K čemu se kloníte vy? Opravdu černý auto vidím takhle hned i kdybych nechtěl..ale hubená motorka s jedním světlem...pro ostrooktáviány kteří tam neváhaj frčet přes 150...by mohla být snadněji přehlédnutelná. Myslím, že ani výstražný oblečení za takovýho dne nějak zásadní efekt nemá(jakože v něm jezdím furt)
Nevím, jestli je to nějak zákonově postižitelný ovšem? Kazdopádně i kdyby z toho mohl byt flastr..i přesto sem asi pro.
Mimochodem potkal sem pár lidí, co místo zapnutýho světla měli zaplejch jen 5 rádoby supersvítivejch LEDek...kerý nejsou VŮBEC vidět. Audiny, kerý to montujou do aut ve fabrice dejme tomu...ale takový ty made in doma..z aukra a nedej bože NA MOTORKU...o tom si myslím svý.
Naposledy editováno 19.04.2010 14:29:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jízda s dálkovým světlem/bez něj ve dne
EDIT: a klidne si pricti jeste rekneme 0.5V na ubytek na dratech (reps. neco nezanedbatelneho pri tak velkym proudu), ale stejne bude ta relace platit...
Naposledy editováno 19.04.2010 21:48:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jízda s dálkovým světlem/bez něj ve dne
Skalda>Danielos> no tak teda budeme nasobit (znalost nasobeni predpokladam)... svit zarovky 60W: 12V, 60/12=5A, 12*5 = 60W (kupodivu onech 60W ); zkrat alternatoru: 1.4V (ubytek napeti na dobre sepnutym tyristoru), 25A (to uz je slusnej alternator - abys nerekl, ze to pocitam tak, aby mi to vyslo), 1.4*25 = 35W... a 60 W > 35 W, takze zarovka zatezuje vice
EDIT: a klidne si pricti jeste rekneme 0.5V na ubytek na dratech (reps. neco nezanedbatelneho pri tak velkym proudu), ale stejne bude ta relace platit...
Ešče že jsem tak hlupý a myslím si, že je jedno kde se výkon altíku spotřebeuje, jestli v žárovkách nebo v tyristorech regulátoru.
Takže takový hlupoň jako já nepotřebuje tvoje propočty, které jsou zbytečné
E: zbytečné a ještě mylné
[URL=
Naposledy editováno 20.04.2010 10:52:04