bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: jak správně zajet nové písty na buella
30.5.2010 v 19:28
zdar chlapy, dělal jsem výbrus a zajímalo by mě vaše názory a rady jak správně zajet nové písty ( CP pistons ). vím že podobných témat je tu mraky, ale ani jedno se netýká Buella. Dík za rady Aleš

1 reakcí na tento příspěvek jak správně zajet nové písty na buella

30.5.2010 v 19:29 | Nahoru | #1
U každé motorky je to stejné

(reakce na) jak správně zajet nové písty na buella

30.5.2010 v 19:57 | Nahoru | #2
Leoš.> no to si právě nemyslím řadový 4válec se určitě drží v jiných otáčkách jak buell

jak správně zajet nové písty na buella

30.5.2010 v 20:27 | Nahoru | #3
Všechno je stejné!
Netočit do červenýho, často řadit, nepodtáčet, na chvilku přidat před červené, pak brzdit motorem. Držet se tak do půlky otáček, co 100km přidat o trochu více..
Nebo taky jak někdo zajíždí - prvních 500km do 2/5 otáček, pak 4/5 otáček a někdy kolem 1200km naplno.
Jsem přídat číslo 1 a tak mi i radili lidé, co motorky několikrát zajížděli

jak správně zajet nové písty na buella

30.5.2010 v 22:13 | Nahoru | #4
prostě s citem, nehonit do omezovače a nepodtáčet... a taky se doporučuje jezdit sólo... Prostě prvních 1000km s citem a bude to

jak správně zajet nové písty na buella

30.5.2010 v 23:22 | Nahoru | #5
JAk pisou, prvinch 500 KM netocit/ jet jakoby ekonomy/ vic jak 1/3 nepodtacet nechat 10Km pekne ohrat a pak s citem vytocit ,nechat spadnout ....stridat zatizeni do 1000Km pak tomu pomalu zvysovaat davat od dvou tisic Km tocit..... pred koncem vyjizdy jet zase v klidu at motor zchladne.... ve 4000 Km motor krasne ozije...../ a nezapomen vymenit oil/

Naposledy editováno 30.05.2010 23:22:57

jak správně zajet nové písty na buella

31.5.2010 v 07:34 | Nahoru | #6
První výměna oleje při zajíždění je dle výrobce po 1000 mil - cca 1600 km

jak správně zajet nové písty na buella

31.5.2010 v 07:43 | Nahoru | #7
chlapy díky za cenné rady

jak správně zajet nové písty na buella

31.5.2010 v 11:42 | Nahoru | #8

jak správně zajet nové písty na buella

31.5.2010 v 11:46 | Nahoru | #9
zajížděl jsem na okruhu ale netočil omezovač, tam je to ideální

jak správně zajet nové písty na buella

31.5.2010 v 12:41 | Nahoru | #10
Řídil bych se tím, co píšou SnS, o motorech něco vědí

http://www.sscycle.c...ist.php?x_catagory=2

kritických je prvních 50-100 km (kroužky), doporučujou vyměnit olej právě po 50 milích, atd,
čti dál

Edit - neboj se to točit hned od začátku (ale ne do červenýho prvních 100 km), hodně brzdi motorem aby si kroužky pěkně sedly.
Ten link od Lukaase (tvrdé zajíždění) tak jsem zajížděl všechny nový V2 co mi prošly rukama
(4 HD a 2 Buelly) - i když ty motory byly z fabriky -jako všechny "nový" motory- už předzajetý.

Po výbrusu je to něco jinýho, je to syrovější. Hlavně tu 1.výměnu oleje brzo, 200 km max.

Naposledy editováno 31.05.2010 12:49:15
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Tak kterou Yamaha V MAX, Buell XB9S Lightning, MV Agusta Brutal... pit94 8 11.1.2021 v 12:06 Johny_Servis
Údržba řemene Buell XB9S Lightning Rafan. 29 15.8.2015 v 12:25 MorfijumHD
ECMspy Buell XB9S Lightning marnej 14 2.3.2014 v 18:42 EdasDC
oprava motoru Buell XB9S Lightning alfin77 28 15.10.2013 v 11:00 alfin77
Rozdíl Buell xb9 a xb12 Buell XB12S Lightning, Buell XB9S Lightning Racer21 19 25.8.2013 v 15:47 Chose1100


TOPlist