globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Lepená guma
 
2.6.2010 v 21:58
Nazdárek kolegové...mám takové dilema...dostal sem k motorce lepenou gumu a nevim zda ju tam mám dávat nebo ne...vzorek je skoro nejetej...byl v gume bodlej hřebik ale v gume je normalne danej hřeb nebo jak se tomu nadáva kdž se lepi díra a je to zalátovany kvalitně ale nevim zda to tam mam dat nebo ne,tak vás žádam o radu.
Předchozí
1 2
Následující

Lepená guma

2.6.2010 v 22:05 | Nahoru | #1
pokud je tam knot a je to poctive udelane tak gumu normalne dojezdi

Lepená guma

2.6.2010 v 22:07 | Nahoru | #2
A co to je za gumu? Kde ta díra je? Přední, zadní? Trošku informací by to chtělo

Lepená guma

2.6.2010 v 22:09 | Nahoru | #3
Nedávno jsem takhle lepil Michelinu v pneuservisu, dával jsem tam klasickej hříbek a drží to tomu maníkovi v pohodě, ale upozornil jsem ho na to, že to držet může a nemusí, prostě bez záruky a kdyby se nedejbože kvůli tomu někde rozmázl tak jsem ani Babičku nečetl a nikdy jsem ho neviděl, což jsem mu hned než jsem to šel lepit řekl, prostě novou gumu nechtěl, ani se slevou

Lepená guma

2.6.2010 v 22:10 | Nahoru | #4
ja ji mam profi lepenou zadni Dunlopku, a zvenku to ani nepoznas, jezdim na ni a snad radsi ani nemyslim, co by se stalo, kdyby rupla ...pokud to mas jak rikas, ormalne na ni jezdi no fear

Lepená guma

2.6.2010 v 22:12 | Nahoru | #5
No je to zadni guma a je tam danej knot a zevnitr gumy to je jeste latovany...je to rek bych presne uprostred gumy...takze na casti na ktere se nejvic pohybuju :)

1 reakcí na tento příspěvek Lepená guma

2.6.2010 v 22:13 | Nahoru | #6
jestli to je 180 nebo 190 tak to hlavne nejezdi, posli mi to a ja ji zlikviduju

Lepená guma

2.6.2010 v 22:14 | Nahoru | #7
je to 190

1 reakcí na tento příspěvek Lepená guma

2.6.2010 v 22:15 | Nahoru | #8
Když to je uprostřed, tak je to pořád lepší než někde blíž ke kraji, kdyby ten hříbek nějak "vyjel" v náklonu tak by to bylo docela drsný

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lepená guma

2.6.2010 v 22:16 | Nahoru | #9

seccomk>Když to je uprostřed, tak je to pořád lepší než někde blíž ke kraji, kdyby ten hříbek nějak "vyjel" v náklonu tak by to bylo docela drsný


co to meles za nesmysl?

Lepená guma

2.6.2010 v 22:16 | Nahoru | #10
je to v tom hlavnim behounu nebo jak se tomu rika...proste kdyz jedes rovne,tak po tom jedes

Lepená guma

2.6.2010 v 22:17 | Nahoru | #11
Nevím, jak je tam ten hříbek daný. Ale když to má uprostřed, tak na o působí menší síly, než když to má na boku v nějakým větším náklonu ne?

1 reakcí na tento příspěvek Lepená guma

2.6.2010 v 22:20 | Nahoru | #12
nebo se na to mam vykslat a koupit novou gumu...jen sem ju dostal k motorce a tak sem ji chtel vyuzit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lepená guma

2.6.2010 v 22:21 | Nahoru | #13

slanecek>co to meles za nesmysl?



me to prislo docela logicky...

(reakce na) Lepená guma

2.6.2010 v 22:21 | Nahoru | #14

Timi_2>me to prislo docela logicky...

1 reakcí na tento příspěvek Lepená guma

2.6.2010 v 22:24 | Nahoru | #15
jo lepenej hribek vyjede z gumy... vole to neni spatne nasazena sprcka...

(reakce na) Lepená guma

2.6.2010 v 22:26 | Nahoru | #16

slanecek>jo lepenej hribek vyjede z gumy... vole to neni spatne nasazena sprcka...



ne vyjel, ale "vyjel" a to je sakra rozdil

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lepená guma

2.6.2010 v 22:34 | Nahoru | #17

Darter>nebo se na to mam vykslat a koupit novou gumu...jen sem ju dostal k motorce a tak sem ji chtel vyuzit



hele obecně platí motogumu nelepit, jen na dojetí, když to nejde jinak, zdraví máme jen jedno a pokud máš na novou tak to neřeš a jdi pro ní, už jen pro ten pocit...prostě lepená vydržet může a nemusí, když ujde pomalu tak se hovno děje, ale pokud je narušená kostra běhounu tak může za určitých podmínek bouchnout a to nebude asi nic příjemnýho...

Lepená guma

2.6.2010 v 23:17 | Nahoru | #18
Taky mam knot a normalne jezdim, asi jako kazdej tady kdo pichne. prezouvat gumu, pokazdy , kdyz nejaka baba vysype popel na cestu by bylo as hodne financne narocny, normalne ji dojezdi, zejmena pak, kdyz to mas dvakrat lepeny ( knot + zaplata ). Nebo mi ji posli a ja uz se ji nejak zbavim. jeste si vzpominam, ze jeden cas se v CR hojne jezdili lepeny gumy co se tahali z nemecka, kte to prave prezouvali po kazdym pichnuti.

(reakce na) Lepená guma

2.6.2010 v 23:27 | Nahoru | #19
dewwil> mě dali hříbky na dvě díry po hřebících v origo servisu Yamaha Bráník, i papír na to mám. Nejspíš maj někde ve všeobecnejch podmínkách, že za to nenesou zodpovědnost

Lepená guma

2.6.2010 v 23:34 | Nahoru | #20
já sem takhle lepenou gumu sjel až na plátno a pořád držela....

Lepená guma

3.6.2010 v 00:13 | Nahoru | #21
Nemusis mit strach klidne ji dojezdi

1 reakcí na tento příspěvek Lepená guma

3.6.2010 v 07:34 | Nahoru | #22
Píchnul jsem v Liverpoolu, potřeboval v Heyshamu stihnout trajekt, projel ještě půlku ostrova Man než to v zatáčkách začalo plavat. Zbytek klasická historka - ve všech 3 servisech "na motorku nesmíme ani sáhnout, kvůli pojistce odpovědnosti" - řešení sundám sám kolo a podám vám ho, zalepíte? 10 liber, hříbek zevnitř, za 5 minut kolo namontováno zpět, nafouknuto. Další den na ostrově 160 km/h do hor, 210 km/h z hor a cesta zpět přes Anglii 110 km/h v dešti, přes Německo pak 180 km/h s tankováním po 2 hodinách - jinak nonstop. Guma dojetá na 1,5 mm, ten hříbek se automaticky sjíždí s ní. To vše na motorce s 220 kg suché váhy.
Neřeš, zalep, jezdi.

Lepená guma

3.6.2010 v 08:15 | Nahoru | #23
Klidně bych na tom jezdil, krom toho, ta díra předtim nebyla asi nijak velká, takže i kdyby to z nějakýho důvodu začlo ucházet, tak to řekl bych asi taky nebude v jednom okamžiku z plný do prázdna, takže si max zopakuješ proceduru píchlé pneu

(reakce na) Lepená guma

3.6.2010 v 08:18 | Nahoru | #24

rrss>Píchnul jsem v Liverpoolu, potřeboval v Heyshamu stihnout trajekt, projel ještě půlku ostrova Man než to v zatáčkách začalo plavat. Zbytek klasická historka - ve všech 3 servisech "na motorku nesmíme ani sáhnout, kvůli pojistce odpovědnosti" - řešení sundám sám kolo a podám vám ho, zalepíte? 10 liber, hříbek zevnitř, za 5 minut kolo namontováno zpět, nafouknuto. Další den na ostrově 160 km/h do hor, 210 km/h z hor a cesta zpět přes Anglii 110 km/h v dešti, přes Německo pak 180 km/h s tankováním po 2 hodinách - jinak nonstop. Guma dojetá na 1,5 mm, ten hříbek se automaticky sjíždí s ní. To vše na motorce s 220 kg suché váhy.
Neřeš, zalep, jezdi.



Lepená guma

3.6.2010 v 08:24 | Nahoru | #25
jezdím lepenou zadní supercorsu a naprosto bez problémů

Lepená guma

3.6.2010 v 09:57 | Nahoru | #26
jezdil jsem je a budu je jezdit jen jde o to kdo ti to lepí na knotu jsem nikdy nejezdil jen na záplatě na ceste i na okruhu a bez prblému.Pokud je zánovni je to ok pokud by měla pod 3 mm vyhod ju nemáto smysl jo nechávám si lepit jen zadek předek rači vyhodím. Jestli chceš pošlu ti kontakt do PM je to kousek (20 km) od Brna směr Blansko.

Lepená guma

3.6.2010 v 10:15 | Nahoru | #27
Taky jezdím opravenou Metzelerku.. Zatím 1500 km v poho.. I přes ty dvě kilča i do zatáček bez problémů, píchlá veprostřed teda a je to jen 140tka..

Lepená guma

3.6.2010 v 10:15 | Nahoru | #28
Lepit moto pneu se může a je to normálně oprava se zárukou jako každá jiná,když je díra někde kolem středu běhounu a neni větší než 3mm.Oprava musí být vložkou,nebo hříbkem,nikdy knotem ten je jen nouzové řešení na dojetí!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lepená guma

3.6.2010 v 10:18 | Nahoru | #29

slanecek>jestli to je 180 nebo 190 tak to hlavne nejezdi, posli mi to a ja ji zlikviduju



buzna SE ZASE trapně projevila

Lepená guma

3.6.2010 v 10:20 | Nahoru | #30
Ahoj já jsem na takhle zalepené pneu odjezdil sezonu. Ale zdejší střelci ti řeknou že je to o hubu.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist