globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: vypálená elektronika
25.4.2010 v 20:22
Zdravim všechny dnes jsem jel na projížĎku na Slapy, když zrazu my Hornet přestal jet. Baterka byla úplne vařicí. Když jsem ji odpojil byla úplně nafouklá a v čudu taky jsem měl vypalenou pojistku. Kámoš mi dovezl novou baterku taky jsem vyměnil pojistku, ale problém. Motor běží jenom občas z jednotky se mi kouří a smrdí, nejdou potkávací světla a otáčkoměr. Prosím pomozte budu vděčný za každou radu. Posílam foto doufám, že je to CDI z čeho se kouří.


1 reakcí na tento příspěvek vypálená elektronika

25.4.2010 v 20:47 | Nahoru | #1
Regulátor dobíjení je KO.

(reakce na) vypálená elektronika

25.4.2010 v 21:00 | Nahoru | #2
TOLI.> tka tak TOLI má pravdu nic jinýho to nebude

1 reakcí na tento příspěvek vypálená elektronika

25.4.2010 v 21:00 | Nahoru | #3
NEMÁŠ TO NĚKDE VE ZKRATU?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vypálená elektronika

25.4.2010 v 21:04 | Nahoru | #4
zdenek.hry> Ve skratu snad ne... vsechno bylo doposud v pohode. ja sem si to mislel z tim regulatorem a myslis ze mi to CDI odpalilo uplne ???

(reakce na) vypálená elektronika

25.4.2010 v 21:09 | Nahoru | #5
Eagle06401> VONO TOTIŽ STAČÍ UVOLNĚNEJ DRÁTEK A JE TO HOTOVÝ.
A TO ŽE MÁŠ NAFOUKLOU BATERKU BY TOMU TAKY MOHLO NASVĚDČOVAT (ŽE JE PŘETÍŽENÁ)

1 reakcí na tento příspěvek vypálená elektronika

25.4.2010 v 21:10 | Nahoru | #6
Proč se ty regulátory tak serou? Mě přijde že vydržej hrozně krátkce, každou chvíli s tim má někdo problém (i já to řešil), přitom auto...

Naposledy editováno 25.04.2010 21:11:07

vypálená elektronika

25.4.2010 v 21:14 | Nahoru | #7
přesně tak uklepanej drátek my jawaři co lítáme na 634 to známe dobře jedem zakucká a konec vyměnim pojistku a jedu dál a 1000 km nic a někde potom najdeš jen proklepanej kabílej...

(reakce na) vypálená elektronika

25.4.2010 v 21:16 | Nahoru | #8
Ze mam regul. v kunde tak z tim sem se vyrovnal ten koupim druhej... ten mne hlavne zajima jestli to schytalo taky CDI kdyz se z nej zakouřilo ale moto jede tak nevim...

vypálená elektronika

25.4.2010 v 21:34 | Nahoru | #9
Ty regulátory budou asi záležitost novějších typů, moje staré NTV má pořád orig. Určitě bych nekupoval originál, bude drahý jak kráva a navíc nebude spolehlivější než původní. Náhrady dělá Ignitech a další české firmy za lepší peníze.

1 reakcí na tento příspěvek vypálená elektronika

25.4.2010 v 21:36 | Nahoru | #10
A co s tim CDI ??????????

(reakce na) vypálená elektronika

25.4.2010 v 21:41 | Nahoru | #11
Eagle06401> mě když se to posralo, tak CDI bylo fpoho, jen regulátor novej no...

vypálená elektronika

25.4.2010 v 22:16 | Nahoru | #12

1 reakcí na tento příspěvek vypálená elektronika

25.4.2010 v 22:27 | Nahoru | #13
Pokud to jede tak je cdi v cajku.Kup regulátor z velkýho endura- počítá se tam totiž s většíma odběrama a tak vydrží dýl.

(reakce na) vypálená elektronika

26.4.2010 v 12:39 | Nahoru | #14

TOLI.>Pokud to jede tak je cdi v cajku.Kup regulátor z velkýho endura- počítá se tam totiž s většíma odběrama a tak vydrží dýl.


on de dát regulátor i z jiný motorky? já totiš mam na hondě už 2hej regulátor po smrti a te ndruhej vydržel sotva měsíc a už je ko

1 reakcí na tento příspěvek vypálená elektronika

26.4.2010 v 15:39 | Nahoru | #15
Já mam regulátor už neorigo,myslím ignitech a drží dobře.Každopádně když to s novým regulátorem pojede,tak je CDI v pohodě.Hlavně si ale zkontroluj dráty od zapalování já měl jeden úplně utavenej od konektoru pod sedlem směrem k zapalování.Sice motorka jela,ale byl to boj a našel jsem to až po roce,když odešla baterka a dobíjelo mi to jen na 2 cívky - 11V se světlama.

(reakce na) vypálená elektronika

26.4.2010 v 17:28 | Nahoru | #16
Kendy17> Cus Kendy kerej myslis ten jak vede od motoru ? respektive od altiku smerem pod sedlo ???

1 reakcí na tento příspěvek vypálená elektronika

27.4.2010 v 15:15 | Nahoru | #17
no vypadá to na něco v dobíjení..CDI resp. TCI bude sice v pohodě, ale ruku do ohně bych nedal za ten otáčkoměr...bud smahnul sám o sobě, nebo vyhořelo něco v řídící jednotce...pokud ti šla střída kvůli poškozenýmu regulátoru do palubního napětí, tak to rozhodně nesvědčí elektrolytickejm kondíkům...tu baterku to mohlo taky odbouchnout...každopádně ŘJ má určitě přepěťovou ochranu, tak snad bude v cajku...ovšem proti střídavýmu proudu se ochránit nedá...snad to nebude tvůj případ...

(reakce na) vypálená elektronika

27.4.2010 v 17:31 | Nahoru | #18
Bandaska> Nazar tak nakonec jsem vymnenil regulator a vsechno maka jak ma az na otackomer tak ted nevim asi vyhorel ne ?

1 reakcí na tento příspěvek vypálená elektronika

28.4.2010 v 11:24 | Nahoru | #19
to by chtělo trochu měřit...závada bude buď v napájení otáčkoměru, nebo v jeho signálu, nebo v ŘJ , ze který jde signál pro otáčkoměr...

(reakce na) vypálená elektronika

28.4.2010 v 19:59 | Nahoru | #20
Bandaska> ¨To jo ale moc zkusenosti z tim merením nemam elektronika je promne neznama... neznas nekoho sikovniho komu bych to sveril ?

vypálená elektronika

29.4.2010 v 14:48 | Nahoru | #21
tak já tyhle věci opravuju... dělám pro moto Bílá Hora , ale dopředu radši upozorňuju, že se to může jednak prodražit, a navíc je to voser neskutečnej....pokud to nebude nějaká prkotina na napájení, nebo něco dostupnýho na tišťáku budíků, tak se můžeme dostat třeba i k novýmu TCI(CDI)...ale jetli po tom toužíš, tak není problém, zavolej tam, a řekni jim co bys potřeboval, odvolej se třeba na mě - Bandasku...a nebo se ti na to můžu mrknout já, ale jsem v praze bez zázemí, a určitý dílenský vybavení je nutný...když tak se můžeme domluvit přez vzkazy tady...rozhodni se...

vypálená elektronika

9.3.2014 v 22:53 | Nahoru | #22
Zdravím koukam že je vlakno sice uz hodne stary ale chtěl jsem se zeptat nejde mi otáčkoměr a jak jsem zatím zjištoval tak je to kuli CDI měl jsem půjčeny a vše šlapalo jak ma.. da se to nějak opravit a nebo jedině nove CDI?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Součásti systému vstřikování paliva... Honda CB 600F Hornet, Yamaha SR 400, Yamaha FZ6 Faze... Mufiozo 9 11.6.2024 v 16:00 Mufiozo
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet Radysek79 8 27.4.2024 v 15:23 lenkochal
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet Paťas96 5 23.4.2024 v 20:43 holl75
nehází jiskru Honda CB 600F Hornet vodnikw 6 17.4.2024 v 19:08 Anti


TOPlist