1.dát do garaze
2. nejzdit na tom ve snehu
3.mit aspon trochu benzinu...
ale myslim,ze to neni uplne spravny...muzete mi nekdo poradit?
1 reakcí na tento příspěvek 3 základní tipy správného zazimování podleVás
2. čekat
1 reakcí na tento příspěvek 3 základní tipy správného zazimování podleVás
2.schovat do obýváku
3.čekat
:lol:
1 reakcí na tento příspěvek 3 základní tipy správného zazimování podleVás
1. baterka ven do suchého a přiměřeně teplého místa, nejlépe na inteligentní nabíječku, co ji systematicky udržuje v kondici.
2. motorku na stojany aby nestála na podlaze koly, přikrýt jednocestnou gázou proti vlhku a natankovat plnou nádrž.
3. nechat ji v tomhle stavu až do první vyjížďky. NESTARTOVAT!!! tím se zamezí zanášení svíček a kondenzování vody v motoru.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 3 základní tipy správného zazimování podleVás
když ji startuješ, tak ji sice prohřeješ, ale aby se svíčky dostaly na samočistící teplotu, tak to se ti moc lehce na stojánku nepovede a postupně se zanáší. Další efekt je kondenzování vzdušné vlhkosti v motoru vlivem rozdílů teplot (si vem co se ti stane s okny, když vlezeš do vymrzlého auta třeba po horké sprše) a následuje koroze, kavitace a jiné chuťovky:)
takže má rada zní - nestartovat. na jaře se pak vyhneš roztlačování:)
1 reakcí na tento příspěvek 3 základní tipy správného zazimování podleVás
2.natankovat
3.přikrýt
4.odlehčit gumy je fajn
5.baterku do stálého prostředí (mám ji v motce, garáž je zakombinovaná v domu -stálá teplota)
6.startovat - nestartovat ?! věc pohledu... předminulou zimu jsem nestartoval (bojoval jsem s tím na jaro) minulou jsem ji tak cca 1 za 2měsíce nastartoval na jaro to bylo bez problému (ale věřím že to motoru neprospívá)... jinak letos nová motka nestartuju a uvidím co na jaro... ale už jsem ji vlastně jenou nakopl...kámoši chtěli slyšet yoshirouru :lol:
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 3 základní tipy správného zazimování podleVás
1 reakcí na tento příspěvek 3 základní tipy správného zazimování podleVás
jinak tentorok to samozřejmě nestartuju a uvidím jak se vybarví nové gixo.... :)
jo a offtopic : Jak to u tebe vypadá s padákama na gixo 1000 02, nějak jsem je nezaznamenal na www. ale mám pocit že dolíkovi jsi je dělal... jo ale kua drát ta díra do kapoty mě s.e.r.e... jinak se ptám informačně, pač jsem momentálně bez kasy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 3 základní tipy správného zazimování podleVás
S těmi padáky...no...aby mně měl dolík rád, tak ti doporučím, aby jsi mu napsal. ty moje má na prodej, protože pořídil nějaké mrdky od konkurence :D :D :P které vyžebral skoro zadarmo:))
díry do kapoty se neboj, ta se musí dělat jen na levé straně a v podstatě to není ani díra, ale jen takový oblouček, aby padák dosedl.
pokud fakt nechceš dělat díru, napiš mi maila, něco vymyslíme. Ale nebude to hned, mám včíl dost fofr...
1 reakcí na tento příspěvek 3 základní tipy správného zazimování podleVás
1-dotankuju plnou nádrž (kvůli rezivění)
2-vypnu kohoutek a vyjedu benzín s karbeců (nebo je vypustím)
3-vyndám baterku a nechám ji v garáži (doporučuje se stálý ale chladnější klima),průběžně
přes zimu dobíjím.
4-umeju,vyčistím,promažu.
5-výfuk ucpu hadrem kvůli vlhkosti (o tom už se taky tady vedly dlouhý debaty,ale já to tak
dělám)
6-dofouknu pneu na max. doporučené hodnoty.
7-postavim na velkej stojánek a podepřu tak aby nebyly kola v kontaktu se zemí.
8-přikreju plachtou
9-celou zimu se chodím koukat,přeleštit a nedočkavě vyhlížet pěkný počasí )
10-provětrám kombinézu (ale to už sem nepatří)
Toť vše jak postupuju já