globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Šťáva do Mustanga
 
17.4.2010 v 17:46
Sewas, koupil jsem si mustanga 50/23 a chtel bych se zeptat co mam do nej lit a v jakem pomeru s olejem. dik
Předchozí
1 2
Následující

Šťáva do Mustanga

17.4.2010 v 17:51 | Nahoru | #1
Lej tam benzín. Olej a poměr dle příručky

Šťáva do Mustanga

17.4.2010 v 17:58 | Nahoru | #2
natural nebo special ?

Šťáva do Mustanga

17.4.2010 v 18:13 | Nahoru | #3
lil jsem speciál, ale už ho skoro nikde nevidím prodávat...takže už jsem přešel na natural 95

jo a olej jsem dával hned, když jsem mustanga koupil nějaký MOTUL...nějak se mi to nezdálo, tak jsem zkusil normální M2T a jezdí o hooodně lépe, nějak zvlášť to nečoudí ani nesmrdí - mustang je na M2T prostě stavěný a ježděný odjakživa

Naposledy editováno 17.04.2010 18:15:50

Šťáva do Mustanga

17.4.2010 v 18:21 | Nahoru | #4
Ahoj,klidně natural s lepším olejem do dvoutaktu 1:50.Tedy 5 litrů benzínu a deci oleje.Když dáš M2T tak 1:33.

Šťáva do Mustanga

17.4.2010 v 18:23 | Nahoru | #5
A pokud chceš osmrdět celou vesnici dej 1/25 :D

Šťáva do Mustanga

17.4.2010 v 19:52 | Nahoru | #6
do mustanga patří benzín s oktanovým číslem 86, tzn normal ale ten se už nedělá. já jsem vždycky jezdil na special protože má oktanový číslo nejnižší, ostatní jezdili na natural a taky nebyl problém.
co se týká oleje, poměr je 1:33, na flašce budeš mít napsaný 1:30 ale to je nepodstatný ten rozdíl.
jinak se vyser na nějaký pičoviny, su zvědavé kdy lidi začnou radit do fichtla syntetiku 1:100 s tim že je to lepší. zaprve m2t bohatě kvalitativně stačí, zadruhý stojí zlomek cen dražších a zatřetí nalití "lepších" olejů může zkurvit motor.
a za poslední- poměr oleju s benzínem určuje výrobce motoru, to znamená ani výrobce oleje ani chytrák "je lepší tak ho stačí míň"

takže na tom co to bude za benzín nesejde, olej m2t 1:33

Šťáva do Mustanga

17.4.2010 v 20:54 | Nahoru | #7
Já lil Special 91 a M2T... Myslim, že nic lepšího neni.. Jinak varianta je taky Natural 91, pokud ho u vás maj

1 reakcí na tento příspěvek Šťáva do Mustanga

17.4.2010 v 21:05 | Nahoru | #8
Nerikam kupovat olej za 400,- ale M2T nikdy Pomer dodrzovat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Šťáva do Mustanga

17.4.2010 v 21:07 | Nahoru | #9
Chapadlo> jak říkám, mě mustang jede nesrovnatelně lépe na M2T dnešní 2T mašiny točí např. 12tis., ale mustang podle TP kolik? 3500tis. otáček? M2T stačí, mustang je pro tento olej stvořen

Šťáva do Mustanga

17.4.2010 v 21:12 | Nahoru | #10
já lil kdysi do třipade M2TS-je to polosyntetické M2T a myslím,že to má něco do sebe-dávali jsme jim v lese dost zabrat-motor smrděl spáleninou,ale jel dál a to ty třindy trpěly na zadírání válců v místech kde se dotýkaly s tím druhým...

takže lepší olej než M2T určitě neuškodí,ale mazat minimálně 1:40-stará koncepce motoru vyžaduje větší množství oleje pro dostatečné mazání(hlavně ojnice na pístním čepu...)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Šťáva do Mustanga

17.4.2010 v 21:13 | Nahoru | #11

JeToFuk>Chapadlo> jak říkám, mě mustang jede nesrovnatelně lépe na M2T dnešní 2T mašiny točí např. 12tis., ale mustang podle TP kolik? 3500tis. otáček? M2T stačí, mustang je pro tento olej stvořen



do mustanga se diesel nedával...

7ooo točí v klidku..

Šťáva do Mustanga

17.4.2010 v 21:27 | Nahoru | #12
Ja kdysi nalil aceton a taky to jelo...Hold nebylo na benzin:D a jezdit se muselo:D Jinak chroupal Special a olej(prostě olej).. no prostě jsem tam trochu nalil, jaképak měření.. Někdy to čoudilo víc , někdy míň..Nikdy jsem jej nezadřel a vždycky poslouchal jak hodinky

Šťáva do Mustanga

17.4.2010 v 21:51 | Nahoru | #13
Zdar mustang ti pojede na jakejkoliv benzín.. Naturálek nic nezkazí a je všude.. M2T se blbě shání a stojí za prd. Já kupoval od Shellky olej za 105kč litr pro dvoutakty a směs 1:40 nebo tak nějak. Jezdilo to furt stejně jak s M2T ale nečoudilo to tolik. A taky flaška od šelky se dá zavřít a nic z ní neteče.. Je to sice kravina, ale koho to má bavit mít všechno zapatlaný od oleje kvůli tomu že netěsní víčko??? Tak ať slouží

Šťáva do Mustanga

17.4.2010 v 22:01 | Nahoru | #14
Rovnou vypal výfuk i s kolenem,bude zakarbonovanej od Většiny.Fichtl má v originále futro na ojnici nahoře,tak bych považoval 1:50 za strop.Všichni se akorát sichrujou,zadřený jsou jen ty,kam majitel zapomněl dát olej úplně.

(reakce na) Šťáva do Mustanga

17.4.2010 v 22:03 | Nahoru | #15

Dolph-cz>do mustanga se diesel nedával...

7ooo točí v klidku..



už nevím, někde jsem četl že točí 3500, to možná jsou ideální otáčky

Šťáva do Mustanga

17.4.2010 v 22:19 | Nahoru | #16
1:30 jsem dával, ale jezdilo to i na malinovou šťavu ne, sežere to opravdu všechno,kámoš jezdil na ředidlo a mixoval to s vyjetým olejem z auta a taky to jelo

2 reakcí na tento příspěvek Šťáva do Mustanga

17.4.2010 v 23:53 | Nahoru | #17
už dávno jsem poznal že dementi se poznají tak že odmítají nalit m2t do jawy

(reakce na) Šťáva do Mustanga

18.4.2010 v 00:50 | Nahoru | #18

Dolph-cz>do mustanga se diesel nedával...

7ooo točí v klidku..



Taky si myslim, pamatuju si na simsonovi 10tisic (mel jsem otackomer..hec )

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Šťáva do Mustanga

18.4.2010 v 01:03 | Nahoru | #19
memphis.unv> Raději se k otázce M2T nikdy už nevyjadřuj. Už to píšeš dost dlouho a jen mateš lidi. Seš asi nepoučitelnej.
I do Mustanga olej s klasifikací TA nebo max. TB v dnešní době nepatří. Bohatě stačí obyč. minerál kolem 100Kč s klasifikací TC.

2 reakcí na tento příspěvek Šťáva do Mustanga

18.4.2010 v 10:08 | Nahoru | #20
Lej tam Motul 510 1:50 a máš klid, je sice drahej ale naprosto dokonalej. Moje bejvalá třinda s ním vydržela i jízdu v Albánskej horách, vedro a celej den na jedničku, prakticky bez chlazení a ani jednou se nehryzla. Benzín je jedno jakej, na 95 je lepší trošku zvětšit předstih, tak o 1-2 stupně

Naposledy editováno 18.04.2010 10:10:01

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Šťáva do Mustanga

18.4.2010 v 11:14 | Nahoru | #21
Vejr1> pozor na to...

tvoje třinda má na pístním čepu jehličky-mustang má jen pouzdro.proto toho oleje musí být víc...1:50 nestačí i když je kvalitnější...

Naposledy editováno 18.04.2010 11:14:42

Šťáva do Mustanga

18.4.2010 v 13:03 | Nahoru | #22
1 : 33

(reakce na) Šťáva do Mustanga

18.4.2010 v 13:14 | Nahoru | #23
alesmoto> to mně říká někdo kdo tady tvrdí naprostý voloviny
já nikoho nematu, já říkám pravdu. já tvrdím to co je napsaný v návodu a to jak to funguje bez problémů už půl století, ty tady máš stejně jako někteří ostatní nějaký pseudomoudra jak to "udělat líp".
dvoutaktní motor jawa je z počátku 40. let, kdy přišlo jako úplně novej a vysoce moderní olej na trh m2t, nebyly to tak 70. leta? to znamená že ten motor je o několik desítek let modernější než než ten olej nad kterým se tady pomale křižujete.
je to stejná debilita jako pohoršovat se nad tim jak někdo může do tisícárny škodovky nalit tak nemoderní olej jako mogul super stabil (ten se originálně dával do favoritů)
já kupuju litr m2t myslim od sheronu za 69 kč.
na m2t to jezdí už víc než půl století, jezdí to na to pořád, vždycky jezdilo a nejezdilo moře kilometrů. nikdy problémy nebyly.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Šťáva do Mustanga

18.4.2010 v 13:21 | Nahoru | #24
Vejr1> hospodský moudra rádobyfilozofů co si myslí že jejich vlastní výmysly spasí svět.
jenomže poměr oleje a benzínu určuje výrobce motoru, ani výrovce oleje, natož nějaké samozvané chytrák co řekne že takhle to má byt protože to on říká.
1:33!

a zadruhý, ty vaše slavný oleje stojí za piču. kamoš koupil třipade která jela pekelně a byla jetá celou dobu na m2t. ale dva týdny po tom co ju koupil dělal generálku protože najednou se mašina pod tři tisíce na rovině s jednim člověkem nerozjela. hlavně že tam začal dávat "kvalitnější olej". hádej proč?
a navíc stojí 7 pětek litr
v životě jsem s přidíráním neměl problémy

desítky let se na to bez problému jezdilo, olej je o desítky let modernější než motor, ale hlavně že to je zlo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Šťáva do Mustanga

18.4.2010 v 13:25 | Nahoru | #25
Dolph-cz> kecáš, když dám olej za pětikilo litr tak tam stačí 1:100 a přitom to bude proti tomu psímu sádlu jménem m2t milionkrát lepší

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Šťáva do Mustanga

18.4.2010 v 13:38 | Nahoru | #26

memphis.unv>desítky let se na to bez problému jezdilo, olej je o desítky let modernější než motor, ale hlavně že to je zlo


Nikdo tady napopírá to, že M2T motory ve velkém množství umaže. Ale co to obnáší za ostatní problémy. Když vezmu, jak jsem měl po 10 000 km používání M2T totálně zarostlé výfuky bordelem, kdy ani vložky nešly z výfuků vytáhnout. Teď jsem ty stejné výfuky rozebral taky po 10 000 km ježdění na polosyntetiku a po karbonu ani památky – vložky byly jen mokré, jak když je naolejuješ.
Když vezmu v potaz čas strávený čištěním výfuků a zasrané motorky od bordelu vytékajícího z výfuků, nižší mazací poměr, tak se mi jednoznačně nějaká slušná polosyntetika cca za 200 Kč/l vyplatí. A to nezohledňuju další problémy, kvůli kterým bych se třeba ani neodvážil vyjet za hranice na západ – velký kouř, smrad atd...

-H4N5->Jinak k původnímu dotazu, pokud máš u Mustanga bronzové pouzdro v oku ojnice, tak je limit max 1:40 s kvalitním olejem (to jezdím i u 455), pokud jehličky tak se dá jít i na 1:50.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Šťáva do Mustanga

18.4.2010 v 13:53 | Nahoru | #27
jirin.sv> já jezdím na m2t už 10 let a výfuk jsem čistil za tu dobu jednou a to akorát na fichtlovi co měl nalítaný už odpředtim
a to ani neberu další problémy co m2t nezpůsobí. to že kamoš po dvou týdnech s "kvalitnějším olejem" dělal generálku motoru už jsem říkal. myslim že je jasný proč mu to udělalo.
stejně jako jsem narazil na borca kterýmu po roce pravidelnýho ježdění na nějakou zelenou polosyntetiku zrezly ložiska na klice.
ani jeden z těch případů jsem při používání m2t ještě neviděl.
m2t má potíž akorát ve vyšší kouřivosti, ale to je úplně jedno.
maže, je to spolehlivý, bezproblémový, cena v pohodě.... ne že by u mě byla cena rozhodující, ale do jawy opravdu patří m2t

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Šťáva do Mustanga

18.4.2010 v 14:10 | Nahoru | #28

memphis.unv>Dolph-cz> kecáš, když dám olej za pětikilo litr tak tam stačí 1:100 a přitom to bude proti tomu psímu sádlu jménem m2t milionkrát lepší



pokusím se ti vysvětlit jinak....

příklad-obyčejná felicie...na levný olej doporučený výrobcem bude životnost cca 250 000km.Pokud dáš kvalitnější olej,vydrží 35O 000km.pokud dáš špičkový olej za hodně peněz,motor vydrží možná i 1 OOO OOO km.ale musíš dodržet ještě jednu věc danou výrobcem-a to že ho tam musí být dost!!je prd platné,že do motoru naleješ olej za 5OOkč litr,když ho tam je málo.to už radši nejlenější bordel,ale v požadovaném množství...

nevím kolik toho pamatuješ ty,ale já si živě vzpomínám,jak u nás začaly jezdit simsony-taky na M2T-nic jiného tehdy nebylo a ty se míchaly 1:50 a jezdily bez problému.tak to začali tahle míchat i kluci do fichtlu a motory šly do kytek....

a přitom na stejný olej-záleží totiž na konstrukci toho motoru....už jsi to pochopil??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Šťáva do Mustanga

18.4.2010 v 15:43 | Nahoru | #29
Dolph-cz> já jsem si dělal prdel

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Šťáva do Mustanga

18.4.2010 v 16:02 | Nahoru | #30
memphis.unv>

jsem s říkal,že to nemůžeš myslet vážně..
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist