globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Lepená guma
 
2.6.2010 v 21:58
Nazdárek kolegové...mám takové dilema...dostal sem k motorce lepenou gumu a nevim zda ju tam mám dávat nebo ne...vzorek je skoro nejetej...byl v gume bodlej hřebik ale v gume je normalne danej hřeb nebo jak se tomu nadáva kdž se lepi díra a je to zalátovany kvalitně ale nevim zda to tam mam dat nebo ne,tak vás žádam o radu.

1 reakcí na tento příspěvek Lepená guma

3.6.2010 v 07:34 | Nahoru | #1
Píchnul jsem v Liverpoolu, potřeboval v Heyshamu stihnout trajekt, projel ještě půlku ostrova Man než to v zatáčkách začalo plavat. Zbytek klasická historka - ve všech 3 servisech "na motorku nesmíme ani sáhnout, kvůli pojistce odpovědnosti" - řešení sundám sám kolo a podám vám ho, zalepíte? 10 liber, hříbek zevnitř, za 5 minut kolo namontováno zpět, nafouknuto. Další den na ostrově 160 km/h do hor, 210 km/h z hor a cesta zpět přes Anglii 110 km/h v dešti, přes Německo pak 180 km/h s tankováním po 2 hodinách - jinak nonstop. Guma dojetá na 1,5 mm, ten hříbek se automaticky sjíždí s ní. To vše na motorce s 220 kg suché váhy.
Neřeš, zalep, jezdi.

(reakce na) Lepená guma

3.6.2010 v 08:18 | Nahoru | #2

rrss>Píchnul jsem v Liverpoolu, potřeboval v Heyshamu stihnout trajekt, projel ještě půlku ostrova Man než to v zatáčkách začalo plavat. Zbytek klasická historka - ve všech 3 servisech "na motorku nesmíme ani sáhnout, kvůli pojistce odpovědnosti" - řešení sundám sám kolo a podám vám ho, zalepíte? 10 liber, hříbek zevnitř, za 5 minut kolo namontováno zpět, nafouknuto. Další den na ostrově 160 km/h do hor, 210 km/h z hor a cesta zpět přes Anglii 110 km/h v dešti, přes Německo pak 180 km/h s tankováním po 2 hodinách - jinak nonstop. Guma dojetá na 1,5 mm, ten hříbek se automaticky sjíždí s ní. To vše na motorce s 220 kg suché váhy.
Neřeš, zalep, jezdi.



Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist