globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: CBR 600 RR, GSX-R 600, ZX-6R, R6 kterou? rok 03-04
 
7.6.2010 v 18:25
Chtěl bych vědě, která motorka by pro mě byla nejvhodnější. Jsem 190 cm vysoký a vážím 90 kg.Rozhoduji se mezi CBR 600RR, R6, GSX-R 600, ZX-6R. Poraďtě mi která by pro mě vyla nejvodnější, přemýšlím o modelech 03-04. Děkuji všem za jejich názory.

Uzavřeno 17.06.2010 v 19:45 uživatelem michal.michi

1 reakcí na tento příspěvek CBR 600 RR, GSX-R 600, ZX-6R, R6 kterou? rok 03-04

11.6.2010 v 22:31 | Nahoru | #1
Koukám, že je vše při starém Mladej kluk se na něco zeptá a všichni mu hned dávaji sodu

Nechci Vám brát iluze, ale názor, že se na sportovní šestce nedá jezdit v klidu, je naivní a nesmyslnej... myslim, že moje spotřeba 6l/100km a dojezd 270km na nádrž GSX-R 600 je toho jasným důkazem

A k dotazu proč si místo dvacky koupit šestku:
  • předjetí netrvá hodinu (=bezpečnější)
  • při rychlosti 100km/h se to neklepe jak 2T 125
  • dá se na tom cestovat (ne jako na 2T 125)
  • nemá to vibrace jak 2T 125
  • má to lepší podvozek než 2T 125
  • má to lepší brzdy než 2T 125
  • líp to sedí než 2T 125
  • (má to lepší zvuk než 2T 125)
  • spotřeba (při klidnym ježdění) srovnatelná s 2T 125
  • nesere se to jako 2T 125


Takže moralisti moralizujte jak chcete, stejnak tim nikoho od svého jednání neodradíte Ať si budete říkat co chcete, vždycky se najde někdo, kdo na tu mašinu má (myslim po jezdecký stránce) - ať se Vám to líbí nebo ne - a kdo nejezdí jako hovado, protože to nemá zapotřebí

Jinak mé konkrétní důvody ke koupi sportovní šestky: byl to můj sen na kterej sem několik let poctivě šetřil (né jak vaits ), tyhle mašiny se mi dycky líbily a vzhledem k tomu, že nejezdim jako návštěvníci známého Grasselova vlákna, to bylo rozhodně lepší rozhodnutí než koupit smradlavej a vibrující 2T

E: písmenko

Naposledy editováno 12.06.2010 00:52:09

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 600 RR, GSX-R 600, ZX-6R, R6 kterou? rok 03-04

11.6.2010 v 23:19 | Nahoru | #2
sharkis> asi si nepochopil význam pár příspěvků! Nikdo neřek že nejde na sportovní šestce jezdit v klidu ale že koupit šestku a jezdit v klidu je stejný jako koupit porno za účelem děje, WRC za účelem nedělního nákupu v lídlu a podobných nesmyslů.........
a k tvému odůvodnění:

1-pravda, v tom případě ať koupí Busu nebo nějakýho litra tam bez podřazení předjedeš nejrychlejc, šestce to trvá........
2-opět ať koupí busu či litra, ty na 100kmh nevynaloží téměř žádné úsilí
3-spekulativní, jsou dvácy na kterých se cestovat dá líp než na nějaký šestce (např.R6R)
4-absolutní blbost, hned mě hlavou napadá nejedna dvacka co má lepší a vybavenější podvozek než tvoje GSXR
5-další blbost, opět mě napadaj dvacky co brzdí líp než tvoje GSXR...
6-zase totální kravina, víš kolik dvacek má lepší podvozek a líp sedí než tvoje gsxr?!
7-věc názoru
8-budiš ale jízda na spotřebu ať se šestkou nebo sportovní dvackou je tupost
9-spekulativní........

Nikdo mu tady necpal dvacku takže nevím proč tu rozebíráš dvacku ale že se nedá na šestce ject v klidu, no samozřejmě že dá. Stejně tak jako s kurvou číst pohádky, všechno jde jen něco ztrácí smysl........
Další věc je ta že myslím že je lepší mít slabší motorku v ruce než bejt s šestkou za mrdala kterej jí nezvládá a stane se terčem řečí ostatních motorkářů.........
Vidím v tom stejnej smysl jako když 90% ženskejch má "velkou" motorku třeba šestku, točí jí do 6000ot. ostatní otáčky ani neví že to má a nezvládá ani základní manipulaci na místě (o jízdě radši nemluvě)

Já osobně budu mít radši slabší motorku kterou nebudu trápit v otáčkách který jí nedělaj dobře než šestku kterou nebudu zvládat a budu jezdit jak dežo.

to s Grasser vláknem jsem nepochopil vůbec........
Téma je zamknuto


TOPlist