1 reakcí na tento příspěvek Volný konektor
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Volný konektor
Dingo>Co třeba se takhle podívat pod spojkovou páčku třeba objevíš něco novýho
a třeba TO tam už vubec nemá
jinač teda.je to od čidla spojky......když to nemaš zapojene, hned po kopnuti kvaltu na stojanu chcipne...kdyby bylo zapojene, chcipne až po puštěni spojky...jinač to u yamah/aspon těch staršch) žadnou paseku neděla...
Jinak na páčkách mám chrániče, tak to zřejmě tomu kdo je tam montoval zavazelo. Funguje to jak píše Axel, jak kopnu kvalt na stojanu hned to chcípne.
Dík už to neřeším. Jsem Vás aspoň pozdravil.
1 reakcí na tento příspěvek Volný konektor
1 reakcí na tento příspěvek Volný konektor
Přikláním se k názoru, že je to kabeláž od něčeho , co na motorce bylo, ale už není - dost dobře bych si to například dokázal pžředstavit jako přívodní kablík ke spínači na přídavná světla, který by byl vedle zrcátka na řidítkách, nebo ke klíčovacímu tlačítku pro vysílačku umístěnému tamtéž..
...skoro bych dal ruku do ohně, že to neni origo. (nebrat za slovo - nerad bych o ni přišel)
FishX3>Mel jsem TDM 2roky a niceho podobneho jsem si tam nevšiml - pokud by to bylo ke spojce, předpokládal bych řže to půjde s kabelovým svazkem až do konce a ne že se to oddělí jako je to patrné z fotky ...
Přikláním se k názoru, že je to kabeláž od něčeho , co na motorce bylo, ale už není - dost dobře bych si to například dokázal pžředstavit jako přívodní kablík ke spínači na přídavná světla, který by byl vedle zrcátka na řidítkách, nebo ke klíčovacímu tlačítku pro vysílačku umístěnému tamtéž..
...skoro bych dal ruku do ohně, že to neni origo. (nebrat za slovo - nerad bych o ni přišel)
konektor ke spojkovemu čidlu takhle ven kouká...jde se svazkem aý do samotne "krabičky"...
1 reakcí na tento příspěvek Volný konektor
FishX3>Axel: určite se mi tam nic takoveho nemrskalo a krabičku si taky nepamatuji (u jiných motorek vůbec nemám tucha) . každopádně jak TDM , tak CB1300S je uplně jedno co se děje (dělo) na spojce - jakmile je policajt + rychlost = motor stoji... zatim i na všem na čem jsem seděl ... nicméně jsem neseděl ani zdaleka na všem, takže klidně odkývám že tím nějaký stroj disponuje. Schválně juknu na TDM 3VD co má kamarád...
nic se Ti tam nemrskalo, protože si to měl zapojene v čidle, ktere je u uychytu spojkove páčky..normalně si toho člověk nevšimne
když mám u TDM zarazenou rychlost (1), motka nemá vyklopenej boční stojan, proste na ni sedím a mám zmacklou spojku tak nenastartuju(prakticky je to situace jak kdyby vám to chcíplo při rozjezdu) jen tak probliknou kontroly a nic. Dokud tam nedám neutrál tak to proste nenaskoci, startér netoci. Jakmile tak dam N tak to jde nastartovat , to je ale podle mě divné.Podle mě by to mělo jít natočit pokud je zmáčkla spojka bez ohledu na to je tam za kvalt. Ma to tak byt nebo je něco špatně?
Díky moc za rady.
Naposledy editováno 30.03.2014 11:48:53
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Yamaha TDM 850 manipulační stojany Yamaha TDM 850 | torturus | 6 | 17.5.2024 v 19:17 crestik |
Elektrika Yamaha TDM 850 | Secrets | 12 | 3.5.2024 v 22:25 assassin |
TDM 850 -jaky olej? Yamaha TDM 850 | Buff | 24 | 27.2.2024 v 01:51 Ozzy_ |
Výpis tech údajů pro individuální d... Yamaha TDM 850 | Kožich. | 4 | 11.8.2023 v 14:53 Slávek-TDM |
Svařování přímo na motorce Yamaha TDM 850, Yamaha TDM 900 | Milzno | 10 | 10.8.2023 v 09:22 mta |