globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Moje první moto(stočená) - zkušenost Autotracer
 
10.6.2010 v 00:02
Nechci, aby to teď vypadalo jako reklama, ale chtěl bych se s Váma podělit o to, jak jsem si koupil první mašinu a jak byla stočená :) Nějakou dobu jsem hledal 650 Transalpa a přišlo mi logický, že nejlíp asi pořídim v autorizované prodejně. V jedné nejmenované jsem si vybral, ročník 2004 v komisi, najeto jen 11000km(starší pán, nejezdil s ní, my ho známe, určitě to je ok, pravidelně u nás servisovaná a bla bla). Stroj vypadal vcelku ok, tak jsem ho koupil a večer jsem si chtěl uzavřít online pojištění a na té stránce byla i reklama na Autotracer od Cebie, člověk zadá VIN a na stránce se ukáže, kolik výsledků to našlo(zda není kradená, co je to za typ, první uvedení do provozu, ale to nejduležitější - někdy to dokáže zjistit historii tachometru - buď podle servisů nebo podle přistavení na STK). Tak jsem zaplatil online něco kolem 500,- a ukázalo mi to i zadní stranu velkého techničáku a stav vývoje tachometru - 2006 20000km, 2008 11000km(nevím proč, ale ukazuje to asi zaokrouhleně). Tak jsem napsal odstoupení, do Cebie jsem zavolal, jestli by mi řekli, odkud ty údaje konkrétně v tomhle případě jsou - STK. Prodejcovi jsem to ukázal, nevěřil a chtěl mě uzemnit protokolem o STK z roku 2008 a světe div se - motorka už tak měla míň, než na protokolu(asi o 200km). Původní majitel všechno popřel a prodejce mi nebyl schopný doložit servis(přitom před koupí mi sliboval, že pokud majitel nedodá servisku, tak mi jí vydají a doplní po pravdě údaje...). Tak to byla moje první motorka a to jsem na ní ani nejel. Nakonec jsem si vybral V-Stroma z Itálie, u něj Autotracer historii tachometru nenašel a radši to ani nechci vědět :) Zkoušel jsem tam dát i VIN z auta, tam pro změnu bylo záznámů 6. Odkaz sem dávat nebudu, ale na googlu to není problém najít.

Moje první moto(stočená) - zkušenost Autotracer

13.6.2010 v 10:30 | Nahoru | #121
Hlavně se všichni pohoršují nad stáčením tacha na motorce,ale nestočenou by si nekoupili.

Moje první moto(stočená) - zkušenost Autotracer

13.6.2010 v 10:43 | Nahoru | #122
do inzerátu napíšu kilometry dle přání....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moje první moto(stočená) - zkušenost Autotracer

13.6.2010 v 11:23 | Nahoru | #123
Crucio> to se omlouvám, ten odstavec "prackarr> ani nemluv,ja prodával Biga 750 mel kol 60kkm,v tom neco divně řachtá...ta prevodovka už je jetá,spojka už není uplne to pravý,ta uz je chycená....,pak příšel borec,stařší týpek,ten den odešla baterka!!tak mu to voláma on,ze je už na cestě,tak ať to zkusím nějak nastartovat...." sem nepochopil jako názory těch mladejch...
každopádně hned mě nemusíš posílat do kktů... to taky o něčem svědčí

a už vůbec tady netvrď, že patřím mezi ty, co se dívaj jen na stav km... o tom sem tady nenapsal nic, nevím z jaký paty sis to vycucal. tak se uklidni...

(reakce na) Moje první moto(stočená) - zkušenost Autotracer

13.6.2010 v 13:13 | Nahoru | #124
Forty> dobre omlouvam se ,jen me nasralo,ze sis to poradne neprocet a pak soudil

Moje první moto(stočená) - zkušenost Autotracer

14.6.2010 v 00:53 | Nahoru | #125
Tak jsem měl dlouhou chvíli a prošel jsem si inzeráty na tipmoto a motoinzerci. Kouknul jsem do kategorie 600-1000 ccm na kilometry a z 200 inzerátů mělo jen 7 motorek najeto víc jak 45tis a kupodivu to byly mladší ročníky. Ale dejme tomu, že všechny ty kilometry seděli a já se ptám, kde se prodávají ty motorky s těma 60tis a podobně? To je majitelé místo prodeje rovnou vozí do šrotu?
Jinak jsem byl překvapen, když jsem tam našel motorku, co jsem chtěl v zimě koupit a světe div se : někdo na ní nacouval -14tis

4 reakcí na tento příspěvek Moje první moto(stočená) - zkušenost Autotracer

14.6.2010 v 08:05 | Nahoru | #126
Hele když už tu řešíte kiláky tak mi poraďte. Měnil jsem na R1 budíky (blbnul otáčkoměr) a nové budíky mají natočeno o deset víc. Na originálech bylo 34000+- což jde na motku rok 00 ale na novejch už bylo 46000+- což by asi při prodeji vypadalo divně. Za kiláky se nestidím a nemám v úmyslu někoho vochcávat motka je krásně udržovaná a neustále do ní sypu další prachy aby byla voňavka, ale kdyby náhodou jde tam nějak dostat SKUTEČNOU cifru? Díkes

(reakce na) Moje první moto(stočená) - zkušenost Autotracer

14.6.2010 v 08:07 | Nahoru | #127
hnjupis> nic. nech to tam a kupujícímu řekni,jak to je.

(reakce na) Moje první moto(stočená) - zkušenost Autotracer

14.6.2010 v 08:09 | Nahoru | #128
hnjupis> před prodejem tam vrať ty, co na nich blbne otáčkoměr a borcovi dej navrch ty funkční. Oba budete spokojený.

Naposledy editováno 14.06.2010 08:09:29

(reakce na) Moje první moto(stočená) - zkušenost Autotracer

14.6.2010 v 09:20 | Nahoru | #129
hnjupis>

Pokud budeš prodávat motku a řekneš to takhle jak to je, jenom blbec to uvidí nedůvěryhodně a začne cukat. Do takového nákupu bych klidně šel...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moje první moto(stočená) - zkušenost Autotracer

14.6.2010 v 10:59 | Nahoru | #130

Forty>Crucio> ....,pak příšel borec,stařší týpek,ten den odešla baterka!!tak mu to voláma on,ze je už na cestě,tak ať to zkusím nějak nastartovat...." sem nepochopil jako názory těch mladejch...



ono je to k nevíře, ale motorku nastartuješ i pomocí auta

(reakce na) Moje první moto(stočená) - zkušenost Autotracer

14.6.2010 v 11:38 | Nahoru | #131

fockewulf>ono je to k nevíře, ale motorku nastartuješ i pomocí auta


to vyprávěj Cruciovi, já u toho nebyl

(reakce na) Moje první moto(stočená) - zkušenost Autotracer

14.6.2010 v 13:07 | Nahoru | #132
fockewulf> něšla,neboj zkusilo se

Moje první moto(stočená) - zkušenost Autotracer

14.6.2010 v 14:30 | Nahoru | #133
Když jsem si kupoval v 2008 moto , šel jsem do bazaru s tím , že prodejci motorek jsou Motorkáři a ty přece tachometry nestahujou.Jak utíka čas, zjistil jsem , že je to pěknej nesmysl a , že bazarníci je jedna banda ať jde o auto nebo motorky . Podle tachometru se motorka nedá kupovat a podle mě čím má moto na tachometru víc , tím je údaj , pravdivější. Pak člověk , alespoň ví na čem je...

Naposledy editováno 16.06.2010 13:43:31

1 reakcí na tento příspěvek Moje první moto(stočená) - zkušenost Autotracer

14.6.2010 v 14:50 | Nahoru | #134
jo jo, Já jsme kupoval BMw 650 gs z roku 2005, když ji známej přivezl z IT a kdyby mi řekl, že má najeto 8tis km tak mu to budu v pohodě věřit a až na odřenej pravej kufr jak nová. Samozřejmě jsem chtěl moto se serviskou, nejlépe když ji někdo měl na leasing, abych si ji proklepl. Na tacháči 42 tis, serviska vyplněná každej servis plus faktury za nákup spotřebního materiálu. Na netu maj motky z IT tak kolem 20-35,ale jsou bez servisky a bez dalších dokladů. Moc nerozumim těm co takhle relativně mladý motorky bez servisky koupí. Dyť to musí být jasný, že to je stočený. Tím že se to stočí, samozřejmě človek neví co za servisní interval má dodržovat atd.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moje první moto(stočená) - zkušenost Autotracer

14.6.2010 v 14:58 | Nahoru | #135
ampland> proč by to měl bazarista nebo dovozce stáčet ??
se podívejte kolik km mají motorky v italské inzerci .. třeba to BMW650GS od r.v.05
TADY
nechápu proč by to nějakej dovozce musel ještě stáčet když to má v průměru 15tkm

(reakce na) Moje první moto(stočená) - zkušenost Autotracer

14.6.2010 v 15:05 | Nahoru | #136
DavR1> No jasný, já jsem spíš reagoval na tu servisku. Je mi jasný, že jsou borci co vemou čistou servisku , narvou razítka a hotovo,ale už je to těžší to sehnat. Pokud k tomu má nákup spotřebního materiálu od více výrobců a sedí to tak už je to skoro nemožný, protože tolik práce, na to se raději vybodne.

2 reakcí na tento příspěvek Moje první moto(stočená) - zkušenost Autotracer

14.6.2010 v 15:08 | Nahoru | #137
já jsem to uváděl jako příklad toho, že v iatalské inzerci jsou normálně motorky co mají málo km a jsou 5 i víc let staré .. dovozce nemusí být ten co ty km upravuje .. to spíše původní majitel.

(reakce na) Moje první moto(stočená) - zkušenost Autotracer

14.6.2010 v 15:42 | Nahoru | #138

DavR1>já jsem to uváděl jako příklad toho, že v iatalské inzerci jsou normálně motorky co mají málo km a jsou 5 i víc let staré .. dovozce nemusí být ten co ty km upravuje .. to spíše původní majitel.



Dave uz jsme to jednou resili. Me jako kupujicimu je nakonec jedno jestli to udela dovozce, prodejce v italii, nebo uz majitel, vysledek je kazdopadne stocena masina. Mozna i proto mam zas novou ... aspon vim kdy jsem si s ni kde flaknul a jakej interval mam dodrzovat.

O tom s kolika Km jsou tu masiny z italie nebudu dal mluvit, uz jsem se rozciloval pri prodeji svyho fazera kterej mel z roku 2007 38 tisic, zatimco inzerce tu byla plna 2004rek z italie se 14ti.

1 reakcí na tento příspěvek Moje první moto(stočená) - zkušenost Autotracer

14.6.2010 v 18:55 | Nahoru | #139
Taky nechápu co lidi viděj na najetých kilometrech.
Když jsem si pořizoval mašinu,tak jediné co mě zajímalo byl zvuk motoru,stav brzd,tlumičů a podvozku obecně.Aby nikde nebyla vůle a zásah kutila.
Ať má motorka třeba 1000000Km,když si člověk ohlídá co je potřeba,není co řešit.

(reakce na) Moje první moto(stočená) - zkušenost Autotracer

14.6.2010 v 19:01 | Nahoru | #140

hnjupis>Hele když už tu řešíte kiláky tak mi poraďte. Měnil jsem na R1 budíky (blbnul otáčkoměr) a nové budíky mají natočeno o deset víc. Na originálech bylo 34000+- což jde na motku rok 00 ale na novejch už bylo 46000+- což by asi při prodeji vypadalo divně. Za kiláky se nestidím a nemám v úmyslu někoho vochcávat motka je krásně udržovaná a neustále do ní sypu další prachy aby byla voňavka, ale kdyby náhodou jde tam nějak dostat SKUTEČNOU cifru? Díkes


Tady ti nastaví "správný" počet kilometrů http://www.tachoservis.cz/

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moje první moto(stočená) - zkušenost Autotracer

14.6.2010 v 19:19 | Nahoru | #141

Ondrero>Taky nechápu co lidi viděj na najetých kilometrech.
Když jsem si pořizoval mašinu,tak jediné co mě zajímalo byl zvuk motoru,stav brzd,tlumičů a podvozku obecně.Aby nikde nebyla vůle a zásah kutila.
Ať má motorka třeba 1000000Km,když si člověk ohlídá co je potřeba,není co řešit.



Tady ale nejde o brzdy a podobně, ale spíš o to ,že nevíš kdy kdo dělal rozvody a ventily,jak jsou na tom vodítka a jak je na tom třeba převodovka (žadící segmenty,západky převodů) protože tam dochází taky k velkému opotřebení. Navíc se dnes dělá spousta přípravků do oleje, co ti tak sklidní motor, že fakt budeš myslet ,že je to funglovka. Při příští výměně se pak nestihneš divit, co je to za rachot. Brzdy a tlumiče si zrepasuješ za hubičku, ale než by někdo děla rozvoďák a ventili, spojku a pod. za 15 tis, tak raději zaplatí litr za utočení tacháku. A pak jak píšeš si to ohlídáš, seženeš solidní servis (to je další námět na diskuzi) a necháš si všechno zkontrolovat. Motor komplet rozborka a zase složit a pak můžeš mít fakt jistotu.

Naposledy editováno 14.06.2010 21:14:37

(reakce na) Moje první moto(stočená) - zkušenost Autotracer

14.6.2010 v 19:39 | Nahoru | #142

DavR1>já jsem to uváděl jako příklad toho, že v iatalské inzerci jsou normálně motorky co mají málo km a jsou 5 i víc let staré .. dovozce nemusí být ten co ty km upravuje .. to spíše původní majitel.



Všude ve světě jsou motorky který maj najeto po 5letech třeba 5 tis a motorky co maj po roce 40tis , ale v některých zemích je utáčení trestné a tím myslím opravdu trestné. Navíc tam funguje jinak (bez korupce) STK a evidence. U nás je taky tohle nějakým zákonem z leknutí pořešené, ale podle toho bordelu (co mu říkáme zákoník) se to postihnout téměř nedá. To by musel někdo dotyčného chytit při činu a ještě mu dokazovat úmysl a podobně.... Na mobile.de najdeš desítky motorek co maj 80-100tis a u nás nejspíš žádnou, ani kdyby byla 30let stará.
Ale třeba je od nás zpět kupují němci, páč jsme pověstní příkladným servisem

Naposledy editováno 14.06.2010 19:51:35

(reakce na) Moje první moto(stočená) - zkušenost Autotracer

14.6.2010 v 20:23 | Nahoru | #143

*nuclearB*>Tady ale nejde o brzdy a podobně, ale spíš o to ,že nevíš kdy kdo dělal rozvody a ventili,jak jsou na tom vodítka a jak je na tom třeba převodovka (žadící segmenty,západky převodů) protože tam dochází taky k velkému opotřebení. Navíc se dnes dělá spousta přípravků do oleje, co ti tak sklidní motor, že fakt budeš myslet ,že je to funglovka. Při příští výměně se pak nestihneš divit, co je to za rachot. Brzdy a tlumiče si zrepasuješ za hubičku, ale než by někdo děla rozvoďák a ventili, spojku a pod. za 15 tis, tak raději zaplatí litr za utočení tacháku. A pak jak píšeš si to ohlídáš, seženeš solidní servis (to je další námět na diskuzi) a necháš si všechno zkontrolovat. Motor komplet rozborka a zase složit a pak můžeš mít fakt jistotu.



JJ to jest pravda.
Člověk holt musí doufat a narazit na solidního prodejce.
Pořídil jsem si hoodně stařičkou Suzuki,najezdil zatím asi 700 km a motorka šlape bez jedinné chybičky.

Moje první moto(stočená) - zkušenost Autotracer

15.6.2010 v 07:05 | Nahoru | #144
tak 3 roky nazdad, jsem jel do Opavy pro KLEčko 2001, 23tisíc najeto super stav. Všechno jsem si prověřil u Kawasaki, týpkům jsem volal, že tomu jako rozumým a tak.. sundám plasty, matičky lepený silikonem, sedlo z roku 98, přední kolo 2004., nastartovat jim to nešlo, že prý baterka v . inzerat 23.000 na tahu 25.000 a na listě z evidečky 56.000km. Týpci to stočil až po evidenční kontrole a technik jim tam opsal skutečný stav tahometru tak jak viděl..to, že jsem nebyl úplně happy je asi jasný každýmu, ale aspoň jsem celý den jezdil s dodávkou

1 reakcí na tento příspěvek Moje první moto(stočená) - zkušenost Autotracer

15.6.2010 v 07:12 | Nahoru | #145
Existuje jisté % motorek,co opravdu stojí v garáži a majitel nejezdí,pak to prodá a má najeto pár KM. taková motorka však má jiné mouchy. Taky není deviza,že to nejezdilo. Zatuhlé třmeny,bůhvíjak starý olej,vlhkost,baterka,koroze atd.
Většina motorek ale jezdí a v průměru za rok 7-10tis.km dá. Nechápáu tudíž,proč se někdo diví,když jde kupovat 8 let starou motorku,že má najeto 50-60tis.?
Podle mě lepší 60 tis. na servisovaném stroji,jak 20 tis. na garážovém ležáku bez servisu.

(reakce na) Moje první moto(stočená) - zkušenost Autotracer

15.6.2010 v 09:02 | Nahoru | #146

prackarr>Existuje jisté % motorek,co opravdu stojí v garáži a majitel nejezdí,pak to prodá a má najeto pár KM. taková motorka však má jiné mouchy. Taky není deviza,že to nejezdilo. Zatuhlé třmeny,bůhvíjak starý olej,vlhkost,baterka,koroze atd.
Většina motorek ale jezdí a v průměru za rok 7-10tis.km dá. Nechápáu tudíž,proč se někdo diví,když jde kupovat 8 let starou motorku,že má najeto 50-60tis.?
Podle mě lepší 60 tis. na servisovaném stroji,jak 20 tis. na garážovém ležáku bez servisu.



ABSOLUTNE. Ale lidem to nevysvetlis :(

Moje první moto(stočená) - zkušenost Autotracer

15.6.2010 v 14:49 | Nahoru | #147
tak si myslim, ze kdyby prodejci nestaceli, tak kupec se skutecne muze orientovat podle stavu i km a vi do ceho de.

ale kdyz clovek vidi tu spoustu moto, co ma nabehano "20k" a vypadaji jako by meli 200k :), tak to necim bude. a ne kazdej je odbornik na moto, tak se pak nedivim, ze kazdy chce moto s 11k :). a ani nemluvne o tom, ze kdyz ji koupim v presvedceni, ze ma 11, tak asi nebudu resit ventily, rozvody atd, ze.

a ruky urvat kazdymu, kdo na ten tachac sahne. za me to bude vzdy podvod

Moje první moto(stočená) - zkušenost Autotracer

15.6.2010 v 21:07 | Nahoru | #148
Huby...moje VFR 750 z roku 1994 má letos krásných 120 000 a vrčí jako za mlada!!
Věřím že ještě minimálně jednou tolik najedeme...podotýkám že jediná zývada byl upečený regulátor..vloni.To té doby původní

1 reakcí na tento příspěvek Moje první moto(stočená) - zkušenost Autotracer

15.6.2010 v 21:30 | Nahoru | #149
Moje SV ma najeto akorat ted 18tis a to je ted 8let stara do provozu šla teda 03 takže 7 let no.. ale stejne si kladu otazku jak potenciálnímu kupci dokážu,že to má tak málo najeto.sem druhej majitel a kupoval sem jí s 11tis km na konci roku 2007 od seriozního chlapa tady v ČR se serviskou se vším všudy ten chlap byl tak precizní že měl všechny zaznami,kde a za kolik tankoval a to mi vše dal vytisknuty.Jsem student takže toho moc nenalítam pač nejsou prachy na benzín a hlavne na údržbu, ale tu sem nikdy nevynechal akorat jsem si to servisoval sám takže mam od všeho účty, ale nepokračuju v zápisech do servisky. No sám jsem na to zvědavej jak to budu prodávat

(reakce na) Moje první moto(stočená) - zkušenost Autotracer

15.6.2010 v 23:13 | Nahoru | #150
Dave81> Bohuzel je to tak i tohle se stava a kdyz ji uvidi na inzeratu tak to nezamrzi, ale az zaboli.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist