paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Že by regulátor dobíjení...
23.5.2010 v 23:34
Tak sem dneska zas přijel z projížďky se závadou... Při druhém startování v Týně na pumpě sem ještě nic nepozoroval, další zastávka v Bernarticích už však trošku ukázala že baterie není úplně fit... Mno a v Písku po mrkačce v BikersCrown už sem nenastartoval... Baterka total v háji... Tak sme to roztlačily a dopálil do hnízda, kde sem ještě ihned sundal sedlo a poměřil dobíjení... Při nastartovaným motoru cca 10,5 V, takže si myslím že regl v háji... Zítra na to juknu ještě pořádně abych se ve své myšlence utvrdil, jen bych se chtěl optat zda někdo nevíte jakej regl z VAPE tam bude pasovat abych mohl objednávat... Je to GSX-R 600 K1,2. Dík za radu a popř. kdyby ještě někoho něco napadlo kde hledat chybu... Jinak zítra to projedu podle TOHOTO .

Naposledy editováno 23.05.2010 23:35:49

Že by regulátor dobíjení...

23.5.2010 v 23:59 | Nahoru | #1
Projeď to podle toho návodu. Nemusí to nutně bát regulátor, může to dělat přechodový odpor na konektorech nebo prošlehnuté vinutí statoru. Ať neutrácíš předem zbytečně prachy za něco, co nepotřebuješ.
A podmínkou správného měření je DOBRÁ a PLNĚ NABITÁ baterie, jinak je to zkreslené.

1 reakcí na tento příspěvek Že by regulátor dobíjení...

24.5.2010 v 00:00 | Nahoru | #2
Oki, už do ní ty ampéry láduju... Zítra navečer na to juknu a písnu co a jak...

(reakce na) Že by regulátor dobíjení...

24.5.2010 v 00:08 | Nahoru | #3
dr.samik> takových jako ty víc, sice sem dá dotaz ale umí si najít sám návod na změření a neshání hned uhlíky do startéru nebo startovací relátko

Ještě mrkni na stránky Ignitechu, tam je taky pěkný návod na měření dobíjecí soustavy.

A víc takových tazatelů jako ty co umí použít vlastní hlavu

Že by regulátor dobíjení...

24.5.2010 v 00:18 | Nahoru | #4
JJ u Ignitechu už sem byl taky na návštěvě... Taky mi to pomůže... Musím na to zítra hodit očko... Malinko mi je divný že to je tak s čista jasna, ale na druhou stranu u elektriky tomu tak bývá...

Že by regulátor dobíjení...

24.5.2010 v 00:23 | Nahoru | #5
Jak stará je ta baterie? Ten návod je dobrý a srozumitelný, hlavně pokrývá vše co se může vysrat, uvidíš jak dobiješ baterku, mrkni také na elektrolyt. Domů jsi dojel normálně, na dojetí ještě to dobíjení stačilo? Každopádně za jízdy by se baterka neměla vyšťavit nikdy.

Že by regulátor dobíjení...

24.5.2010 v 06:59 | Nahoru | #6
Odpojit konektor z altecu a mezi fázemi musí být více jak 70V AC.

Že by regulátor dobíjení...

24.5.2010 v 07:52 | Nahoru | #7
na stránkách VAPE jsem přímo pro GSX-R nenašel, jakto?

Že by regulátor dobíjení...

24.5.2010 v 16:53 | Nahoru | #8
nechtějí se zahazovat

Že by regulátor dobíjení...

24.5.2010 v 18:48 | Nahoru | #9
hehe, Dingo chvali autora vlakna... zapamatujme si tento vzacny moment (s obsahem souhlasim)

1 reakcí na tento příspěvek Že by regulátor dobíjení...

24.5.2010 v 20:29 | Nahoru | #10
Tak pánové dnes sem poměřil co se dalo a zřejmě závada odhalena... Postupoval sem podle TOHOTO a když sem se dostal do fáze měření napětí na statoru mezi jednotlivýma fázema - tak dvě měření při 5000 ot/min sem se dostal na 60 V (AC), třetí měření 0 V (AC)... Takže stator v háji... Nemá někdo tip kde schánět, má cenu řešit jetej nebo rovnou dát nový... ???

Že by regulátor dobíjení...

24.5.2010 v 21:14 | Nahoru | #11

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Že by regulátor dobíjení...

24.5.2010 v 22:09 | Nahoru | #12

dr.samik>Tak pánové dnes sem poměřil co se dalo a zřejmě závada odhalena... Postupoval sem podle TOHOTO a když sem se dostal do fáze měření napětí na statoru mezi jednotlivýma fázema - tak dvě měření při 5000 ot/min sem se dostal na 60 V (AC), třetí měření 0 V (AC)... Takže stator v háji... Nemá někdo tip kde schánět, má cenu řešit jetej nebo rovnou dát nový... ???



Až zjistíš cenu nového, tak budeš shánět nějaký použitý

Jinak ještě neházej flintu do žita pořád jsi měřil jen na konci kabelu, takže vyluč ještě že by byl někde po cestě kabel k altíku přelomený vinutí může být OK ale jeden kabel může být přerušený

Pak to případně demontovat a prozkoumat ještě jak ten rotor vypadá. Kabel může být zlomený-přerušený klidně v místě kde vystupuje z motoru.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Že by regulátor dobíjení...

24.5.2010 v 22:20 | Nahoru | #13
Dingo: Kdyby měl přerušený přívod, tak naměří nulu na DVOU fázích, ne?

(reakce na) Že by regulátor dobíjení...

24.5.2010 v 22:39 | Nahoru | #14

1100Virago>Dingo: Kdyby měl přerušený přívod, tak naměří nulu na DVOU fázích, ne?


Nojo vidíš i to se mi občas stává, není každý den posvícení

Že by regulátor dobíjení...

24.5.2010 v 23:20 | Nahoru | #15
ale i pretrzeny stator lze opravit - idealne na povrchu vinuti... napr. takto to muze vypadat

Že by regulátor dobíjení...

24.5.2010 v 23:39 | Nahoru | #16
Oki takže je to stator na 100%...??? Mno nefím mno, ale když vidím cenu jetých a novýho ZDE tak není co řešit...

Že by regulátor dobíjení...

1.6.2010 v 21:32 | Nahoru | #17
Stator vyměněn a zdá se že pohodička...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 25 2.5.2024 v 19:18 Krovak
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
kde shánět ND Suzuki GSX-R 600 Zajda2004 5 7.11.2023 v 13:42 Kubák
suzuki gsxr 600 sytic Suzuki GSX-R 600 malbbs 8 15.9.2023 v 19:32 yurcko
kontrolka rezervy Suzuki GSX-R 600 Motomaniak 16 24.5.2023 v 05:56 Maly1


TOPlist