globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: max. otáčky motoru 638/640
8.5.2010 v 10:05
Včera jsem přehodil digitální otáčkoměr na jawu a max. otáčky motoru 6670, zkoušel někdo měřit svoji motorku? Jen pro poznámku, při červeném poli na origo tachošu tj. 5750 ukazoval digitál cca 5150, teda - 600. Celé zkoušeno na 2.př. st. v tahu do mírného kopce, takže ne přetáčení z kopce.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) max. otáčky motoru 638/640

19.10.2011 v 22:57 | Nahoru | #1
DMC.motobiker> Zrovna Es 2 není žádný technický zázrak a složitá - jak se to vezme, je tam jenom to, co je nutné, co byla typická vada prý, to bylo vydírání ventilového vodítka,protože nebyl ideální pohyb vahadla po stopce ventilu, (úhel) aspoň mi to říkal dobový majitel ES 2. ES2 je typický užitkový motocykl angl pojetí.

(reakce na) max. otáčky motoru 638/640

20.10.2011 v 01:22 | Nahoru | #2
laďa prášil> Je to tak , ES2 byl v době svého vzniku už v mnohém zastaralý stroj a proto se asi také dovážel do Československa... Jinak jasně, je tam jen to co je potřeba, ale stačí si jen rozebrat karbec na Nortonu a na Jawě a těch "zbytečných" dílů je na Nortonu o hodně víc... A tak je to tam se vším, i když se jedná o v té sobě nejzákladnější užitkový model značky... Ale ono to celé hlavně funguje , zrovna včera jsem byl na černém trochu pojezdit a je to zážitek... ...ale co hlavně? No dojel jsem zase domů... A s poměrně čistýma rukama... A navíc, nebudeš mi asi věřit mojí odvahu, ale vyjel jsem i bez brašny s nářadím! O problémech kolem ventilů nevím, táta měl Nortonů asi 5 a žádný na tohle netrpěl, to spíš víc trpělo ojniční ložisko a sem tam nějaká ojedinělá závada - třeba se po "kopnutí" / zpětném rázu povolila jedna matka na klice a opřela se o boční výko tak, že motor už nešel nastartovat a choval se jako zadřený... Ale to jsou závady, které se řešily řádově až po desítkách až stovkách tisíc... Ale to je tak trochu mimo téma - no ta moje Jawa - fakt nevím, kde byla chyba... Ona celkově ta moje 350 nějak nefungovala jak by měla , asi páteční kousek... Přitom na Péráku a kejvačce jsem začínal a jsou to stroje, na kterých je pro mě jízda stále radostí! A máš pravdu, tam opravdu seřizuju jednou za čas a jezdí to celkem v pohodě... Jen ty kondenzátory se tam občas odporoučí, ale zase - nikdy jsem žádný nekupoval nový, všechno dávám origoš 30 - 60 let staré kousky...

Jinak bych se ale nechtěl hádat , jako uživatele tě dlouhodobě obdivuji a uznávám!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa 350/638 Zapalování a seřízení... Jawa 350/638 Jirka-Tajsn 3 23.2.2024 v 09:17 Eddie83
ukrajinské vape zapojení do svazku [1, 2] Jawa 350/638 radys02 37 24.9.2023 v 18:22 krizak66
Svíčky-JAWA 350/638 Jawa 350/638 Boss.trx850 9 5.8.2023 v 17:01 pech.
Servis Jawy okolí Žďáru nad Sázavou... Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/638, Jawa 350/639 ddhu 18 21.5.2023 v 11:27 papiboy
JAWA 350/632, 638 výfuky krátké - d... Jawa 350/632, Jawa 350/638 hurikans 8 4.5.2023 v 11:42 mito7


TOPlist