K čemu to vlastně je?
Zvyšuje to jezdci sebevědomí, či jeho ego, když si v provozu škrtne sliderem o zem a přitom motorka jede téměř rovně?
-----------------------------------------------------------------
Váš názor k této problematice?
Nemyslíte si, že může ono pověstné kolínko být důvodem toho, že ho někdo někde chce prostě v provozu "dát", a ve finále to pošle do kopru?
Naposledy editováno 13.04.2010 16:52:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "Kolínko" - proč vlastně???
sharkis>peetr> nechci si rozsekat hubu Mám se rád
......ale mě připadá,že máš vyloženě "strach" z toho náklonu a i z rychlosti!.......pozor,to není taky dobré!........respekt a rozum musí být!......ale sedat na motorku a něco "počítat" a jet s myšlenkou, co kdyby,to je na hovno!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "Kolínko" - proč vlastně???
2LEKO>......ale mě připadá,že máš vyloženě "strach" z toho náklonu a i z rychlosti!.......pozor,to není taky dobré!........respekt a rozum musí být!......ale sedat na motorku a něco "počítat" a jet s myšlenkou, co kdyby,to je na hovno!
S tou motorkou ještě pořádně nejsem sžitej, moc jsme toho spolu nenalítali Na CBRu jsem brousil stupačky na každym kruháči a hlásiče náklonu měnil každý dva tejdny Když je potřeba, tak to zalomim i víc než obvykle, ale ježdění na hraně mě něják nebere, jsem spíš pohodář Navíc mám na mašině sport-touringový gumy, což na tenhle styl jízdy taky není zrovna to pravý ořechový