Přijde mi složité už tu vůli změřit, natož seřizování, snad pootočením vačky ale to je nějaké podezřelé a navíc by to bylo pro oba ventily stejné- čemuž nevěřím.
Přiznávám jsem v p...li :lol:
Opravdu mi přijde že je to samostav, ale raději s zeptám.
A nemá někdo servisní manuál na 996? :shy: Všude se mi daří sehnat jen uživatelský, tak kdyby někdo věděl- pomůže mi to moc.
Dík
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 996 ventily a manuál
Tak když to zesumíruji, musím vyměnit ty půlkroužky ,protože jinak mi zaručeně bude chybět na podložce- takže ji budu muset taky vyměnit.
Když vyměním půlkruhy dřík bude výš a je pravděpodobné(ne jisté) že podložka bude stačit původní, případně ji zbrousit??
S tou podložkou na zavírání je to obdobné-ne?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 996 ventily a manuál
WALTR píše: spáč>Děláš u toho tu vyměnu těch pojistných půlkruhů? Podložka (teda jestli jsem to dobře pochopil) je ta nasazena na konci dříku vetilu.
Tak když to zesumíruji, musím vyměnit ty půlkroužky ,protože jinak mi zaručeně bude chybět na podložce- takže ji budu muset taky vyměnit.
Když vyměním půlkruhy dřík bude výš a je pravděpodobné(ne jisté) že podložka bude stačit původní, případně ji zbrousit??
S tou podložkou na zavírání je to obdobné-ne?
Půlkroužky nejsou na seřizování , jsou na přenos pohybu na ventil . Mají omezenou životnost (záměrně , je levnější vyměnit půlkroužek než ventil) , proto se mění při každém seřízení podle manuálu .
Seřizuje se to podložkami , u desmo rozvodu jsou dvě . Spodní - zavírací a horní - otvírací .
Jinak ti znovu radim , dej to nekomu kdo to umi .