K čemu to vlastně je?
Zvyšuje to jezdci sebevědomí, či jeho ego, když si v provozu škrtne sliderem o zem a přitom motorka jede téměř rovně?
-----------------------------------------------------------------
Váš názor k této problematice?
Nemyslíte si, že může ono pověstné kolínko být důvodem toho, že ho někdo někde chce prostě v provozu "dát", a ve finále to pošle do kopru?
Naposledy editováno 13.04.2010 16:52:03
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "Kolínko" - proč vlastně???
k prvnímu odstavci:
Přenesení váhy a těžiště chvíli trvá, pokud seš zavěšenej na motorkce a brousíš, tak pouhý otočení řidítkama fakt stačit nebude, to bys naopak hodil ještě větší tlamu Než se vyhoupneš z kolena aspoň do sedla aniž bys vylít ze silnice, tak to prostě zlomek sekundy zabere
zkoušel si takhle manévrovat s kolenem na zemi? já občas jo, třeba když v "pomalý" zatáčce vidim na silnici bordel, "žížalku" ve stopě, olej...a dá se to...i s tim že si vysedlej se dá ta motorka směrovat...někdy to zkus, ale bacha na hranu gumy :-p
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "Kolínko" - proč vlastně???
peetr>[quote]sharkis>a nějakej argumentík by nebyl? Za mě:
k prvnímu odstavci:
Přenesení váhy a těžiště chvíli trvá, pokud seš zavěšenej na motorkce a brousíš, tak pouhý otočení řidítkama fakt stačit nebude, to bys naopak hodil ještě větší tlamu Než se vyhoupneš z kolena aspoň do sedla aniž bys vylít ze silnice, tak to prostě zlomek sekundy zabere
A to při vysednutí nesedíš na v sedle jo??? Taky good :DD
Podle mých zkušeností se v tom manévrovat dá dost dobře, jen na tom člověk nesmí sedět jako šašek kterej si ho chce nechat vykouřit od nádrže, ale musí bejt dobře spojenej s motorkou spodní polovinou těla. To že třeba dáš koleno, je prostě důsledek tohu že necháš nohu vnitřní nohu uvolněnou a už tam prostě není misto...
Ale chápu že clověku, kterej si kvůli kolenu sedne na bobek vedle motorky ve stupačce tohle asi moc nefunguje a moc manévrovat nemůže :DDD
Naposledy editováno 13.04.2010 21:08:40