globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: PRI Team - Zlatokopové
26.5.2010 v 16:15
Čest všem,
kdo zvažujete nákup nové motorky rozhodně stojí za to přečíst si moje diskuze jak jsem pořídil parádní stroj v PRI Teamu na Kamenném Mostě - ŠEDÝ DOVOZ (jak jim říkají autorizovaní dovozci)

Takhle začla porucha: http://www.motorkar...?ft=59493&fid=18

a takhle se k tomu postavili v PRI: http://www.motorkar...?ft=60420&fid=33

Tenkrát jsem téma ukončil, protože jsme se nakonec domluvili na opravě. To, že jsem doléval každých 1000 km do motorky 1 litr oleje a byl jsem tam ještě 2x na další reklamaci ventilů později na výměnu pístních kroužků (nevěděli proč to pořád žere olej, ale tvrdili že je to normální) jsem sem nepsal, protože se vždy postavili k opravě kladně, tak jak to má být.

Bohužel před měsícem se opět posr... ventily a k tomu spojka. Když jsem to tam přivezl všechno v poho, mechanik se projel a zhodnotil, že už to opravdu chce jinou hlavu a spojka výměnu pokud to nebude jen ložisko.
Sepsali jsme to a já jel domů.
Cca po 14 dnech mi volali, že potřebují opět prodloužit dobu opravy (při první opravě to bylo poprvé), jelikož to do 30 dnů nestíhají kvůli dodacím lhůtám v USA. Ukázali mi fakturu, že hlava atd. je opravdu zaplacená a na cestě. Spojku prý objednají v Německu tam už není takový cenový rozdíl.
No a pak to přišlo.
Za dalších cca 14 dní telefon. Hlava přišla, ale spojkový koš je rozpadlý a je potřeba jeho výměna, ALE....... spojkový koš je spotřební materiál tudíž si ho zacvakáte ze svého... 12 tis + práce! Když jsem ho chtěl vidět jak je rozpadlý, koš už nebyl najednou na hadry, ale byl volný, ale i tak chce vyměnit.
No nejsou boží?
Bral bych ještě lamely, ale spojkový koš po 15 tis km?
I přes naléhání právníka, že spojkový koš opravdu spotřební materiál není a nemají jej ani vyjmenovaný v záruční knize jako spotřební materiál, mě poslali do prd... a začalo to nanovo jako tenkrát.... že, ale mají v podmínkách, že se s jejich motorkou NESMÍ NA OKRUHY atd. a já tam jezdil. tenkrát tvrdili, že mají 2 svědky co mě viděli jezdit na okruhu tak teď jsem zvědav s kolika přijdou .
No co vám budu povídat, motorku mám 2 roky (první rok jen jedna závada)z toho jsem byl 4x nebo 5x v servisu na opravě, která trvala měsíc a ve dvou případech skoro 2 měsíce a dá se tu jezdit cca 6 - 7 měsíců z roka. Moc jsem si motorky neužil, ale cestu autem do PRI bych už dal možná i poslepu.
V PRI Teamu mají opravdu lepší ceny než u ofiko dovozce, ale do servisu musíte jen k nim a nikam jinam, což na cestách je opravdu problém.
Kamarád má stejnou závadu na motorce, ale motorku kupoval u autorizovaného prodejce, hlavu mu vyměnili hned na poprvé a žádné keci a obviňování jak si závadu způsobil sám a musí si ji zaplatit jako v PRI.
Bohužel tenkrát jsem jinému kamarádovi PRI doporučil, on koupil a v Brně motorka přestala jet. Zajel s ní do Autorizovaného servisu kde mu projeli VIN a vyhodili ho s tím, že má ŠEDÝ DOVOZ tudíž mu motorku neopraví. Nezbylo než zavolat odtahovku a nechat se odvést pouhých 350km domů. To že to bylo za ranec je asi zbytečné psát.

Další motorku si určitě koupím u autor. prodejce. Nejen, že nebudu čekat 2 až 3 měsíce na techničák jako tenkrát, ale budu mít na motorku ZÁRUKU po celém světě a ne nějakou rádoby 3 letou záruku, kterou machruje PRI a oprav se musíte doprošovat.
Prostě takovej větší VIETNAMSKÝ OBCHŮDEK mezi prodejci motorek. Prodávat to jo, ale opravovat to NE.
Ušetřil jsem na ceně, ale těch starostí a nákladů okolo.... Za to jsem mohl mít motorku od autor. prod. i z kombinézou a hlavně klidem.



Naposledy editováno 27.05.2010 10:18:38

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PRI Team - Zlatokopové

28.5.2010 v 09:39 | Nahoru | #1

leons: Mi chceš tvrdit, že každých 5 - 10 tis km měníš spojkový koš, lamely a ložisko??? Tak jako olej, gumy, destičky atd. Když tvrdíš, že spojkový koš je spotřební materiál???
V záruční knize mají vyjmenované díly které spot. materiál jsou a je tam dokonce i řetěz na který ujedeš 15 - 20 tis km a někdo i víc. A spojka tam není ikdyž počítají, že se tedy na ní najede míň a je 3x - 4x tak dražší než řetěz. To taky není divné???


První námitka je irelevantní - pro definici spotřebního materiálu není podstatné, po kolika km je nutné ho vyměnit. Spotřební materiál je třeba i rozvodový řetěz, který vydrží 100 tkm, ale může se opotřebovat i mnohem rychleji. Hodně kolísavá je životnost řetězových sad - jednomu vydrží desítky tisíc, jiný ji odrovná za pár tisícovek km. Myslíš, že ten druhý má nárok na reklamaci z důvodu kratší životnosti?
V záruční knize, kterou jsi tady předložil, si všimni slova "například". To znamená, že nevyjmenovává všechny spotřební díly. Mimo jiné jsou tam vyjmenované pásy a lodní šrouby, které na motorce těžko najdeš. Čili to, že tam něco uvedeno není, neznamená automaticky, že daný díl není spotřebním. Kapišto?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PRI Team - Zlatokopové

28.5.2010 v 10:33 | Nahoru | #2
1100Virago>
Ano není to dáno km, ale určitě je to věc která se mění často (od slova spotřebovat). A ty měníš spojku na moto po 10 - 15 tis.???
Vidíš sám sis odpověděl, řetězy mají kolísavou životnost a tak ho mrskli do servísní knížky, protože jak si řekl někomu vydrží hodně někomu málo. Kdyby to čekali u spojky nemyslíš, že by ji tam vypsali taky, když je mnohonásobně dražší.
Např. tam sice je, ale napadá tě ještě nějaká věc co spotřební materiál je a není tam?
Pásy a lodní šrouby tam budou proto asi, že sněž. skůtr tak jako loď lodní šroub je má místo pneu, které má motorka aby se dal stroj do pohybu. Zbytek vyjmenovaných věcí je pro všechny stoje stejný, jelikož jsou to součástky motoru. A motor je tam proto.... no to by jsi snad mohl vědět i ty. Chápeš to?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1176, 1177] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35308 Dnes v 05:36 Tommasson
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 3 Včera v 06:46 Gahan37
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 tomassek.32 45 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ


TOPlist