chci se zeptat zkušenějších, jak se dá poznat, že se blížím jízdě, co motorka (a hlavně pneumatiky) ještě "pobere", neboli jízdě blízké limitu. Ptám se na jízdu jak na okruhu, tak i v provozu. Mám VTR1000F a Bridgestony BT021.
Prosím, posílejte pouze seriozní rady.
(příspěvky typu "když spadneš jedeš přes limit" nebo "vyměň pneu nebo motku" nejsou to, co mi pomůže).
Dík za rady.
M.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak poznat jízdu blízko limitu
btw. zjednoduseny pohled s cca +-2%
ale prima umera je vcelku jednoznacne prokazatelna
..
jaka je teda zavislost na kontaktni plose a co je sakra COG
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak poznat jízdu blízko limitu
ef..>Dawe02> lama v zertu recena
btw. zjednoduseny pohled s cca +-2%
ale prima umera je vcelku jednoznacne prokazatelna
..
jaka je teda zavislost na kontaktni plose a co je sakra COG
Prima umera mezi rychlosti a naklonem rozhodne neni, ten vztah je kazdopadne nelineárni jak jsi sam poukazal.
Ta 4% jsou tvuj odhad?
COG - center of gravity - teziste.