bmw_r1300gs_cartec

Téma: Pro ty co chtějí dlouho jezdit na dvou kolech.

28.4.2010 v 21:18
Jezdím už hodně let a proto si můžu dovolit dát někomu nějakou radu.Jezdíme proto,že nás to baví a chceme jezdit co nejdéle.Proto nikdy nepřeceňujme možnosti svoje a svého stroje.Tím,že jede někdo vysokou rychlostí a riskuje, většinou vyvolá negativní názory těch co jej vidí.Pokud se má v obci jezdit omezenou rychlostí,tak je dobré to dodržovat,je tam dost uliček odkud vyjíždějí i jiní.Proč to všechno píši? Dneska jsem z takové uličky vyjížděl a na levou stranu jsem viděl 20-25 metrů,samozřejmě jsem zastavil a důkladně se rozhlídl.Nemít v autě 150KW a 4x4,tak to dopadlo špatně a bych neujel klučinovi na nějaké 125ccm.Vyjel totiž co to dalo nějakých 7okm/hod.,nic se nestalo,dopadlo to dobře.Když jedu autem,tak motorkářům umožňuji volný průjezd,vím,že jsme daleko víc zranitelní,když jsme na dvou kolech.Takže vy,kteří chcete jezdit ještě v 50ti,60ti a víc,nevěřte tomu,že je to nějaká fikce,za pár let vás budou možná hodnotit ti mladší a co jim odpovíte?

28.4.2010 v 21:26 | Nahoru | #1

28.4.2010 v 21:30 | Nahoru | #2
Dnes v Domažlicích cca kolem 16.45hod. Rovinka kolem vlakového nádraží, jezdec na supersportu, vzhledem k tomu jak prosvištěl kolem rychlost kolem stovky, proč? Aby na konci té rovinky stihnul projet zelenou. Nechci nikomu nic radit, jen by si měl každý uvědomit, že v drtivé většině na nás někdo doma čeká a nebylo by myslím dvakrát rozumné ho zklamat. Se shora uvedeným ,,postřehem" jen souhlasím.

28.4.2010 v 21:33 | Nahoru | #3
Děkuji za uporornění

28.4.2010 v 21:55 | Nahoru | #4
Myslíš to dobře, ale je to marný, je to marný, je to marný.
Racionálně uvažující člověk předvídá. A to co píšeš dávno ví, vzhledem k tomu silničnímu zvěrstvu.
Hustokrutoborci se jen ušklíbnou.

28.4.2010 v 21:55 | Nahoru | #5
Některé zkušenosti jsou nesdělitelné.Můžeš o tom psát , mluvit,ale poznání přijde až s věkem a najetýma kilometrama,a to ještě ne u každého.Když si mládežník jemuž mozek plave v hormonech sedne na překoňovanou mrchu pak je otazka přežití v prvních pár měsících spíše o náhodě a štěstí.

28.4.2010 v 22:46 | Nahoru | #6
přesně tak, mě vždycky nas.. blbec nebo kráva co řekne, že je na hlavní tak co? Že má člověk z vedlejší jednu vteřinu na to, aby si prohlížel motorku, která se do něj naboří, nevidí. Ale jak říkám. Doufám, že se blbec s blbcem srazí.

28.4.2010 v 23:29 | Nahoru | #7
Chce to do autoškol povinný crashtesty minimálně ten počítačovej simulátor, co se využívá místo xx hodin jízd je na to dobrej.

Na druhou stranu jsem snad zatím nepoznal člobrdu, co by nejen na motorce, ale i v autě(i nad 3,5t)dodržoval v každé vesnici 50km/h nebo dost často i 30km/h....

29.4.2010 v 00:26 | Nahoru | #8
Zdarec ted to píšeš ty a za 30 let to bude psát někdo podobně komu je ted třeba 25 a jezdí ted na lehně tady tohle je prostě zbytečné psaní

29.4.2010 v 02:19 | Nahoru | #9
Kdybych vyjel o vteřinu dřív, měl jsem ho v kufru a kdoví jak by to dopadlo.
Nejvíc mě štve, že ani nezastavil nebo nepoděkoval, nemávnul nic. Pak se nedivím, za co nás lidi mají

(reakce na) Pro ty co chtějí dlouho jezdit na dvou kolech.

29.4.2010 v 08:28 | Nahoru | #10
Souhlasím s čoprakem jakožto autorem tématu ale rovněž musím souhlasit s:

Save77>Myslíš to dobře, ale je to marný, je to marný, je to marný.
Hustokrutoborci se jen ušklíbnou.

což je smutný

Naposledy editováno 29.04.2010 08:28:47

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pro ty co chtějí dlouho jezdit na dvou kolech.

29.4.2010 v 08:32 | Nahoru | #11

Paži>Dneska jsem takhle odbočoval autem na křižovatce, kde je zprava vidět asi 30 metrů od výjezdu z pod mostku. Pořádně jsem se rozhlídnul, zatočil doleva a dal plnej plyn (nemám rychlý auto). Když v tom z pod toho mostku vidím letět nějakýho střelce, tak jsem to strhl co nejvíc do protisměru a doufal jsem, že to narovná a vejde se vedle mě vpravu. Naštěstí to taky pochopil, tak se tam vmáčkl.Asi řidítkem nebo loktem mi rozvybroval zrcátko a pak zmizel.
Kdybych vyjel o vteřinu dřív, měl jsem ho v kufru a kdoví jak by to dopadlo.

Možná buď rád, že nezastavil, protože jeho reakce by byla naprosto opačná než píšeš a to taková, že "co se tady motáš ....." a už by ses musel nasírat a hádat

29.4.2010 v 09:26 | Nahoru | #12
Jo tak já mám tuhle zkušenost. Křižovatka: potřebuju přejet hlavní silnici napříč z vedlejší zase na vedlejší, na kole. Jenže cca 150 m za křižovatkou jsou na té hlavní silnici semafory kvůli stavbě a doprava je svedená do jednoho pruhu střídavě. Takže po pravé straně silnice je dlouhá kolona aut, čekající na zelenou... V protisměru zatím nic nejede, přede mnou řidič náklaďáku mi ukazuje, že to můžu přejet, že tam vidí a nic ještě nejede... Jediná klika že jsem se rozhodla kolo převést na druhou stranu a ne na něm sedět, protože sotva jsem vykročila do silnice, zpoza náklaďáku se vyřítil hustokrutostřelec se sportem... Stihla jsem kolo odhodit a uskočit, blbeček si mě ani nevšim, doletěl k semaforu a zůstal stát.... Chápu, že kolony se na motorce předjíždějí, ale ta rychlost jakou tam vletěl... Kdybych na to kolo sedla a vjela tam, myslim, že by to pro mě byla totálka a bůhví jak by dopad on...

(reakce na) Pro ty co chtějí dlouho jezdit na dvou kolech.

29.4.2010 v 15:17 | Nahoru | #13
8Ball> Bohužel máš asi pravdu. Já jenom čekal v jaký zatáčce ho budu sbírat.

2.5.2010 v 18:04 | Nahoru | #14
tommz> Zkus si nekdy (i vy ostatni) na 30 na tu tricitku pribrzdit a jet tak chvili. Je jedno, esi autem nebo na masine. Je to vskutku prdel nevidana, tahle "kosmicka" rychlost!

P.S. 50km/h v obci vicemene drzim.