Přijde mi složité už tu vůli změřit, natož seřizování, snad pootočením vačky ale to je nějaké podezřelé a navíc by to bylo pro oba ventily stejné- čemuž nevěřím.
Přiznávám jsem v p...li :lol:
Opravdu mi přijde že je to samostav, ale raději s zeptám.
A nemá někdo servisní manuál na 996? :shy: Všude se mi daří sehnat jen uživatelský, tak kdyby někdo věděl- pomůže mi to moc.
Dík
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 996 ventily a manuál
Nebo když neví že v podstatě jsou jen dva používaný systémy vymezení ventilové vůle
Mám pokračovat ?
Jo a že nemá manuál jsem si odvodil z toho , že neví jaké jsou vymezovací vůle . Ty jsou samozřejmě v manuálu napsané .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 996 ventily a manuál
Dobrá- jsem automechanik- co to mění, napíšeš ,,špatný" ;)
Jestli si nedovedeš představit změnu vůle -tady jsem namyslel vačkovou hřídel- ta se pokud vím točí stale :rolleyes: ale osku na které je vahadlo. Kdyby byla vyosená tak si to neumíš představit?- viděl jsi někdy vymezování vůle vyvažovací hřídele?
Mám pocit (a to jsem z počátku měl takový že bys chtěl pomoci) že mě nechceš pochopit.
Píšu to co ty, vyměním půlkroužky a měřím- a ted malá vůle vyměním podložku(já napsal zfrézuji-což je taky možné a hlavně podle něčí rady zde) nebo velká vůle dám novou vyšší.
Stejný systém jako u klasické výměny čoček -jen s tím rozdílem že u dukny je jedna(zavírcí navlečena na ventil) co je na tom špatně který bod?
Lituju toho že jsem se zeptal- Jak jsi se učil jezdit? Někdo ti to vysvětlil? Nebylo lepší nechat aby tě někam odvážel profík, a vybodnout se na autoškolu?
Jo k těm ventilům- já měl pocit že když je píst v horní úvrati ventil nikam nespadne.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 996 ventily a manuál
Dost bylo sarkasmu- je mi líto že to skončilo takhle.
Díky všem co pomohli :thmubup: