chci se zeptat zkušenějších, jak se dá poznat, že se blížím jízdě, co motorka (a hlavně pneumatiky) ještě "pobere", neboli jízdě blízké limitu. Ptám se na jízdu jak na okruhu, tak i v provozu. Mám VTR1000F a Bridgestony BT021.
Prosím, posílejte pouze seriozní rady.
(příspěvky typu "když spadneš jedeš přes limit" nebo "vyměň pneu nebo motku" nejsou to, co mi pomůže).
Dík za rady.
M.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak poznat jízdu blízko limitu
LukyCat>...nicméně guma dá vždy předem vědět kde je její limit jak nová tak jetá a to pomalou,ale jistou ztrátou adcheze
Tohle urcite neplati. Vzdy to neda vedet. Zalezi jak n atypu pneu, tak na parametrech nastaveni podvozku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak poznat jízdu blízko limitu
Dawe02>Tohle urcite neplati. Vzdy to neda vedet. Zalezi jak n atypu pneu, tak na parametrech nastaveni podvozku.
no plati neplati ...typ netyp ... ja vcera lital 20min.na prazdny zadni gume v moste a krom toho,ze to bylo krapet veselejsi v naklonu tak nic moc zmena ale je fakt ze pod 2.08 jsem to na ni nedal
Dawe02>Tohle urcite neplati. Vzdy to neda vedet. Zalezi jak n atypu pneu, tak na parametrech nastaveni podvozku.
tak jasný chlape že je více aspektů co to ovlivní jen jsem chtěl říct,že se nemusí bát,že by mu ta guma v jednom momentě uletěla jen tak-většinou když už má člověk něco najeto,tak už pozná co si může ještě dovolit