Naposledy editováno 04.05.2010 21:01:31
Tom_Riddle>Že je KMX 2T sem věděl ještě když ty si tahal kačera ty ferdo.
Pan všeználek Ta motorka si vyrábí od roku 1986, a o tom se tady v té době lidem pořádně ani nezdálo A kor tobě, protože v té době si tahal kačera možná tak ty
1 reakcí na tento příspěvek Všichni 16tiletí, kteří váháte nad pořízením Blaty
Tom_Riddle>maras> přesně tak, já tahal kačera a tys byl ještě na houbách Prosimtě nepoučuj mě o motorkách, buď tak laskav. Až budeš mít na moto nalítáno co já, třeba zmoudříš lady GaGa
Ty budeš fakt asi něco víc normálně Nechceš přijet k pračkynovi na pedálovu enduro školu? Že bych se podíval na ty tvoje terénní schopnosti
Naposledy editováno 06.05.2010 10:32:41
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Všichni 16tiletí, kteří váháte nad pořízením Blaty
roberto.cz>no to mě poseer! Ty dostáváš 250 na benál? to sekurevsky máš!
Já mám kapesné na jídlo do školy cca 150-200kč.. samo že nejím a koupím benzín... a většinou to stačí... spotřebu mám 2,7 - 3,5
Robe, Dvořa má recht, tu spotřebu bych chtěl taky docela vidět . Spíš se divím, že mu to nežere i víc . Bych řek, že máš Robe docela rozštelovanej tachometr . Změř si skutečnej obvod kola, hoď ho do tacháče a uvidíš .
Já jsem jezdil cca za 3l/100km ( většinou 2/4 cestování solo, 1/4 cestování se spolujezdcem, 1/4 lehčí terén a ostřejší jízda). Vím, že by se dalo jezdit i za 2,5l, ale to už musí bejt člověk hodně opatrnej a nezdržovat se nikde ve městech a pod..
Teď když jsem dal o zub větší řetězový kolečko, tak jsem průměrně na parádních 2,8 l . Ale taky vím, že když člověk zajede mimo asfalt a chce si zařádit, musí často o hodně kvaltů dolů (já teď musím občas i někde ve stráni až na jedna ). A aby dával tenhle motor výkon, musí se opravdu potočit , takže 4,5 l/100km na enduro je úplně normální .
Naposledy editováno 06.05.2010 13:34:42
1 reakcí na tento příspěvek Všichni 16tiletí, kteří váháte nad pořízením Blaty
Naposledy editováno 06.05.2010 13:46:58
Hawk>2 roberto.cz> Zdary, hele poslední 4 strany tohohle fóra sem přeskočil. Jenom jak můžeš jet v terénu na podtočenej kvalt 4000 toček, když to dole vůbec nejede? Já to musel rvát pořád v max.točkách, ale pak zase mazala
Ale proč píšu. Nemáš problémy s vodou (nejen ty, ale i dvořa a další "blaťáci") ? Kdykoliv sem projel vodou, motorka zaškubala a buďto tím prudkým ochlazením nebo vlhkostí v elektrice (možná i vodou v laufu) přestala jet (vydávalo to rány jak se spadlym ventilem, ale po vysušení zase o.k.) nebo se minimálně přestala vytáčet za 6000 otáček. Stejný problém postihl i kolegu, když jel na Elefantentreffen a stejně tak minulý týden v Písku při mistráku supermota Radka Sokola, když zapršelo.
Jinak zanedlouho vyjde v novinách článek o pohledu zahraničních novinářů na Blatu v testech (Britové, Francouzi atd.)
S projevem motoru naprosto souhlasím . Pod 4000/min samozřejmě záleží na zařazeném kvaltu, ale je fakt, že je tam už krouťáku málo . U mě když chci v těhle otáčkách tah, tak se už od záběru toho jednobuchu docela rachotí řetěz , na to si musí člověk zvyknout. Ve městě se dá na nízkej kvalt jet třeba i na 2500/min, ale nejoptimálnější je podle mě v normálních podmínkách jezdit mezi tak 4300 - 8000/min .
Co se týče vody, tak jsem zatím díky bohu problém neměl. Ale je fakt, že jsem zatím nejel žádnou velkou průtřží mračen, natož že bych motorku brodil po žebrování .
Určitě je možný, že se k elektrice pod nádrž nějaká kapka dostane, ale nepřišlo mi, že by to tam bylo řešený zase tak nedbale .
Jinak wapku, jako borci tady , bych na motorku fakt nebral . Stačí hadice s nastavitelnou zahradní pistolej a někde tomu pomoct hadrem a třeba štětcem .
....Myslím, že by se vám taky nelíbilo, kdyby vám někdo myl záda, p**el a jiný partie tlakem přes 100 atmosfér .
Tom_Riddle>maras>Já nejsem z moravy šotoušku,a tvuj pedál si vraž do zadku.
Jo jo, to je ten typický pubhero, ale jak je sám tak vyjde najevo že jezdí kolem lesíka a maximálně jednou za měsíc jím projede co
Tak se ukaž
1 reakcí na tento příspěvek Všichni 16tiletí, kteří váháte nad pořízením Blaty
Tom_Riddle>maras> Ty máš zas rejpavou polskej kokůtku, ti asi ta vyjížďka moc neuspokojila, že musíš furt spouštět tvoje hovna. Kde si jezdíš ty je tvoje věc a mě to nezajímá. Btw kolik si natočil motohodin na tom tvym dechu? A jak ho máš dlouho? Pro zajímavost
Poláka si odpusť naplavenino ;)
Nevím kolik to má motohodin, přebytečně věci sem odstranil
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Všichni 16tiletí, kteří váháte nad pořízením Blaty
roberto.cz> Nejlepší je neřešit nic.. 2t-4t.. silnice-enduro .. metal-hip hop.. srat na všechno
Však já to neřeším, já se jenom směju jak to pořád musí rozebírat ...mě to jezdí v pohodě a co tobě ty komunisto?1 reakcí na tento příspěvek Všichni 16tiletí, kteří váháte nad pořízením Blaty
Naposledy editováno 06.05.2010 15:17:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Všichni 16tiletí, kteří váháte nad pořízením Blaty
Martic>Robe, Dvořa má recht, tu spotřebu bych chtěl taky docela vidět . Spíš se divím, že mu to nežere i víc . Bych řek, že máš Robe docela rozštelovanej tachometr . Změř si skutečnej obvod kola, hoď ho do tacháče a uvidíš .
Já jsem jezdil cca za 3l/100km ( většinou 2/4 cestování solo, 1/4 cestování se spolujezdcem, 1/4 lehčí terén a ostřejší jízda). Vím, že by se dalo jezdit i za 2,5l, ale to už musí bejt člověk hodně opatrnej a nezdržovat se nikde ve městech a pod..
Teď když jsem dal o zub větší řetězový kolečko, tak jsem průměrně na parádních 2,8 l . Ale taky vím, že když člověk zajede mimo asfalt a chce si zařádit, musí často o hodně kvaltů dolů (já teď musím občas i někde ve stráni až na jedna ). A aby dával tenhle motor výkon, musí se opravdu potočit , takže 4,5 l/100km na enduro je úplně normální .
Jak říkáš.. v nízkejch otáčkách se dá jet po městě... ale když jedu do lesa na louku nebo polní cestu tak rozhodně nejde jezdit na 4000otacek prootže v nich enmá motorka žádnou sílu.. tka možná na jedničku.. nebo an dvojku mezi stromama ale jakmile je nakej kopec nebo rovinka kde to muzu rozjet tak v poho tocim 8000 a nebo naopak furt jednička a přes spojku se rozjiždim a to taky neni asi zrovna na nejmenší spotřebu... Prostě Enduro jízda 4,5 l a silnic 3l...
1 reakcí na tento příspěvek Všichni 16tiletí, kteří váháte nad pořízením Blaty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Všichni 16tiletí, kteří váháte nad pořízením Blaty
Tom_Riddle>maras>Takže málo, tk nehodnoť druhý laskavě...
ty seš piča jak vrata
1 reakcí na tento příspěvek Všichni 16tiletí, kteří váháte nad pořízením Blaty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Všichni 16tiletí, kteří váháte nad pořízením Blaty
Dvořa>a ty vyssi kvalty 4-6 se v terenu nechytaji... to je většinou do kopce 1-2 a na nejake rovince nebo kdyžs e rozjedu 3.. a na tu to zacne stejne v dalsim kopci kuckat a zas 2... Ale nevadí mi to :) je to o zvyku :P :) Ale 1 a 2 maj pekelnou sílu :P
Do terénu určitě bodne ten kratší převod . Já se tam teď s mým cestovním už skoro vůbec nechytám .
Já ji takhle nerad držím delší dobu v nižšíh rychlostech pod krkem. Furt si podvědomě říkám, abych ji nějak neuštval , ale vím že se nic nestane, že se uchladí ,... nebo teda zatím pohoda . Člověk si musí uvědomit, že je to prostě dváca a když chce jet v terénu rychle, potřebuje nějakou tu kobylu. Stejně tak jako na silnici když chce rychlost, , tak se zase pere s odporem vzduchu. Ale tak to je s každým vozidlem, jen když má člověk pod zadkem sotva 10kW, tak to hned pocití .
Naposledy editováno 06.05.2010 16:06:53
zabijakmedvedu>Však já to neřeším, já se jenom směju jak to pořád musí rozebírat ...mě to jezdí v pohodě a co tobě ty komunisto?
ty prasivce. ja paráda každej víkend off jak svin.. a pres tejden to svoje vrklani kolem komina a hledani novych mistDvořa>Jak říkáš.. v nízkejch otáčkách se dá jet po městě... ale když jedu do lesa na louku nebo polní cestu tak rozhodně nejde jezdit na 4000otacek prootže v nich enmá motorka žádnou sílu.. tka možná na jedničku.. nebo an dvojku mezi stromama ale jakmile je nakej kopec nebo rovinka kde to muzu rozjet tak v poho tocim 8000 a nebo naopak furt jednička a přes spojku se rozjiždim a to taky neni asi zrovna na nejmenší spotřebu... Prostě Enduro jízda 4,5 l a silnic 3l...
radsi nic ... viz PMNaposledy editováno 06.05.2010 16:43:37
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Všichni 16tiletí, kteří váháte nad pořízením Blaty
Stana.k.>bude 250 4t vodnik
Jako Blata?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Všichni 16tiletí, kteří váháte nad pořízením Blaty
Dvořa>Jako Blata?
jj videl jsem ji na vlastni oci nekdy v lete by se mela zacit vyrabet
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Všichni 16tiletí, kteří váháte nad pořízením Blaty
maras>ty seš piča jak vrata
Ty seš zas podělanej polskej mrdal, kterej si myslí o sobě buhví co
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Všichni 16tiletí, kteří váháte nad pořízením Blaty
Tom_Riddle>Ty seš zas podělanej polskej mrdal, kterej si myslí o sobě buhví co
on je polák?2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Všichni 16tiletí, kteří váháte nad pořízením Blaty
Dvořa>Jako Blata?
to ale chtit nebudu... to budu přesedat an silnější moto... 4t 250 už o moc vic nepojede... :(... ja potřebuju motorku co ma silu a budu si s ni moc troufnout an ruzny vyjezdy a tak.. a myslím, že ta 250 je malo.. měli udělat když 4t tak aspon 400ccm.. do toho bych šel hned... ale třeba do příštího roku budou dělat silnější .. ono de všechno kupředu :)... a když ne tka pudu do husabergu ...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Blata 125 - pokec, fotky, videa a v... [1 ... 85, 86] Blata 125 Enduro, Blata 125 Motard | Martic | 2576 | 1.1.2024 v 00:08 Milan1963 |
Blata 125 průměr podtlakového venti... Blata 125 Enduro, Blata 125 Motard, Blata BXM 125 | vondris6 | 0 | 18.3.2023 v 22:19 vondris6 |
Blata Blata 125 Enduro, Blata 125 Motard, Blata BXM 125 | Panturis | 0 | 3.10.2022 v 10:07 Panturis |
Blata 125 BXM (původ motoru) Blata 125 Enduro, Blata 125 Motard, Blata BXM 125 | Panturis | 2 | 21.8.2022 v 12:14 Ariete |
Zkušenosti servis Honda Pardubice [1, 2, 3] Blata 125 Enduro | czech-mirecek | 64 | 6.6.2022 v 12:11 Ariete |