globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: pruser
 
25.4.2010 v 18:37
zdravim chci se zeptat dneska me zastavil polda a jama do 25kw ŘP a v TP mam 81 tak co mi hrozi a co delat aby to byl oco nejnižší trest... byla to normalni kontrola ne rychlsot takže tak tak poradte dik

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pruser

26.4.2010 v 16:37 | Nahoru | #1

Deadman>Jak zpívají Tři Sestry: "Tak to si v prdeli."
No prostě máš jistou slušnou pokutu a několik měsíců bez papírů. Takže si kup kolo, nebo lítačku na socku. Sorry, ale když jsi udělal řidičák na 25kW, musel jsi vědět co s ním smíš a nesmíš řídit. To že tady v ČR si ze zákony každý vytírá zadek, není žádná omluva, to je pouze důvod proč tu funguje kdeco špatně.

Miluji ty zdejší genitální keci chytrolínů, že motorku řídíš hlavou a že s rozumem můžeš začít klidně na litru. Až tě v zátáčce nakopne hrb, nebo tě něco překvapí a budeš mít 2 vteřiny na správnou reakci, tak ti bude ten rozum naprosto nahovno. Ve vypjaté situaci vůbec nic nevymyslíš. Buďto máš zažité reakce vytrénované na mnohem lehčí ovladatelnější motorce, nebo jsi v tý situaci figurka bezmocně se řítící k havárii, možná smrti. Ty stovky, tisíce hodin jízdy na motorce a setkávání se se všemi situacemi, nejdou prostě ničím nahradit. Ani kdybys měl IQ Einsteina.

Už když se kolem roku 2000 schvalovalo nové rozdělení řidičáků, všichni jsme říkali, že kategorie 25kW je blbost, že se s tím bude strašně podvádět, protože to jde snadno změnit a špatně kontrolovat v provozu. To si o to podvádění prostě říká. Mnohem lepší by bylo místo 25kW udělat pevnou hranici třeba 500ccm bez dalších podmínek. Půllitry sice mohou být slabé nebo výkonější, ale pořát by to bylo v rozumné míře a ochcávalo by se to těžko, protože objem se zvětšuje špatně a když už, tak převrtáním o pár procent bez výrazného praktického dopadu. Kategorii do 45km/h vůbec nechápu, ta je úplně zbytečná. Leda že by do ní zahrnuli i jízdní kola a dávali na ni nějakou lehkou obdobu řidičáku na úrovni kurzu dopravních předpisů pro základní školy.
Každopádně je špatně, že si začátečník může udělat papíry na neomezenou motorku. Je jedno, jestli je věková hranice 21 nebo 60 let, začátečník je pořád začátečníkem bez zkušeností s řízením motorky v provozu. Kdyby byla pro papíry na neomezenou podmínka mít 3 roky papíry na nižší skupinu, tak by si část lidí dělalo řidičáky do šuplíku. Pokud by ale podmínkou bylo být v souhrnu 3 roky vlastníkem slabší motorky/motorek, pak by to v podstatě vyloučilo začátečníky na silných motorkách. Kdo by na té slabší motorce vůbec nejezdil, když už by jí stejně musel mít v garáži?
U aut by také rozdělení aspoň na 2 skupiny neškodilo, ale tam bych z ekonomických důvodů povolil začátečníkům řídit silnější rodinný auto pod stálým dohledem rodičů.



Chlape,napsal jsi to absolutně přesně! Akorát si myslím,že ty řidičáky do šuplíku by dělalo velice málo lidí.
Ten,kdo má rád motorky,má jerád od puberty a prorostl by se k těm největším.Praxe nepraxe. Odpadli by pozéři, co chtěj litr,protože litr kurva! Ty by čekat nebavilo. Taky oni i potom,co ten litr mají,na tom dlouho nevydrží,nakonec to prodají,nebo najedou za rok 800km,nebo i nic.
Jak k tomu není vztah,nepomůže nic.
Je to jako u bojových sportů. Kdo k tomu jde,aby se naučil mlátit na diskotéce v pátek,ten tam 10 let nevydrží chodit,aby ho to naučili.

(reakce na) pruser

26.4.2010 v 17:04 | Nahoru | #2

prackarr>Chlape,napsal jsi to absolutně přesně! Akorát si myslím,že ty řidičáky do šuplíku by dělalo velice málo lidí.
Ten,kdo má rád motorky,má jerád od puberty a prorostl by se k těm největším.Praxe nepraxe. Odpadli by pozéři, co chtěj litr,protože litr kurva! Ty by čekat nebavilo. Taky oni i potom,co ten litr mají,na tom dlouho nevydrží,nakonec to prodají,nebo najedou za rok 800km,nebo i nic.
Jak k tomu není vztah,nepomůže nic.
Je to jako u bojových sportů. Kdo k tomu jde,aby se naučil mlátit na diskotéce v pátek,ten tam 10 let nevydrží chodit,aby ho to naučili.


souhlas také
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist