laďa prášil> Je to tak
, ES2 byl v době svého vzniku už v mnohém zastaralý stroj a proto se asi také dovážel do Československa...
Jinak jasně, je tam jen to co je potřeba, ale stačí si jen rozebrat karbec na Nortonu a na Jawě a těch "zbytečných" dílů je na Nortonu o hodně víc...
A tak je to tam se vším, i když se jedná o v té sobě nejzákladnější užitkový model značky...
Ale ono to celé hlavně funguje
, zrovna včera jsem byl na černém trochu pojezdit a je to zážitek...
...ale co hlavně? No dojel jsem zase domů...
A s poměrně čistýma rukama...
A navíc, nebudeš mi asi věřit mojí odvahu, ale vyjel jsem i bez brašny s nářadím!
O problémech kolem ventilů nevím, táta měl Nortonů asi 5 a žádný na tohle netrpěl, to spíš víc trpělo ojniční ložisko a sem tam nějaká ojedinělá závada - třeba se po "kopnutí" / zpětném rázu povolila jedna matka na klice a opřela se o boční výko tak, že motor už nešel nastartovat a choval se jako zadřený... Ale to jsou závady, které se řešily řádově až po desítkách až stovkách tisíc...
Ale to je tak trochu mimo téma - no ta moje Jawa - fakt nevím, kde byla chyba...
Ona celkově ta moje 350 nějak nefungovala jak by měla
, asi páteční kousek...
Přitom na Péráku a kejvačce jsem začínal a jsou to stroje, na kterých je pro mě jízda stále radostí!
A máš pravdu, tam opravdu seřizuju jednou za čas a jezdí to celkem v pohodě...
Jen ty kondenzátory se tam občas odporoučí, ale zase - nikdy jsem žádný nekupoval nový, všechno dávám origoš 30 - 60 let staré kousky...
Jinak bych se ale nechtěl hádat
, jako uživatele tě dlouhodobě obdivuji a uznávám!