po dlouhém rozhodování, jestli koupit novou motorku nebo si nechat GSko u kterýho mi chybí výkonová rezerva jsem dospěl k názoru, že si ho nechám, jen trošku pomůžu výkonu. Tak se jdu zeptat zkušenějších jak na to. Po trošce vzdělávání jsem došel k názoru, že asi nejlepší bude KN filtr otevřený(na karburátorech bez airboxu) k tomu Dynojet Stage 3 ze stránek www.dkracing.cz. Ještě mi vrtá hlavou, co s výfukem, ten mám sériový. Taky mě zajímá, jestli se po namontování dynojetu a filtru musí nějak seřizovat bohatost směsy nebo už je to na sebe naladěný a jen to tam dám a můžu jezdit.
Budu rád, když se ozvou majitelé GS nebo ostatní půllitrů, kteří dělali nějaké úpravy a jaký to mělo výsledný efekt. Tím samozřejmě nemyslím, aby nikdo jinej nepsal ;)
Díky za konstruktivní příspěvky
Joker
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GS 500 E - zvýšení výkonu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GS 500 E - zvýšení výkonu
Jde mi o to, že ta motorka mi sedí úplně ve všem, jen chci mít z důvodu bezpečnosti výkonostní rezervu. Jediný, kde mi výkon nestačil byla dovolená ve dvou a ještě s věcma a to taky bylo jen kvůli tomu, že jsem jel s lidma, kteří mají trošku vyšší cestovní rychlost než já. Je mi jasný, že z toho nikdy závoďák nebude a to ani nechci......