1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Šťáva do Mustanga
memphis.unv>desítky let se na to bez problému jezdilo, olej je o desítky let modernější než motor, ale hlavně že to je zlo
Nikdo tady napopírá to, že M2T motory ve velkém množství umaže. Ale co to obnáší za ostatní problémy. Když vezmu, jak jsem měl po 10 000 km používání M2T totálně zarostlé výfuky bordelem, kdy ani vložky nešly z výfuků vytáhnout. Teď jsem ty stejné výfuky rozebral taky po 10 000 km ježdění na polosyntetiku a po karbonu ani památky – vložky byly jen mokré, jak když je naolejuješ.
Když vezmu v potaz čas strávený čištěním výfuků a zasrané motorky od bordelu vytékajícího z výfuků, nižší mazací poměr, tak se mi jednoznačně nějaká slušná polosyntetika cca za 200 Kč/l vyplatí. A to nezohledňuju další problémy, kvůli kterým bych se třeba ani neodvážil vyjet za hranice na západ – velký kouř, smrad atd...
-H4N5->Jinak k původnímu dotazu, pokud máš u Mustanga bronzové pouzdro v oku ojnice, tak je limit max 1:40 s kvalitním olejem (to jezdím i u 455), pokud jehličky tak se dá jít i na 1:50.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Šťáva do Mustanga
a to ani neberu další problémy co m2t nezpůsobí. to že kamoš po dvou týdnech s "kvalitnějším olejem" dělal generálku motoru už jsem říkal. myslim že je jasný proč mu to udělalo.
stejně jako jsem narazil na borca kterýmu po roce pravidelnýho ježdění na nějakou zelenou polosyntetiku zrezly ložiska na klice.
ani jeden z těch případů jsem při používání m2t ještě neviděl.
m2t má potíž akorát ve vyšší kouřivosti, ale to je úplně jedno.
maže, je to spolehlivý, bezproblémový, cena v pohodě.... ne že by u mě byla cena rozhodující, ale do jawy opravdu patří m2t