globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: PRI Team - Zlatokopové
26.5.2010 v 16:15
Čest všem,
kdo zvažujete nákup nové motorky rozhodně stojí za to přečíst si moje diskuze jak jsem pořídil parádní stroj v PRI Teamu na Kamenném Mostě - ŠEDÝ DOVOZ (jak jim říkají autorizovaní dovozci)

Takhle začla porucha: http://www.motorkar...?ft=59493&fid=18

a takhle se k tomu postavili v PRI: http://www.motorkar...?ft=60420&fid=33

Tenkrát jsem téma ukončil, protože jsme se nakonec domluvili na opravě. To, že jsem doléval každých 1000 km do motorky 1 litr oleje a byl jsem tam ještě 2x na další reklamaci ventilů později na výměnu pístních kroužků (nevěděli proč to pořád žere olej, ale tvrdili že je to normální) jsem sem nepsal, protože se vždy postavili k opravě kladně, tak jak to má být.

Bohužel před měsícem se opět posr... ventily a k tomu spojka. Když jsem to tam přivezl všechno v poho, mechanik se projel a zhodnotil, že už to opravdu chce jinou hlavu a spojka výměnu pokud to nebude jen ložisko.
Sepsali jsme to a já jel domů.
Cca po 14 dnech mi volali, že potřebují opět prodloužit dobu opravy (při první opravě to bylo poprvé), jelikož to do 30 dnů nestíhají kvůli dodacím lhůtám v USA. Ukázali mi fakturu, že hlava atd. je opravdu zaplacená a na cestě. Spojku prý objednají v Německu tam už není takový cenový rozdíl.
No a pak to přišlo.
Za dalších cca 14 dní telefon. Hlava přišla, ale spojkový koš je rozpadlý a je potřeba jeho výměna, ALE....... spojkový koš je spotřební materiál tudíž si ho zacvakáte ze svého... 12 tis + práce! Když jsem ho chtěl vidět jak je rozpadlý, koš už nebyl najednou na hadry, ale byl volný, ale i tak chce vyměnit.
No nejsou boží?
Bral bych ještě lamely, ale spojkový koš po 15 tis km?
I přes naléhání právníka, že spojkový koš opravdu spotřební materiál není a nemají jej ani vyjmenovaný v záruční knize jako spotřební materiál, mě poslali do prd... a začalo to nanovo jako tenkrát.... že, ale mají v podmínkách, že se s jejich motorkou NESMÍ NA OKRUHY atd. a já tam jezdil. tenkrát tvrdili, že mají 2 svědky co mě viděli jezdit na okruhu tak teď jsem zvědav s kolika přijdou .
No co vám budu povídat, motorku mám 2 roky (první rok jen jedna závada)z toho jsem byl 4x nebo 5x v servisu na opravě, která trvala měsíc a ve dvou případech skoro 2 měsíce a dá se tu jezdit cca 6 - 7 měsíců z roka. Moc jsem si motorky neužil, ale cestu autem do PRI bych už dal možná i poslepu.
V PRI Teamu mají opravdu lepší ceny než u ofiko dovozce, ale do servisu musíte jen k nim a nikam jinam, což na cestách je opravdu problém.
Kamarád má stejnou závadu na motorce, ale motorku kupoval u autorizovaného prodejce, hlavu mu vyměnili hned na poprvé a žádné keci a obviňování jak si závadu způsobil sám a musí si ji zaplatit jako v PRI.
Bohužel tenkrát jsem jinému kamarádovi PRI doporučil, on koupil a v Brně motorka přestala jet. Zajel s ní do Autorizovaného servisu kde mu projeli VIN a vyhodili ho s tím, že má ŠEDÝ DOVOZ tudíž mu motorku neopraví. Nezbylo než zavolat odtahovku a nechat se odvést pouhých 350km domů. To že to bylo za ranec je asi zbytečné psát.

Další motorku si určitě koupím u autor. prodejce. Nejen, že nebudu čekat 2 až 3 měsíce na techničák jako tenkrát, ale budu mít na motorku ZÁRUKU po celém světě a ne nějakou rádoby 3 letou záruku, kterou machruje PRI a oprav se musíte doprošovat.
Prostě takovej větší VIETNAMSKÝ OBCHŮDEK mezi prodejci motorek. Prodávat to jo, ale opravovat to NE.
Ušetřil jsem na ceně, ale těch starostí a nákladů okolo.... Za to jsem mohl mít motorku od autor. prod. i z kombinézou a hlavně klidem.



Naposledy editováno 27.05.2010 10:18:38

1 reakcí na tento příspěvek PRI Team - Zlatokopové

28.5.2010 v 10:52 | Nahoru | #1
Spotřební, lépe "opotřebovatelný" materiál je téměř všechen (záleží také dost na druhu závady), půl roku po prodeji by mohl nesolidní prodejce opravdu zamítnout i motor, ale pochopitelně to neudělá. U nás proplácíme na záruku i tlumiče, baterky, ložiska gufera, pokud je rozumnej nájezd km, tak i destičky a podobně. Opravdu záleží na prodejci, servisu a hlavně typu závady.

Taková perlička, borec si u jednoho našeho prodejce koupil nový auto, po 10ti km volal (možná ani ne) že mu nejede a něco kouří pod autem. Dojeli pro něj, zjistili spálenou spojku, tak proběhla diskuze, zda za to může sám, nebo ne, on samo že borec, ročně najede 150tisíc atd atd.. tak ok, dali jsme mu ji na záruku, odjel a tentokrát asi ještě o 2km blíž k servisu volal zase. Tak si tamní vedoucí servisu se zákazníkem sedl do auta a šli se projet, a hle, pán se rozjížděl na trojku..

Servis mu zaplatil 50% i té druhé spojky a zákazník se červená asi ještě dneska..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PRI Team - Zlatokopové

29.5.2010 v 10:54 | Nahoru | #2


Taková perlička, borec si u jednoho našeho prodejce koupil nový auto, po 10ti km volal (možná ani ne) že mu nejede a něco kouří pod autem. Dojeli pro něj, zjistili spálenou spojku, tak proběhla diskuze, zda za to může sám, nebo ne, on samo že borec, ročně najede 150tisíc atd atd.. tak ok, dali jsme mu ji na záruku, odjel a tentokrát asi ještě o 2km blíž k servisu volal zase. Tak si tamní vedoucí servisu se zákazníkem sedl do auta a šli se projet, a hle, pán se rozjížděl na trojku..

Servis mu zaplatil 50% i té druhé spojky a zákazník se červená asi ještě dneska..



tak tohle mě fakt rozsekaloD

nechápu že ještě dnes může být někdo tak blbej
Jinak co se týče reklamací...tak super oser a ojebávky jsou v servisu yamahy na Vrbovce
Měl jsem tam párkrát mašinu na servisu. Ze začátku koupi jsem chtěl dát motor komplet do pucu a stálo mě to asi 17tis. což jsem tak nějak počítal při další návštěvě mi po 3,5t km začali cvakat ventily tak oprava ...ok opraveno plus výměna oleje filtru a svíček.
Za 2 měsíce začali cvakat znova....reklamace......ok prošla.....za 14 dní zas znova to už jsem se hádal že prý nemůžou ventilová sedla tak rychle odejít....souhrn....za 5měsícu ježdění a najetí cca 6tis. km jsem dělal 2* ventily(stane se neřeším). A proč to píšu?? Při poslední opravě jsem se objednal emailem popsal veškeré závady a co chci provést(Ventily, olej, filtr). Vzhledem k tomu že už byl čas (najetí6tkm)vyměnit olej a filtr tak jsem o to požádal též...a teď perlička....servis měl trvat 5dní...trval 16dní po tel upozornění že to trvá moc dlouho mi bylo řečeno že motorka je už 4 dny hotova a mám si pro ni přijet...servisák mi dělal na rychlo mašinu(je vidět do dílny)....nezdálo se mi to tak jsem mašinu hodil ke kamarádovy který má vlastní servis na Japonce i Buelly. ¨Překvapení: Svíčky které jsem chtěl vyměnit...nebyli vyměněny byli ještě původní od výrobce....olej a filtr zůstal taky původní bez opravy....a na cvakání mi bylo řečeno že jsem měl povolený rozvoďák!!! Pardon u XJ je rozvoďák automaticky napínán pružinou....takže žádné dotažení!!!

Říkal jsem si mám smůlu stane se no...jsme jenom lidi ale po zjištění že nejsem sám koho takhle ojebali jsem se na servis yamahy ve Vrbovce vysral a doporučuji ostatním pokud tam dají mašinu velmi důkladně si zkontrolujte provedenou práci

Možná jsem měl smůlu ale spousta lidí nadává na onen servis... takže nejsem sám)

edit: Motorka byla koupena u autorizovaného dealera...ano na Vrbovce

Naposledy editováno 29.05.2010 10:57:42
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1176, 1177] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35305 Včera v 15:43 Ozzy_
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 3 Včera v 06:46 Gahan37
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 tomassek.32 45 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ


TOPlist