globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ducati 996 ventily a manuál
 
9.1.2008 v 12:18
Kdo máte zkušenosti s ventily na těhle klunkrech :lol: , nejak do toho čučím a nemůžu pochopit seřizování(až se mi chce věřit že se neseřizují)
Přijde mi složité už tu vůli změřit, natož seřizování, snad pootočením vačky ale to je nějaké podezřelé a navíc by to bylo pro oba ventily stejné- čemuž nevěřím.
Přiznávám jsem v p...li :lol:
Opravdu mi přijde že je to samostav, ale raději s zeptám.
A nemá někdo servisní manuál na 996? :shy: Všude se mi daří sehnat jen uživatelský, tak kdyby někdo věděl- pomůže mi to moc.
Dík

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 996 ventily a manuál

11.1.2008 v 10:36 | Nahoru | #1

WALTR píše: spáč>Děláš u toho tu vyměnu těch pojistných půlkruhů? Podložka (teda jestli jsem to dobře pochopil) je ta nasazena na konci dříku vetilu.
Tak když to zesumíruji, musím vyměnit ty půlkroužky ,protože jinak mi zaručeně bude chybět na podložce- takže ji budu muset taky vyměnit.
Když vyměním půlkruhy dřík bude výš a je pravděpodobné(ne jisté) že podložka bude stačit původní, případně ji zbrousit??
S tou podložkou na zavírání je to obdobné-ne?


Půlkroužky nejsou na seřizování , jsou na přenos pohybu na ventil . Mají omezenou životnost (záměrně , je levnější vyměnit půlkroužek než ventil) , proto se mění při každém seřízení podle manuálu .
Seřizuje se to podložkami , u desmo rozvodu jsou dvě . Spodní - zavírací a horní - otvírací .
Jinak ti znovu radim , dej to nekomu kdo to umi .

(reakce na) Ducati 996 ventily a manuál

11.1.2008 v 11:11 | Nahoru | #2
_max_>No tak jsem to pohopil správně- -půlkroužky jako na staré škodovce -pojištovací půlměsíčky. Ty se vymačkají dáš nové a doufáš že nebude vůle ještě stále větší- to pak brousíš. Když je větší dáš novou podložku-ne?

A asi o jen změřím a když to nebude dobré tak to někomu hodím, i když nejprve skusím zjistit u Ducati jak si stojí cenově ty pojistné půlkroužky a případně podložky.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 996 ventily a manuál

13.1.2008 v 00:03 | Nahoru | #3
_max_>
Chceš mi říct že se při každém seřizování frézují podložky? Mi to připadá (a ty mi to snad osvětlíš) že se vymění půlkroužky a tím že povolují ony tak je to OK. Nejak mi nejde do hlavy že se při každém seřizování frézuje, jinak si myslím že jsem ten princip pochopil.
Vytáhnou se čepy těch vahadel, sesune spodní podložka vytáhnou půlkruhy dají nové.
Jestli něco nesedí, bud tak hodný a oprav mě.
A nemáte možnost někdo zjistit ty vůle, otevírací mám u výfuku i sání ,20.
Zavírací je přes pružinu, při stlačení to bylo celkem dost, ale podle toho videa to měřil při tlačení na tu dovírací pružinu.Za normálních okolností to péro tlačí pochopitelně ventil nahoru na max(bez vůle)
Prosil bych jen faktické rady- moc děkuji :lol: ;)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist