Téma: "Kolínko" - proč vlastně???
 
13.4.2010 v 13:56
Pojem KOLÍNKO

K čemu to vlastně je?
Zvyšuje to jezdci sebevědomí, či jeho ego, když si v provozu škrtne sliderem o zem a přitom motorka jede téměř rovně?

-----------------------------------------------------------------

Váš názor k této problematice?
Nemyslíte si, že může ono pověstné kolínko být důvodem toho, že ho někdo někde chce prostě v provozu "dát", a ve finále to pošle do kopru?

Naposledy editováno 13.04.2010 16:52:03

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "Kolínko" - proč vlastně???

13.4.2010 v 20:11 | Nahoru | #1
2LEKO> něco na tom ale je Přece jen když pojedu zatáčku víc "na pohodu" s menšim náklonem, tak mám daleko víc možností řešení krizovky než borec, co to prolítne sice efektně, ale "nebezpečně"

Na motorce razim heslo radši pozdě nežli vůbec, něco do sebe to má

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "Kolínko" - proč vlastně???

13.4.2010 v 20:14 | Nahoru | #2

sharkis>2LEKO> něco na tom ale je Přece jen když pojedu zatáčku víc "na pohodu" s menšim náklonem, tak mám daleko víc možností řešení krizovky než borec, co to prolítne sice efektně, ale "nebezpečně"

Na motorce razim heslo radši pozdě nežli vůbec, něco do sebe to má



jasně....ale i pád ztrátou rychlosti je nebezpečný .......potom je tedy lépe vůbec nejezdit na motorce!

(reakce na) "Kolínko" - proč vlastně???

13.4.2010 v 20:19 | Nahoru | #3

sharkis>2LEKO> něco na tom ale je Přece jen když pojedu zatáčku víc "na pohodu" s menšim náklonem, tak mám daleko víc možností řešení krizovky než borec, co to prolítne sice efektně, ale "nebezpečně"

Na motorce razim heslo radši pozdě nežli vůbec, něco do sebe to má



a neni to trochu nuda? mě baví jezdit na motorce svižně...proto trochu vysedávam a občas si škrtnu kolenem...moc u toho přemejšlíš...než bys před zatáčkou spočítal ty hlouposti tak si ve škarpě dřív i s polovičnim náklonem co budu mít já

Naposledy editováno 13.04.2010 20:46:52
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist