tak raději zaplatí litr za utočení tacháku. A pak jak píšeš si to ohlídáš, seženeš solidní servis (to je další námět na diskuzi) a necháš si všechno zkontrolovat. Motor komplet rozborka a zase složit a pak můžeš mít fakt jistotu.

Naposledy editováno 14.06.2010 21:14:37

(reakce na) Moje první moto(stočená) - zkušenost Autotracer

14.6.2010 v 20:23 | Nahoru | #2

*nuclearB*>Tady ale nejde o brzdy a podobně, ale spíš o to ,že nevíš kdy kdo dělal rozvody a ventili,jak jsou na tom vodítka a jak je na tom třeba převodovka (žadící segmenty,západky převodů) protože tam dochází taky k velkému opotřebení. Navíc se dnes dělá spousta přípravků do oleje, co ti tak sklidní motor, že fakt budeš myslet ,že je to funglovka. Při příští výměně se pak nestihneš divit, co je to za rachot. Brzdy a tlumiče si zrepasuješ za hubičku, ale než by někdo děla rozvoďák a ventili, spojku a pod. za 15 tis, tak raději zaplatí litr za utočení tacháku. A pak jak píšeš si to ohlídáš, seženeš solidní servis (to je další námět na diskuzi) a necháš si všechno zkontrolovat. Motor komplet rozborka a zase složit a pak můžeš mít fakt jistotu.



JJ to jest pravda.
Člověk holt musí doufat a narazit na solidního prodejce.
Pořídil jsem si hoodně stařičkou Suzuki,najezdil zatím asi 700 km a motorka šlape bez jedinné chybičky.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist