1 reakcí na tento příspěvek Převinutí cívky
Nakonec jsem sehnal zapalování z Yuki 125 Sport a předělal to na toto. A to včetně všeho, takže když se tam teď něco vy..re, tak to stojí pakatel. CDI 350,- atd.
Pokud ten stator nemůžeš sehnat novej na svůj stroj, tak jdi do tohoto.
Pokud přece najdeš někoho kdo to převine, dej mi vědět kontakt
Naposledy editováno 18.05.2010 09:14:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převinutí cívky
Dřík>Zdarec, teď jsem řešil podobnou věc. Dělal jsem na jakýmsi Adly skůtru a sehnat zapalovací stator byla věc skoro nemožná... Převinout, pokud nejde sundat ze statoru, taky není sranda a co jsem sháněl, tak to nikdo nechtěl, nebo neuměl udělat.
Nakonec jsem sehnal zapalování z Yuki 125 Sport a předělal to na toto. A to včetně všeho, takže když se tam teď něco vy..re, tak to stojí pakatel. CDI 350,- atd.
Pokud ten stator nemůžeš sehnat novej na svůj stroj, tak jdi do tohoto.
Pokud přece najdeš někoho kdo to převine, dej mi vědět kontakt
Zdarec,
kolik stojí celý zapalko,nebo jen ty části aby to bylo schopný dávat jiskru?Je to doufám bezkontakt ? Funguje to relativně spolehlivě ?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převinutí cívky
Aby to dávalo jiskru: jde o to jakej tam máš snímač. Jestli dvoudrát, tak můžeš koupit třeba je ten stator/rotor a zbytek nevchat originál. Pokud ale jednodrát, jak jsem to potkal já, je lepší to předělat celý.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převinutí cívky
Dřík>Nill> funguje to spolehlivě. Rotor se statorem a snímačem stojí kolem 2000,- CDi jak jsem psal cca 350,-, regulátor kolem 500,- indučka cca 380,- Já jsem měl ale ceny za nákup, takže se to bude lišit. Nicméně je to asi nejednodužší, pokud origo nejde sehnat. Musel jsem samozřejmě udělat jinej unašeč na rotor, aby to páslo na kužel co tam byla do zástavby, ale to nebyl velkej problém.
Aby to dávalo jiskru: jde o to jakej tam máš snímač. Jestli dvoudrát, tak můžeš koupit třeba je ten stator/rotor a zbytek nevchat originál. Pokud ale jednodrát, jak jsem to potkal já, je lepší to předělat celý.
To mi vysvětli, jednodrát versus dvoudrát
Z jakéhokoli snímače musí vést vždy minimálně 2dráty! (pokud jen jeden, tak ten druhý je pak ukostřený uvnitř a nevyveden).
A za další zapalovací sestava je navrhovaná jako celek.
Tedy cokoli kombinovat si může dovolit jen člověk co tomu rozumí a je schopný si změřit potřebné hodnoty a údaje!
Kdo tomu nerozumí a hodlá kombinovat jiné CDI na jiný stator nebo snímač, tak se může dočkat několika variant - buďto to bude fungovat nebo nebude, může to fungovat ale jen dočasně, či nesprávně v určitém spektru otáček atd.....
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Bocni stojan CPI Popcorn 50, CPI Oliver City, Keeway Focus | slick11 | 3 | 13.1.2021 v 16:31 Holomraz12 |
Nový variátor a spojka Keeway Focus | Mat3472 | 15 | 8.5.2020 v 13:30 olex21 |
Keeway focus 50 2T jede 20km/h Max Keeway Focus | morou28 | 17 | 21.1.2020 v 18:06 callowsick |
70cc kit - problém Keeway Focus | Mat3472 | 0 | 14.5.2019 v 07:29 Mat3472 |
karburátor - zapojení Keeway Focus | Mat3472 | 2 | 7.5.2019 v 09:12 Mat3472 |