jo, a taky jsem v nejakym testu cetl vyraz "nervozni vstrikovani"... co tim mel autor asi na mysli?
Naposledy editováno 06.05.2010 12:07:29
1 reakcí na tento příspěvek Strikacka x karburatory
Stříkačka která bude mít mapy stále do bohata bude žrát víc než karbec natryskovaný nachudo, a naopak..
ed. ano při brždění motorem je spotřeba na stříkačce nulová, narozdíl od karbecu, ale to je nula nula prd rozdíl.
Naposledy editováno 06.05.2010 12:33:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Strikacka x karburatory
Jurawood>Tak spotřeba vůbec nezáleží na principu tvorby směsi ale na jejím nastavení.
Stříkačka která bude mít mapy stále do bohata bude žrát víc než karbec natryskovaný nachudo, a naopak..
ed. ano při brždění motorem je spotřeba na stříkačce nulová, narozdíl od karbecu, ale to je nula nula prd rozdíl.
cece u motorek se "fuel cut" jakoze vypnuti paliva pri brzdeni motorem moc nepouziva, treba nove kawy to maji a lidi to celkem casto (treba pomoci ATRE) vyrazuji, protoze je uprostred zatacky blbej prechod brzdeni motorem/akcelerace...
ono vubec u tech motorek je ta strikacka stavena dost primitivne proti autum a uspora paliva moc nehrozi.. aspon u starsich systemu, ty novejsi jdou zase dal no...
navic u karbce jde zase udelat podtlakem ovladanej ventil kterej taky presrusi dodvku paliva. u aut to bylo bezne... tzn je to jen o konstrukci.
podle me jde spis o to ze strikacka je vyrobne, nastavenim a ve vsem okolo jednodussi a levnejsi a to vyrazne...
Naposledy editováno 06.05.2010 13:59:47